MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

En, is het ondertussen al aangekomen je bestelling?

Nog niet... heb gister even gechat met bb.com daar werd gezegd dat me bestelling werd doorzocht in nederland.(standaard procedure)

Mischien hebben ze me Hydroxycut wel gevonden

Vorige keer was dat geen probleem.

Ik wacht het wel even af.
Als ik aankomende week niks ontvang ga ik me toch wel zorgen maken.

Net de shipment bevestiging gekregen van Nutraplanet:

1 x NO Xplode 2.7 lb (60 servings)
By: BSN
Flavor: Orange

5 x Syntha-6 (2.91 lbs.)
Flavor: Strawberry

2 x MVP (120 cap)
By: Millennium Sport Technologies

1 x Hydroxycut Hardcore (210 liquid caps)
By: MuscleTech

1 x Power Shaker (20 oz)
By: Vitaminder

3 x Matrix 5.0 (5 lb)
By: Syntrax
Flavor: Vanilla

1 x Hyperdrive 3.0 (90 caps)
By: ALRI

Sub Total: $412.97
United States Postal Service - Priority Mail International: $139.50
Total: $552.47

Net de shipment bevestiging gekregen van Nutraplanet:

1 x NO Xplode 2.7 lb (60 servings)
Flavor: Orange

5 x Syntha-6 (2.91 lbs.)
Flavor: Strawberry

2 x MVP (120 cap)
By: Millennium Sport Technologies

1 x Hydroxycut Hardcore (210 liquid caps)
By: MuscleTech

1 x Power Shaker (20 oz)
By: Vitaminder

3 x Matrix 5.0 (5 lb)
By: Syntrax
Flavor: Vanilla

1 x Hyperdrive 3.0 (90 caps)
By: ALRI

Sub Total: $412.97
United States Postal Service - Priority Mail International: $139.50
Total: $552.47

Netjes:)
Laat me even weten wanneer je het binnen hebt.
Ik wacht al bijna een maand op me bestelling.(in mijn bestelling zat ook Hydroxycut Hardcore)

Ben benieuwd wie hem sneller krijgt:P

vanochtend shipment confirmation gehad van bb.com....Verwacht geen moeilijkheden....

Laatst bewerkt:
Alles is aangekomen net:)

Bestelling vandaag ook geplaatst, shipment confirmation al gehad.. Slechts 20 minuten na plaatsen bestelling!
Dat het maar rap hier is:D

Nu wil ik ook via Amerika bestellen.. Weet iemand waar je de codes kan vinden voor de 10% korting?

greetz Jinx

op google intypen, zijn meerdere sites van

Al gedaan maar krijg zoveel verschillende sites dat je door de bomen het bos niet meer ziet of in dit geval de juiste pagina met de codes

die codes wisselen per periode beetje, dus denk niet dat iemand hier meer weet dan ze op google kunnen vinden :P

al was ComeBack10% ofzo er een (of ipv % Percent)

show10percentoff dit is hem nu

Net besteld en Ship Confirmation binnen nog geen 5 min.. ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat alles binnen is en komt

Net het bericht van aankomst van TNT gehad. Nutraplanet heeft lager waarde op de goederen gezet en het aangekruist als zijnde een gift. Nu mar hopen dat t lukt om de douane te belazeren :D

Coupons zijn inderdaad wel handig, ik kreeg ook een mailtje voor 10% off. 180tenpercent ofzoiets. Hoefde er niet eens 180 dollar voor te bestellen, hij werkte meteen.

Free samples ga ik volgende keer ook doen, ook al heb je er niet veel aan.

Ligt denk ik aan de grootte van het pakket. Iets dat net niet door de brievenbus past geloven ze nog wel, maar als het groter is dan wordt het meestal opengemaakt.

Bij mij is het zo dat AL mijn pakketten via BB.com die met fedex 2-5 dagen express bezorging werden bezorgd opengemaakt zijn door de douane.

Ik zou oppassen met de fedex express dienst. Met name als je een grote bestelling doet dan kan je er vrijwel zeker van zijn dat je pakket gecontroleerd wordt door de douane. En ik spreek uit ervaring als ik zeg dat ze zonder probleem het pakket in beslag nemen.

Ik kan niet met zekerheid zeggen of dit door fedex komt, maar me vorige zending met USPS had ik nergens last van.

Mijn pakketje staat nu al zo'n week bij de in- en uitklaring afdeling. Ik heb vandaag contact gehad en het schijnt dat de nieuwe methode waar ze mee werken is dat je meteen je invoerrechten en/of btw moet betalen en dan pas wordt je pakketje toegestuurd. Ik wacht dus nu op een email (die vandaag nog ZOU worden), hierin komt het te betalen bedrag te staan. Dit moet ik overboeken, 'n printscreen van maken en naar FedEx faxen voordat mijn pakket wordt opgestuurd!!

Na enige tijd wachten ben ik gaan natrekken waar me pakketje was aan de hand van track and trace en stond hij ook nog op status in- en uitklaren in Oude Meer. Toen heb ik telefonisch contact opgenomen met Fedex, en zij men dat mijn pakketje was ingenomen door de douane. Er was niks gezegd over dat ik eerst invoerrechten moest betalen voordat men het kwam leveren. De medewerker vertelde mij nog dat de douane schriftelijk zou verklaren waarom het pakketje is ingenomen.

Terug
Naar boven