AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

gewoon vraagje over algemeen invoeren van Amerika, kan kiezen tussen deze verzendmanieren:

-UPS Worldwide Saver
-FedEx Priority
-International Express Mail
-International Priority Mail

welke wijze moet ik kiezen om zeker geen invoerskosten, douane, btw etc te hebben...

thx!

Wachten tot de VSA lid word van de EU.

Deze 2 zijn USPS en is de minste kans op kosten (de methode van deze 2 die het langste duurt heeft minste kans denk ik):
-International Express Mail
-International Priority Mail

Ik hebt mijne deze keer met Int Express Mail laten verzenden, ben eens benieuwd..

Ik heb vorige week zondag (8dagen geleden) besteld bij bodybuilding.com via international shipping, en het is ook meteen die dag verstuurd.
Ik kreeg vandaag een mailtje dat het is aangekomen, en dat het elk moment kan ontvangen. Hoe is jullie ervaring daarmee? Komt het dan de zelfde dag, of met een paar dagen?

Ik heb vorige week zondag (8dagen geleden) besteld bij bodybuilding.com via international shipping, en het is ook meteen die dag verstuurd.
Ik kreeg vandaag een mailtje dat het is aangekomen, en dat het elk moment kan ontvangen. Hoe is jullie ervaring daarmee? Komt het dan de zelfde dag, of met een paar dagen?

Bij mij had het 2 uur geduurd bij FedEx nadat het verwerkt was bij mijn regionaal hoofdkantoor 12:00 status update 13:00-13:45 was het binnen, stond in de douche, als een gek broek aangetrokken half naakt daar dat pakket aangenomen :D:o

Ik heb het echter niet via fedEx besteld, maar gewoon op de traagste mannier. En ik kreeg het mailjte van bodybuilding.com

Dit is een standaard mail van bb.com. Krijgt iedereen na 7 dagen:). Ikzelf heb op 13 maart betaald en toen was het ook geshipped maar nog altijd niets aangekomen of gehoord.

Dit is een standaard mail van bb.com. Krijgt iedereen na 7 dagen:). Ikzelf heb op 13 maart betaald en toen was het ook geshipped maar nog altijd niets aangekomen of gehoord.
\

Precies..

ik heb mijn laatste keer nog bijna een maand moeten w8en na die mail

Ik wil mammoth en NOS diesel hebben maar het is niet echt de moeite om daarvoor te bestellen vrees ik :D hoewel ik wel zin heb om te bestellen :eyebrow:

Ik wil mammoth en NOS diesel hebben maar het is niet echt de moeite om daarvoor te bestellen vrees ik :D hoewel ik wel zin heb om te bestellen :eyebrow:

Jij die eerst alle supplementen analyseert voor je ze op je bestelbon tovert, waarom ga je voor mammoth als ik vragen mag, zit toch vol suikers ?

Betere gainers op de markt dan deze vind ik, nogal aan de vette kant.

Moet je maar eens kijken naar xxl Complex Carb Gainer, vind ik echt wel goed.

Jij die eerst alle supplementen analyseert voor je ze op je bestelbon tovert, waarom ga je voor mammoth als ik vragen mag, zit toch vol suikers ?

Betere gainers op de markt dan deze vind ik, nogal aan de vette kant.

whahaha :eyebrow: dat is waar.. idd aan de vette kant maar ik kom niet snel bij.. en een maat had er heel goede ervaringen mee.. dus ja vandaar.. ik heb idd ook zitten kijken naar CCG van XXL maar is dat niet zo korrelig spul? à la brinta enzo? want dat ben ik wat beu..

Ja er zitten inderdaad wel vezels in, maar zoals brinta is het zeker en vast niet, ik vind het een aanrader

Nu pak ik als gainer:

250ml melk
schepje ON whey banaan
1 banaan
1 soeplepel pindakaas :D

dat gooi ik in de blender en is echt suuuuuperlekker :D

Een lepel waarmee je soep uit een bord drinkt ??? Het moet niet gekker worden :roflol:

vork, soeplepel, mes

2mx0hsg.jpg

snappie?

eetlepel??

ER ZITTEN VEEL VERSCHILLEN tussen vlaams en Nederlands..

Hoe eet je je macaroni dan... (togh niet met een soep lepel of wel.)
(ik bedoel die kleine macaronietjes)

Terug
Naar boven