AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Ik vorige week vrijdag pakketje ontvangen, gewoon via IPS !!:D

Hello,

I have just contacted customs on 09/23/2008 to check the progress of your order. They have stopped it for a series of inspections. I have sent all of the information that customs may need to get your order to you. We do appreciate your patience with this and know that it is frustrating. Please contact us again if you need further assistance.

Thank you
Adrenaline Austin
Bodybuilding.com

****ING HELL!!! Nu maar hopen dat ze er niks uithalen....

Hello,

I have just contacted customs on 09/23/2008 to check the progress of your order. They have stopped it for a series of inspections. I have sent all of the information that customs may need to get your order to you. We do appreciate your patience with this and know that it is frustrating. Please contact us again if you need further assistance.

Thank you
Adrenaline Austin
Bodybuilding.com

Haha Bent over and take it like a man, customs is scrweing you over:verneder:

heb gelukkig me visa betaling alweer terug getrokken, dus als er iets uit is oid dan heb ik er iig niet voot betaald ^^ maargoed, heb liever gewoon dat alles aankomt..

Hello,

Thank you
Adrenaline Austin
Bodybuilding.com

Is een standaard antwoord!
Geen paniek... Als je vraagt waar je pakketje blijft, geven ze ALTIJD dit antwoord!!

heheh lekker dan ^^ thx voor de info, ik neem nog een geduld-tabletje...

Na aan de deur 33 pleuro invoorrechten betaald te hebben kon ik net om 12h15 mn pakket in ontvangst nemen :)

tis bij mij ook binnen, heb 14.90e extra moeten betalen maar daar kan ik wel mee leven, heb het nog niet gezien maar moet ff checken of alles erin zit

Ik wacht verdomme nog steeds op die stomme email (met hierin het te betalen bedrag) die ze maar niet sturen. Ik heb al diverse malen en zeer dringend gevraagd om die email, maar die luie lakse honden van FedEx sturen maar niks. En ik maar wachten op m'n pakketje die al lang en breed betaald is. Dat het een priority zending betreft hebben ze maling aan... Ziet er naar uit dat die m'n laatste bestelling van bb.com was, aangezien zij met FedEx werken en een andere verzend optie niet mogelijk is.

Gonzales, als je gewoon via IPS ( International Postal Service ) besteld komt het ook allemaal goed hoor. Of is IPS FedEx?

Ik heb precies hetzelfde mailtje gehad als Sebastiaan, nadat ik BB had gemailed over het feit dat de douane het pakketje zouden inhouden. Dien ik nog verdere stappen te ondernemen of kan ik nu wachten tot het wordt aageleverd?

Ik heb precies hetzelfde mailtje gehad als Sebastiaan, nadat ik BB had gemailed over het feit dat de douane het pakketje zouden inhouden. Dien ik nog verdere stappen te ondernemen of kan ik nu wachten tot het wordt aageleverd?

Je kunt er maar vrij weinig aan doen... wachten is toch echt de enigste optie denk ik.

Je kunt er maar vrij weinig aan doen... wachten is toch echt de enigste optie denk ik.

Ik kreeg precies hetzelfde mailtje op dezelfde dag. Ik heb tot op heden nog niks ontvangen en jij hebt je pakket al. Er valt kennelijk niks anders te doen dan te wachten en als te lang duurt weer contact opnemen.

alles zat erin, wat mij opviel dat de waarde op de doos niet eens dicht bij in de buurt zat van het daadwerkelijke bedrag, daarom hoefde ik bijna geen invoerrechten te betalen.

Idd, had ik ook. Door nutraplanet opgegeven waarde was 1/4 van de werkelijke waarde. Topfirma :)

Ik heb al meermaals op BB.com besteld, en altijd al via IPS!
Nog nooit invoerrechten betaald, gewoon wat langer wachten, het langst dat ik heb moeten wachten was denk ik een 5-tal weken!
Voor de rest altijd binnen binnen de 10-12 werkdagen!

Nope, USPS.

Hoe zit dat nu met die invoerrechten, gaan die nu afgeschaft worden vanaf december?

Terug
Naar boven