MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

oh dacht juist andersom :P 2 weken wachten maar dan heb je voor hetzelfde geld Optimum :P

100 % whey protein Gold Standard heb ik deze keer gekocht in een winkel in Den haag tnhc.nl Ze hebben daar af en toe (en keek net voor jullie :) ) nu ook een actie lopen 2e voor 50% off.. dat komt neer op 150 euro voor 2 cementzakken (= 2x4,7 kg)proteine van goed kwaliteit/prijs verhouding! Misschien wat voor mensen die niet kunnen wachten voor lekkere proteine uit de VS ( double rich chocolate is echt een aanrader, heb vanille nog niet geproefd).

Laatst bewerkt:
Vind die optimum whey echt niet bijzonder!!

IK ZEG voor de 1000ste keer, een A-MERK op bb.com met een HUISMERK van XXL.

dat is juist de bedoeling dat ik die vergelijk :roflol:

kun je niet rekenen dan, voor vergelijken van prijs dien je dezelfde producten te bekijken.

80-85 euro voor 4.5 kg optimum nutrition via bb.com (ALLE KOSTEN INBEGREPEN)

104 euro laatste keer ik keer op de site van XXL ( weet niet of er daar nog verzendingskosten dienen bijgerekend te worden)

2) over die gast op de vorige pagina zeggen dat on whey minder goed is dan sommige producten van xxl of de andere sponsors. Zou ik graag willen weten waarom. Vergelijk maar eens eens een zelfde type eiwit en kijk zelf.

En kom niet af met whey isolaten (hoewel het aanbod van xxl hierin zeer interessant lijkt) kan ik op bb.com zonder moeite een evenwaardig product vinden dat goedkoper is.

PS: ik heb ZEKER NIETS tegen één van de board sponsors (anders zouden we nooit deze forums hebben en de gemakkelijkheid om dingen binnen 1 a twee dagen in huis te hebben) maar haalde hier gewoon wat voorbeelden aan.

grtz

bart

voor kleine snelle bestellingen is zijn de sponsors heel goed, spreek dan ook uit ervaring, maar

voor grote bestellingen ga ik ook naar het buitenland zien (eerder uk dan us), logisch dat de sponsors niet aan die prijzen kunnen. Ze moeten immer importeren en de taxen op eiwitten zijn hier in de lage lagen een pak duurder.

en mijn eigen mening is dat de sponsor whey dezelfde is al die van on, maar iets zoeter (maar ja ze gaan hun geheime samenstelling/bron niet blootgeven hé :D)

BEN JE MONGOL ofzo, ik heb nu al 5x gezegd dat ik optimum met XXL vergelijk....jezusssss

neen ik tracht gewoon je posts te negeren.

grtz

bart

macb goes roidrage :P

kheb echt geen leven volgens mij
is ff kieken

xxl nutrition 2.5 kilo
50 euro

Optimum 100% Whey Protein, 5 Lbs ( 2.27 kilo )
52 euro 90 ( verzendkosten included )
( conversion rate paypal 1.55 )

random
AllMax Nutrition AllWhey, 5 Lbs.,
51 euro 60 ( verzendkosten included )
( conversion rate paypal 1.55 )

zelfde producten 5 lbs

xxl
Gold standard 100% whey protein
53.90 euries

bb.com
52.90 euries

je tracht mn posts te negeren maar toch ga je mn berekening overdoen....hmmhmm

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

je hebt dan ook zo'n innemende persoonlijkheid dat het moeilijk is je te negeren.

Mss kan je mijn bovenstaande post eens bekijken, ik heb niet je berekening over gedaan vermits jij xxxl huismerk vergelijkt met on whey (wat als je prijs wil vergelijken TOTAAL ONLOGISCH IS) en ik on whey met on whey op de verschillende sites.

Nu ja, discussie is beetje aan het afwijken. Als jij meer geld wil uitgeven voor hetzelfde product of geljkaardige producten mij gelijk. Ik wou gewoon reageren toen je de rest meedeelde dat het voor proteine goedkoper is om te bestellen in NL/BE.

grtz

bart

je hebt dan ook zo'n innemende persoonlijkheid dat het moeilijk is je te negeren.

Mss kan je mijn bovenstaande post eens bekijken, ik heb niet je berekening over gedaan vermits jij xxxl huismerk vergelijkt met on whey (wat als je prijs wil vergelijken TOTAAL ONLOGISCH IS) en ik on whey met on whey op de verschillende sites.

bart

:roflol: je snapt het nog steeds niet

eej bart, ben je nou zo dom als het achterwerk van een varken of doe je maar alsof?

heejuh ik reken het niet voor jackshit uit
reageer is ofzo :P

Ik heb een vraagje, ik heb wel vaker bij bulkpowders wat gehaald; allemaal wel oké (goede service e.d.).

Nu heb ik besteld en staat m'n order al 2 weken op "order is being picked" en heb ik al 4 emails (2 via website form en 2 direct naar sales@bulkpowder) verzonden na hun om te informeren wanneer hij verzonden wordt; echter krijg ik totaal GEEN reactie (zelfs geen ontvangst bevestiging).

Iemand dezelfde ervaring?

(oops zie nu pas dat dit usa bestel topic is :0)

2hxn3ns.jpg

Bestellingske geplaatst. Zou binnen de 5 dagen moeten geleverd zijn.
Ben benieuwd.
Wel amateuristisch gedoe over die visakaart, voor zo'n grote site.
Hopelijk was dat maar één keer.

Als het er is laat ik het weten :)

Weet iemand hoe het zit met pakketjes die door de Douane worden gecontroleerd en tegengehouden worden? Had met wat mates een grote bestelling geplaatst alleen zaten daar ook wat minder legale dingen tussen, pakketje is blijkbaar gecontroleerd en van de hele bestelling is er 1 potje door gekomen (van moi :p lucky b*ch :D) alleen zat er wel meer tussen wat gewoon legaal is.

Iemand een nummer of iets dergelijks die kan bellen? want die gast is gewoon de brieven kwijt..ben net terug van vakantie dus kon niet eerder alles regelen is inmiddels al 4 weken terug.

Producten die besteld waren:
cycle support x 2
Post cycle support x2
HAvoc x 1
Epistane x 1
Lean Xtreme x 1
USP anabolic pump x 1
6 oxo x 1

Volgens mij is alles gewoon legaal? Behalve de pro hormonen? De lean xtreme is wel door gekomen maar de rest niet 6oxo wordt zelfs verkocht door xxlnutrition?

Weet iemand hoe het zit met pakketjes die door de Douane worden gecontroleerd en tegengehouden worden? Had met wat mates een grote bestelling geplaatst alleen zaten daar ook wat minder legale dingen tussen, pakketje is blijkbaar gecontroleerd en van de hele bestelling is er 1 potje door gekomen (van moi :p lucky b*ch :D) alleen zat er wel meer tussen wat gewoon legaal is.

Iemand een nummer of iets dergelijks die kan bellen? want die gast is gewoon de brieven kwijt..ben net terug van vakantie dus kon niet eerder alles regelen is inmiddels al 4 weken terug.

cycle support x 2
Post cycle support x2
HAvoc x 1
Epistane x 1
Lean Xtreme x 1
USP anabolic pump x 1
6 oxo x 1

Volgens mij is alles gewoon legaal? Behalve de pro hormonen? De lean xtreme is wel door gekomen maar de rest niet 6oxo wordt zelfs verkocht door xxlnutrition?

nummer ken ik niet, ma ze contacteren u normaal om al dan niet over sancties te spreken (of in dit geval u vriend)

cycle support x 2
Post cycle support x2
HAvoc x 1
Epistane x 1
Lean Xtreme x 1
USP anabolic pump x 1
6 oxo x 1

6 oxo is te verkrijgen in nl shops maar zelf bestellen mag niet.Bedrijven hebben andere vergunningen en andere regels mbt particulieren.Verder nemen ze vanzelf contact met je op.

Wat voor gifts kan ik verwachten als ik voor ongeveer 1500$ bestel? (bij bodybuilding.com)

Wat voor gifts kan ik verwachten als ik voor ongeveer 1500$ bestel? (bij bodybuilding.com)

Daar zou je even een e-mailtje voor kunnen sturen ;)
Krijg je meestal binnen een uur antwoord.

Gewoon zoiets als:

Ik ben van plan een grote bestelling te doen (1500$) maar weet nog niet bij welke winkel, wat bieden jullie mij als ik deze bestelling bij u doet? :P

Terug
Naar boven