Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) nu ook een actie lopen 2e voor 50% off.. dat komt neer op 150 euro voor 2 cementzakken (= 2x4,7 kg)proteine van goed kwaliteit/prijs verhouding! Misschien wat voor mensen die niet kunnen wachten voor lekkere proteine uit de VS ( double rich chocolate is echt een aanrader, heb vanille nog niet geproefd).IK ZEG voor de 1000ste keer, een A-MERK op bb.com met een HUISMERK van XXL.
dat is juist de bedoeling dat ik die vergelijk![]()
)kun je niet rekenen dan, voor vergelijken van prijs dien je dezelfde producten te bekijken.
bart
BEN JE MONGOL ofzo, ik heb nu al 5x gezegd dat ik optimum met XXL vergelijk....jezusssss
BEN JE MONGOL ofzo, ik heb nu al 5x gezegd dat ik optimum met XXL vergelijk....jezusssss
neen ik tracht gewoon je posts te negeren.
grtz
bart

neen ik tracht gewoon je posts te negeren.
grtz
bart
je tracht mn posts te negeren maar toch ga je mn berekening overdoen....hmmhmm
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
je hebt dan ook zo'n innemende persoonlijkheid dat het moeilijk is je te negeren.
Mss kan je mijn bovenstaande post eens bekijken, ik heb niet je berekening over gedaan vermits jij xxxl huismerk vergelijkt met on whey (wat als je prijs wil vergelijken TOTAAL ONLOGISCH IS) en ik on whey met on whey op de verschillende sites.
bart
je snapt het nog steeds niet
lucky b*ch
) alleen zat er wel meer tussen wat gewoon legaal is.Weet iemand hoe het zit met pakketjes die door de Douane worden gecontroleerd en tegengehouden worden? Had met wat mates een grote bestelling geplaatst alleen zaten daar ook wat minder legale dingen tussen, pakketje is blijkbaar gecontroleerd en van de hele bestelling is er 1 potje door gekomen (van moilucky b*ch
) alleen zat er wel meer tussen wat gewoon legaal is.
Iemand een nummer of iets dergelijks die kan bellen? want die gast is gewoon de brieven kwijt..ben net terug van vakantie dus kon niet eerder alles regelen is inmiddels al 4 weken terug.
Producten die besteld waren:
cycle support x 2
Post cycle support x2
HAvoc x 1
Epistane x 1
Lean Xtreme x 1
USP anabolic pump x 1
6 oxo x 1
Volgens mij is alles gewoon legaal? Behalve de pro hormonen? De lean xtreme is wel door gekomen maar de rest niet 6oxo wordt zelfs verkocht door xxlnutrition?
Weet iemand hoe het zit met pakketjes die door de Douane worden gecontroleerd en tegengehouden worden? Had met wat mates een grote bestelling geplaatst alleen zaten daar ook wat minder legale dingen tussen, pakketje is blijkbaar gecontroleerd en van de hele bestelling is er 1 potje door gekomen (van moilucky b*ch
) alleen zat er wel meer tussen wat gewoon legaal is.
Iemand een nummer of iets dergelijks die kan bellen? want die gast is gewoon de brieven kwijt..ben net terug van vakantie dus kon niet eerder alles regelen is inmiddels al 4 weken terug.
Producten die besteld waren:
cycle support x 2
Post cycle support x2
HAvoc x 1
Epistane x 1
Lean Xtreme x 1
USP anabolic pump x 1
6 oxo x 1
Volgens mij is alles gewoon legaal? Behalve de pro hormonen? De lean xtreme is wel door gekomen maar de rest niet 6oxo wordt zelfs verkocht door xxlnutrition?
Wat voor gifts kan ik verwachten als ik voor ongeveer 1500$ bestel? (bij bodybuilding.com)