AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

10% lijkt me al heel mooi. Je moet weten dat ze daar al met behoorlijk kleine marges werken en dat ze dikwijls een limiet hebben waaronder ze niet zullen gaan. Bij hen is die limiet dus 10%. Het is nu ook geen zo'n monsterlijk bedrag, €1500-€2000, je zou moeten weten voor hoeveel geld ze dagelijks verkopen bij BB.com:rolleyes:

Probeer het ergens anders zou ik ook zeggen en laat het weten hoeveel korting je daar krijgt.

Ze verkopen per dag ongeveer 2500-3000 orders van gemiddeld 100$ schat ik? Dus per dag ongeveer 300.000, ik vind 2000 op 300.000 niet een triest bedrag en SOWIESO is het heel heel erg achterlijk van ze om te zeggen "we'll throw in an extra gym bag". Dan bestel ik toch gewoon 10 keer? Krijg ik 10 tassen! Daarom vind k dat ze met iets beters mogen komen, daarnaast is het klantenbinding en een voorbeeld voor anderen! Als ze mij nou een leuk aanbod doen koop ik daar elk jaar en vertel ik iedereen wat ik gekregen heb natuurlijk.. Dit topic heeft 80.000 views, dus bijna 500 per pagina. Schat ik met de groei van het forum dat als ik dit ook nog eens extra vertel 1000 mensen het lezen, misschien doen 10 van de 1000 mensen die ik erover vertel wel hetzelfde, dat is dan weer 20.000$ per jaar extra, kan je weer een part time chat mong**l van betalen. Zakenlijk gezien is het echt niks, maar dat neem ik dat meisje niet kwalijk, is waarschijnlijk niet zo slim. Ik kreeg net een e-mail dat mijn aanvraag is doorgespeelt naar een Bulk Order Representative, kijken of ik er wat uit kan slepen.

Die 10 procent is gewoon echt een lachertje, daar hoef ik geen e-mails voor te sturen, ik pik gewoon een coupon van het net en klaar. Daarnaast heb ik ff gekeken en als ik mijn order zou opsplitsen heb ik recht op 9 free 150$+ gifts, dat komt neer (als ik 9 gymbags zou willen) op 135$.. Nou laat al die gifts maar zitten en geef me maar die extra 10% dat is dan 150$ op 1500$..

Where's the logic?

heel heel erg achterlijk van ze om te zeggen "we'll throw in an extra gym bag". Dan bestel ik toch gewoon 10 keer? Krijg ik 10 tassen!

Ja maar dan moet je ervoor betalen en nu zou je ze gratis krijgen.. :rolleyes:
Snap je punt wel maar die vergelijking wat je trekt niet.

Ja maar dan moet je ervoor betalen en nu zou je ze gratis krijgen.. :rolleyes:
Snap je punt wel maar die vergelijking wat je trekt niet.

Vanaf 150$ bestelling krijg je een free gymbag

Mijn bestelling is ca 1700$..

Dus ex.shipping 9 bestellingen van meer dan 150$

Dus 9 gratis gym tassen a 15$ per stuk dus 135$ totaal wat ik dan cadeau zou krijgen..

Waarom zou ik dan blij moeten zijn met 2 gymtassen????????????????????????????????????

Ah dat wist ik niet. Dan kan ik je geen ongelijk geven en loopt vraag en aanbod inderdaad een beetje scheef.

Dus ex.shipping 9 bestellingen van meer dan 150$

Dus 9 gratis gym tassen a 15$ per stuk dus 135$ totaal wat ik dan cadeau zou krijgen..

Split je bestelling maar eens in 9 en tel ze samen, ik ben er bijna zeker van dat je boven het bedrag van alles in één keer uit zal komen.

Je lijkt me een typische klant die denkt dat omdat hij denkt veel te kopen hij grote kortingen zou moeten krijgen.

Kijk maar eens hoeveel je voor een dergelijke bestelling bij een webshop uit Nederland zou betalen en vraag daar maar eens een korting:rolleyes:

Split je bestelling maar eens in 9 en tel ze samen, ik ben er bijna zeker van dat je boven het bedrag van alles in één keer uit zal komen.

Je lijkt me een typische klant die denkt dat omdat hij denkt veel te kopen hij grote kortingen zou moeten krijgen.

Kijk maar eens hoeveel je voor een dergelijke bestelling bij een webshop uit Nederland zou betalen en vraag daar maar eens een korting:rolleyes:
Goh echt wat een eye-opener, zal zeker niet komen door het shipping plafond..?

Je snapt het niet he? Ik krijg nu minder korting dan relatief redelijk is (mbt free gifts), daarnaast hadden ze me blij kunnen maken met free samples etc die ik nu zelf heb toegevoegd omdat ik het shipping plafond heb bereikt, maar waarom moet ik daar zelf achteraan gaan? Het is dat ik die toevallig tegenkwam.. Tenslotte is een grotere korting naar mate het bedrag stijgt normaal, zoiets noem je kwantumkorting? Als ze nou hadden gezegd (wat ik redelijk vind) dat ik van alle free samples die ze hebben 1 of 2 krijg (krijg k nu ook maar goed) en 5 free gifts naar keuze incl 10% korting zou ik positiever gereageerd hebben.

Die webshops moeten er
a) brood uit halen
b) zelf evenveel betalen als ik in de VS
c) extra onkosten maken

holy shit 1500 dollar, denk dat je duurder uitkomt dan je denkt... als ze die grote lading onderscheppen moet je overal btw invoerrechte etc betalen..

Ik wens dat pakket van jou veel plezier bij de douane...je gaat hier echt een dikke vette heffing voor krijgen. kan me niet voorstellen dat ze al die doosjes waar op de buitenkant groot BB.com op staat vrolijk naar 1 adres laten gaan zonder dat je moet dokken...misschien in 4'en delen en naar verschillende adressen sturen?

ik heb met bestellingen onder de 450 euries al gezeik elke keer... en dan moet ik soms echt f'ing lang wachten op 1 doosje die ze dan verrekken om te sturen. leuk is dat als je 1/4 van je bestelling na 2 maanden nog niet hebt....

Ja naheffing van het bedrag - shipping costs waarschijnlijk.. of ik moet bb vragen of ze niet een ander bedrag erop willen pleuren

Ander bedrag habben ze bij mij standaard ook al gedaan.

Had voordat ik bestelde gevraagd of ze dat wilden doen..
Toen zeiden ze nee dat doen we niet...

Dus ik denk ik bestel maar gewoon, stond er op de buitenkant van de doos toen ik hem kreeg, dat de totale waarde 45$ was... Terwijl ik voor 250 $ besteld had....

Dus ze hadden het toch gedaan..
Geen idee of ze dat altijd doen

Ik had by the way geen naheffing of iets...

Er om vragen is vragen om meewerken aan een federal offense, dat doen ze dus nooit. Zelfstandig kunnen ze het wel doen en dat gebeurt ook regelmatig. Maar dan ben je nog niet gevrijwaard van naheffingen want de douane kan nog wel eens vragen om een factuur of afschrift van je creditcard.

Op mijn paketten staan ook altijd lagere prijzen vermeld dan wat ik betaalde.

Op mijn paketten staan ook altijd lagere prijzen vermeld dan wat ik betaalde.

Dat zijn allemaal verkoop trucjes.
Als ze de echte waarde op schrijven zullen ze strakker controleren bij de douane. En de leverancier wil ook heel graag dat je je bestelling ontvangt en geen gezeik krijgt met de douane, want anders zullen ze ook minder verkopen. Dus dan ook minder inkomen. Ze denken mee hoor al die gasten in usa.

Mensen de laatste tijd nog producten met Yohimbine HCL gekocht? hoe ging dat bij de douane?

Niet met Yohimbine, wel met Hoodia (venom hyperdrive)
Dat is ook illegaal hier geloof ik.
Daar geen problemen mee gehad met douane ;)

YEAH!! Mijn pakketjes zijn binnen :D Het heeft even geduurd, 1,5 maand (daar baalde ik wel van maar oke :) )

de euro moet niet veel verder gaan zakken hoor :P

moet nog een bestelling van repen doen en wat supercharge :D

Heb nu een bestelling staan van :

supercharge
Animal stak
universal protein bars

Iemand nog een sugestie?

Ik heb minder dan 2 weken geleden nog Hydrocycut met Yohimbe binnen gekregen.
Ik kneep hem wel even.

Wacht nu op me volgende pakket:)

Terug
Naar boven