MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Ik wacht nu ook al 8 dagen op m'n Bad Ass Mass. Maar ik wacht geduldig :D

Bad Ass Mass = Slechte Kont Massa :D :D

Vandaag ff BB.com gemaild over waar mijn shizzle blijft:

ik had dus de 13e besteld:

Hello,

I apologize for the delay with your order. I do show that you chose the International Postal Service as your method of delivery. This takes from 7 to 14 days to arrive at your country's point of entry. Your shipment should be arriving at customs soon!

------------

En deze kreeg ik ook nog toen ik vroeg wanneer ze dachten dat het dan echt bij mij thuis zo staan:

Hello,

We apologize for tihs huge hassle and delay on your package. We are working very hard to help speed up the process for you. Unfortunately, we do not have any control over your country's customs. As soon as we receive any new information regarding your package we will contact you immediately!

If you should need anything else at all please feel free to contact us.

Take care and have a great day!

Thank you
Meathead Mike!
Bodybuilding.com

Blijft goeie service vind ik, beter dan andere sites die niet eens je emails antwoorden of daar lang over doen.;)

• Topic Starter Topic Starter
Blijft goeie service vind ik, beter dan andere sites die niet eens je emails antwoorden of daar lang over doen.;)

idd, tis gewoon de douane da traag werkt. bb.com heeft er volgens mij nix mee te maken. Daar werken vele tientallen mensen en ze werken zeer snel en servicegericht.

douane ;)
en rusland? hoe komt je paspoort daar? (ff off-topic)

Ik heb nogh een mail gekregen waarbij ze zeggen dat bb.com er voor zorgt dat ik mijn shit snel krijg. want 20 dagen vinden ze ook wel errug lang...

ff offtopic: en hoe komt mijn passport bij de russian ambasade. daar hebbik hem 8er gelaten. ik ga daar als alles goed gaat wonen. krijg 1st een 6 maanden visum, daarna een jaar en daarna verblijfs vergunning. en waarom. Im young en heb kansen aangeboden gekregen, leuke vrouw daar ontmoet, met een rijk gezin, dys zit daar goed en heb daar een grote kans om iets optebouwen. Ik ben 21 dus why not.

OK NU WEER ONTOPIC..
anders starten we eigen topic. het ga naar rusland ervaring topic :P

Hello and thank you for your order,

We have been unable to verify your Billing address for the credit card that
you used on this order.  Since this is your first order with our company, we ask for you to provide us some additional forms of verification. They can be a copy of your picture identification either a drivers license or a passport with the credit card (block out some of the numbers) or a billing statement with your name & address printed clearly.  

You can email me at JDeAndrea3@aol.com or service@bulknutrition.com or fax (336) 567 0506 to my attention (please put ink on low setting so it comes out clearly).

We do this to protect our customers against credit card fraud.  And we will only ask for this one time.

** If I do not get a reply by 3/25/2007.  I will have to cancel the order.

***Please include this e-mail with your reply so we can find your order!

Thank you,

Jessica DeAndrea
www.bulknutrition.com
Toll Free: 800 975 8125 ext. #701
Direct: 336 567 0029
Fax: 336 567 0506

das nu al de tweede email, bij mijn eerste heb ik mijn gegevens doorgestuurd! en nu vraagt ze het terug. das ze hun bestelling steken waar de zon ni schijnt:mad:

Ik heb ook een leverings probleem bij 1fast400, hun geven mij de volgende reactie:

Due to weather conditions in Europe the slow down has been considerable since the holidays. 3-4 weeks is normal 5 weeks is approximate time frame at this point.

Thank you,

en normaal moest ik voor 25 maart mijn gegevens doorsturen anders werd mijn bestelling geannuleerd. maar heb die mail pas vanacht gekregen en op de site staat ook dat ze mij een tweede mail heeft gestuurd de 28ste. hoe kan ik dan nog mijn gegevens sturen voor de 25ste. tja??? :mad:

Heb met 1fast400 iets te vaak meegemaakt dat bestellingen lang onderweg waren en op mailtjes reageren ze pas na een keer of 3 mailen.

als ik kijk via pc banking naar mijn visa rekening, kan ik zien dat bb.com erop staat en mijn andere betalingen. het bedrag van 1fast400 staat nog bij reservaties.als ze maar eens proberen het eraf te halen, laat het meteen blokkeren. ik zal eens bellen naar visa om het te laten blokkeren en nadien stuur ik een mail naar fast400 dat ik bij bb.com een veel betere service krijg:D :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ook een leverings probleem bij 1fast400, hun geven mij de volgende reactie:

Due to weather conditions in Europe the slow down has been considerable since the holidays. 3-4 weeks is normal 5 weeks is approximate time frame at this point.

Thank you,

ROFL zo zever, twas de voorbije dagen juist supermooi lekker weer
dan verklaren we het officieel: 1fast400 suckt en we bestellen er met zn allen nooit meer als we dbb-korting krijgen op bb.com :D
Nu nog iemand die dat voorstelt aan bb.com ...? Kdenk wel dat er veel zijn van dit forum die daar bestellen.

nog eens gekeken bij fedex voor mijn bestelling van bb.com, en gisteren avond rond 20 u was mijn bestelling in parijs. morgen staan ze zeker aan mijn deur:D. zondagavond besteld en morgen binnen. het klopt 5 volle dagen.

net gebeld met visa company, ze kunnen geen handelaren en of mijn resevatie blokkeren. maar moesten ze het van mijn rekening halen en ik ontvang niks kan ik binnen de 3 maand het blokkeren of beter gezegd, terugvorderen

ROFL zo zever, twas de voorbije dagen juist supermooi lekker weer
dan verklaren we het officieel: 1fast400 suckt en we bestellen er met zn allen nooit meer als we dbb-korting krijgen op bb.com :D
Nu nog iemand die dat voorstelt aan bb.com ...? Kdenk wel dat er veel zijn van dit forum die daar bestellen.

strak plan :P

net gebeld met visa company, ze kunnen geen handelaren en of mijn resevatie blokkeren. maar moesten ze het van mijn rekening halen en ik ontvang niks kan ik binnen de 3 maand het blokkeren of beter gezegd, terugvorderen

Wel opletten dat ze het na de terugvordering niet terug aanrekenen. Heb ik een paar jaar geleden voorgehad met een slechte web service provider. De enige manier om 100% zeker te zijn is uw visa kaart laten blokkeren en een nieuwe aanvragen.

ik denk niet dat mijn pak is gecontroleerd door de douane, krijg je dan nog altijd een naheffing?

dit verwacht ik morgen
BSN043
BSN Lean Dessert Protein Shake, 1.39 Lbs., Whipped Vanilla Cream
$15.99   
1
$15.99   
BSN045
BSN Lean Dessert Protein Shake, 1.39 Lbs., Chocolate Coconut Candy Bar
$15.99   
1
$15.99   

en dit binnen 7a14dagen
IDS036
IDS Acetyl L-Carnitine, 120 Capsules
$16.89   
1
$16.89   
AST039
AST R-ALA 200, 200mg/90 Capsules
$25.89   
1
$25.89   
NS021
Nature's Science Vitamin C-1000, 1000mg/100 Capsules
$5.89   
1
$5.89   
BSN015
BSN NO-Xplode, 1.81 Lbs., Lemonade
en een gratis bb.com shirt:D

verw8 je dat morgen?? ik verwacht al 7 dagen een pakket morgen..ik blijf tegen mezelf zeggen. morgen komt ie. MAAR NEEJ

dit verwacht ik morgen
BSN043
BSN Lean Dessert Protein Shake, 1.39 Lbs., Whipped Vanilla Cream
$15.99   
1
$15.99   
BSN045
BSN Lean Dessert Protein Shake, 1.39 Lbs., Chocolate Coconut Candy Bar
$15.99   
1
$15.99   

en dit binnen 7a14dagen
IDS036
IDS Acetyl L-Carnitine, 120 Capsules
$16.89   
1
$16.89   
AST039
AST R-ALA 200, 200mg/90 Capsules
$25.89   
1
$25.89   
NS021
Nature's Science Vitamin C-1000, 1000mg/100 Capsules
$5.89   
1
$5.89   
BSN015
BSN NO-Xplode, 1.81 Lbs., Lemonade
en een gratis bb.com shirt:D

Klinkt lekker ;)

Van waar ben je juist dan kan ik eens komen proeven :p

mijn bestelling is binnen, 2maal dessert van bns. ik heb de chocolade geproeft, vanille is voor straks na mijn training. ik heb een scoop en half gebruikt. volgens de site kun je het makkelijk oplossen met een lepel dat is iets te hoog gegrepen, want er blijven nog kleine klontertjes achter. dus er komt een mixer aan te pas. ik vind de smaak aanvaarbaar, ik moet wel zeggen dat het goed vult ik had redelijk veel honger daarnet na mijn werk maar mijn maag zit goed vol door die shake. mijn andere bestelling heb ik geen fedex genomen, dat zal wel een weekje langer wachten zijn.
ik ben van west- vlaanderen.. een rasechte bruggeling;)

Terug
Naar boven