Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Nou mensen, ik wacht nog steeds hoor.. Ik hang iedere dag aan de lijn, maar ik kom maar niet in contact met de juiste personen. Ben in staat om er heen te rijden en er 'n paar n koppie kleiner te slaan, maar daar schiet ik ook niets mee op. Pakket staat nu al 2 weken bij in- en uitklaren. Ik moet enkel het te betalen bedrag te weten komen, maar dat is nog knap lastig. Feit is wel dat ik voor een priority zending heb gekozen en daar betaal je meer voor (niet veel meer, maar het gaat om het idee). Dat mag FedEx dus mooi van de invoerrechten aftrekken! Als ik uberhaupt ooit m'n pakketje nog te zien krijg....

Nou mensen, ik wacht nog steeds hoor.. Ik hang iedere dag aan de lijn, maar ik kom maar niet in contact met de juiste personen. Ben in staat om er heen te rijden en er 'n paar n koppie kleiner te slaan, maar daar schiet ik ook niets mee op. Pakket staat nu al 2 weken bij in- en uitklaren. Ik moet enkel het te betalen bedrag te weten komen, maar dat is nog knap lastig. Feit is wel dat ik voor een priority zending heb gekozen en daar betaal je meer voor (niet veel meer, maar het gaat om het idee). Dat mag FedEx dus mooi van de invoerrechten aftrekken! Als ik uberhaupt ooit m'n pakketje nog te zien krijg....

zat er iets ilegaals in?

Nope, gewoon Muscle Milk... Vaker besteld en geen problemen mee gehad. Maar FedEx vraagt tegenwoordig meteen de kosten van invoerrechten. Normaal kreeg ik af en toe een naheffing..

Op welke manier heb je je bestelling betaald? Als je dat met Visa hebt gedaan kun je je betaling nog terugtrekken.

Had er laatst iets over gelezen hier op het forum

Zou natuurlijk niet gek zijn :)

Per 1 december worden de invoerrechten uit Amerika opgeheffen,
tot een bedrag van €150 per keer
Schijnt in heel europa al van af maart te zijn.
En omdat het een europsche wet zou je het misschien nog aan kunnen vechten
als je nu invoerrechten moet betalen .

Ligt er een klein beetje aan welke VISA je hebt. Volgens mij is het wel met alle variaten mogelijk om een betaling te annuleren/terug te trekken. Hetgeen je beste kun doen is dit: Zodra je een betaling wilt terugtrekken, neem contact op met VISA, vertel dat je mogelijk slachtoffer bent geworden van fraude, en dat je een specifieke betaling wilt annuleren. VISA zal een overzicht van jou betalingen opzoeken en je vragen om welke betaling het gaat. Je geeft aan om welke betaling het gaat, en VISA zal je betaling bevriezen. Als het nog niet is opgelost voordat je je rekinging krijgt zal het bedrag in mindering worden gebracht ( je betaald dus niet ).

Volgende optie, degenene die ik heb gebruikt. Ik kreeg m'n rekening al voordat ik het bedrag kon terugtrekken. De rekening is gewoon netjes, en volledig betaald, met direct een telefoontje naar VISA, dat ik wilde dat het bedrag voor BB.com werd bevroren bij VISA, zodat m'n geld nergens heen zou gaan zonder mijn toestemming. In feite heb je dat geld dus niet meer, maar mocht het pakket niet aankomen kun je het terug trekken vanuit VISA, dat gaat een stuk makkelijker dan dat je het van bijv. BB.com moet terug krijgen.

Anyhow, het is een gedoe, VISA van haar kant moet natuurlijk ook alert zijn op fraude etc. Ik zou het ook alleen aanbevelen als je echt verwacht je pakket niet meer te krijgen. Anders is het teveel gedoe ( tenzij het om een groot bedrag gaat ).

Ik heb nu eindelijk conctact gehad met de juiste persoon.. Ik hoef geen invoerrechten te betalen, maar btw (het gaat slechts om zo'n 5 euro)...? Het vreemde is dat de douane het pakketje nog steeds vast houdt en dit heeft dus niet met invoerrechten te maken, wat ik eerder wel dacht. Geen idee waarom de douane het pakketje achterhoudt, er zit alleen maar een grote pot Muscle Milk in, en hier is toch niets fouts aan?! Althans, niet de voorgaande keren toen ik het bestelde..?

Ik heb nu eindelijk conctact gehad met de juiste persoon.. Ik hoef geen invoerrechten te betalen, maar btw (het gaat slechts om zo'n 5 euro)...? Het vreemde is dat de douane het pakketje nog steeds vast houdt en dit heeft dus niet met invoerrechten te maken, wat ik eerder wel dacht. Geen idee waarom de douane het pakketje achterhoudt, er zit alleen maar een grote pot Muscle Milk in, en hier is toch niets fouts aan?! Althans, niet de voorgaande keren toen ik het bestelde..?
Omdat het luie tamme vette koffiezuipers zijn!!:D

zit daar wss ne gast zelf die muscle milk op te drinken en te vervangen door iets anders.

Checken of pot niet is opengemaakt !!!

jk

grtz

bart

Per 1 december worden de invoerrechten uit Amerika opgeheffen,
tot een bedrag van €150 per keer
Schijnt in heel europa al van af maart te zijn.
En omdat het een europsche wet zou je het misschien nog aan kunnen vechten
als je nu invoerrechten moet betalen .

Linkje, dit is wel heel erg interresant

Binnekort mega bestelling voor mij

Iets in de trant van

Superpump 250
sizeOn
plasmajet
2x 5 lbs aan whey
16 sample pack whey
Shaker bottle
Leukic
Gymbag

Kijken of we nog meer geld kunnen verkwisten :D

Mischien nos ETHER ofzo :p

p.s deze bestelling is tussen 3 personen :P

Het is toch zo dat je geen naheffing krijgt als je minder dan 150euro aan supplementen besteld op bb.com met IEC(FedEx), of wel?

Je moet wel verwerkingskosten betalen dacht ik. Is meestal 6 of 7 euro bij een bestelling van 100-140 dollar. Tenminste, dat is mijn ervaring.

Linkje, dit is wel heel erg interresant

Binnekort mega bestelling voor mij

Iets in de trant van

Superpump 250
sizeOn
plasmajet
2x 5 lbs aan whey
16 sample pack whey
Shaker bottle
Leukic
Gymbag

Kijken of we nog meer geld kunnen verkwisten :D

Mischien nos ETHER ofzo :p

p.s deze bestelling is tussen 3 personen :P

Dat is niet echt mega j0

Bij mij duurt het echt eeuwen. De douane houdt het pakketje achter en voert een analyse uit. Iemand enig idee hoe lang zoiets duurt voordat het geleverd wordt?

Hoe groot is de kans dat ze iets controleren wat uit de states komt?

Terug
Naar boven