Isnogood
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
10% lijkt me al heel mooi. Je moet weten dat ze daar al met behoorlijk kleine marges werken en dat ze dikwijls een limiet hebben waaronder ze niet zullen gaan. Bij hen is die limiet dus 10%. Het is nu ook geen zo'n monsterlijk bedrag, €1500-€2000, je zou moeten weten voor hoeveel geld ze dagelijks verkopen bij BB.com
Probeer het ergens anders zou ik ook zeggen en laat het weten hoeveel korting je daar krijgt.
Ze verkopen per dag ongeveer 2500-3000 orders van gemiddeld 100$ schat ik? Dus per dag ongeveer 300.000, ik vind 2000 op 300.000 niet een triest bedrag en SOWIESO is het heel heel erg achterlijk van ze om te zeggen "we'll throw in an extra gym bag". Dan bestel ik toch gewoon 10 keer? Krijg ik 10 tassen! Daarom vind k dat ze met iets beters mogen komen, daarnaast is het klantenbinding en een voorbeeld voor anderen! Als ze mij nou een leuk aanbod doen koop ik daar elk jaar en vertel ik iedereen wat ik gekregen heb natuurlijk.. Dit topic heeft 80.000 views, dus bijna 500 per pagina. Schat ik met de groei van het forum dat als ik dit ook nog eens extra vertel 1000 mensen het lezen, misschien doen 10 van de 1000 mensen die ik erover vertel wel hetzelfde, dat is dan weer 20.000$ per jaar extra, kan je weer een part time chat mong**l van betalen. Zakenlijk gezien is het echt niks, maar dat neem ik dat meisje niet kwalijk, is waarschijnlijk niet zo slim. Ik kreeg net een e-mail dat mijn aanvraag is doorgespeelt naar een Bulk Order Representative, kijken of ik er wat uit kan slepen.
Die 10 procent is gewoon echt een lachertje, daar hoef ik geen e-mails voor te sturen, ik pik gewoon een coupon van het net en klaar. Daarnaast heb ik ff gekeken en als ik mijn order zou opsplitsen heb ik recht op 9 free 150$+ gifts, dat komt neer (als ik 9 gymbags zou willen) op 135$.. Nou laat al die gifts maar zitten en geef me maar die extra 10% dat is dan 150$ op 1500$..
Where's the logic?

Het heeft even geduurd, 1,5 maand (daar baalde ik wel van maar oke
)