MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

zo, ff mailtje gestuurd.. nu maar afwachten :)

ben aant chatten met zon rep atm..

Dennis Hilkens: hello
Dishin Dominique: Thanks for visiting Bodybuilding.com. My name is Dishin Dominique. How can I help you today?
Dennis Hilkens: I'm planning to buy a year's supply of supplements but I still have to decide where to order. My order will probably value in between 1500-2000$, so what can you offer me if I'm going to make an order of such quantity?
Dishin Dominique: For that order we would be able to apply a 10% discount for you
Dennis Hilkens: Well I can do that myself, I have a coupon for that..

omfg.. 10% nohhhhh

ja en toen???

Ik zou zeker voor de 15 of 20 gaan... doen ze wel!

ja en toen???

Ik zou zeker voor de 15 of 20 gaan... doen ze wel!

ja 10% krijg ik sowieso.. zei ik al..

Dishin Dominique: Besides that we might be able to throw in an extra free gift for you.
Dennis Hilkens: Like?
Dishin Dominique: We can throw in a t shirt or gym bag for you.

t*ring is dat wijf DOM ofzo? Ik heb het hier over een order van 1,5-2 DUIZEND niet honderd.. " een extra gymtas" JOEPIE die krijg je al vanaf 150$, kortom dan zou ik er 10 kunnen krijgen als ik mijn order opsplits..

ben aant chatten met zon rep atm..

Dennis Hilkens: hello
Dishin Dominique: Thanks for visiting Bodybuilding.com. My name is Dishin Dominique. How can I help you today?
Dennis Hilkens: I'm planning to buy a year's supply of supplements but I still have to decide where to order. My order will probably value in between 1500-2000$, so what can you offer me if I'm going to make an order of such quantity?
Dishin Dominique: For that order we would be able to apply a 10% discount for you
Dennis Hilkens: Well I can do that myself, I have a coupon for that..

omfg.. 10% nohhhhh

what a loser, dikke b*llsh*t in mijn ogen ja!

Dishin Dominique: Besides that we might be able to throw in an extra free gift for you.

t*ring is dat wijf DOM ofzo? Ik heb het hier over een order van 1,5-2 DUIZEND niet honderd.. " een extra gymtas" JOEPIE die krijg je al vanaf 150$, kortom dan zou ik er 10 kunnen krijgen als ik mijn order opsplits..

echt he :s

Dishin Dominique: Is there anything else that I can assist you with?
Dennis Hilkens: We're talking 1,5-2K here (two thousand), if I wanted gym bags I would've split up my order in ten orders and received 10 of them.. I mean something special, like free shiping, 15% extra off or a certain value of free supplements of my likes?

Als u binnen 10 minuten belt krijgt u er een extra T-shirt helemaal gratis bij!
Betaalt u ook nog eens met creditcard dan kunt u ook een gratis cd " sounds of the 60's " verwachten.

Yesss!!:mad:

Dishin Dominique: We appreciate your business but we can not process your order with free shippping. We usually offer a 5% discount but I can get you a 10% and your package will be shipped immediately.
Dennis Hilkens: So next to my coupon that would make 20%?
Dishin Dominique: We can only apply one discount for an order, so you would be able to use it on another order.
Dennis Hilkens: thats no problem.. ill give u my coupon and u can deactivate it so u can give me one discount of 20%
Dennis Hilkens: I dont need two times 10, just 1 times 20 :)

Dishin Dominique: Is there anything else that I can assist you with?
Dennis Hilkens: We're talking 1,5-2K here (two thousand), if I wanted gym bags I would've split up my order in ten orders and received 10 of them.. I mean something special, like free shiping, 15% extra off or a certain value of free supplements of my likes?

Ja gewoon direct vragen, die mensen doen toch net alsof ze dom zijn.
(Of ze zijn het gewoon) Maar ik denk dat je toch weer zo'n shit-antwoord kunt verwachten.. f**gots

Dishin Dominique: The max discount we can apply to your order is 10%, along with a free gift. I'll give we'll get you two free gifts.
Dennis Hilkens: ok I guess we're not coming to an agreement here
Dennis Hilkens: can I speak to your boss?
Dennis Hilkens: Im thinking of ordering for a 2k value and ur offering me 10% (which anyone can get because coupons are everywhere on the net) and 2 t-shirts haha

Dishin Dominique: We appreciate your business but we can not process your order with free shippping. We usually offer a 5% discount but I can get you a 10% and your package will be shipped immediately.
Dennis Hilkens: So next to my coupon that would make 20%?
Dishin Dominique: We can only apply one discount for an order, so you would be able to use it on another order.
Dennis Hilkens: thats no problem.. ill give u my coupon and u can deactivate it so u can give me one discount of 20%
Dennis Hilkens: I dont need two times 10, just 1 times 20 :)

Zij/hij bedoelt dat ze je coupon en hun geweldige(!) korting niet kan combineren op 1 besteling. Jij zou dan veel goedkoper uit zijn, iets wat zij weer niet willen;)

Dishin Dominique: if you give us a call you can get a hold of him. You'll want to ask for Booker.
Dennis Hilkens: Ok
Dennis Hilkens: guess I will have to do that
Dennis Hilkens: have a nice day

Bij zown chat persoon kreeg ik ook heel weinig voorelkaar, ook kwamen die personen bij mij nogal dom over ;)

Via email kreeg ik veel betere antwoorden, misschien dat ook nog ff proberen?
en gelijk erbij zetten dat je wel iets anders als die standaard 10% verwacht...

Als ze dan nog moeilijk doen, gewoon zeggen:
Oke jammer, bij een ander bedrijf heb ik een betere aanbieding gekregen.
Het liefst bestelde ik bij jullie, Jammer dat ik nu gedwongen wordt om bij het andere bedrijf te bestellen :P

Wat een service daar..

Ik heb ook nog een mail gestuurd toen ik begon met chatten, maar daar heb ik nog geen reply op

Ik zou ergens anders gaan proberen

10% lijkt me al heel mooi. Je moet weten dat ze daar al met behoorlijk kleine marges werken en dat ze dikwijls een limiet hebben waaronder ze niet zullen gaan. Bij hen is die limiet dus 10%. Het is nu ook geen zo'n monsterlijk bedrag, €1500-€2000, je zou moeten weten voor hoeveel geld ze dagelijks verkopen bij BB.com:rolleyes:

Probeer het ergens anders zou ik ook zeggen en laat het weten hoeveel korting je daar krijgt.

Terug
Naar boven