MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Pakketje is binnen!
10 augustus verzonden. Gisteren kreeg ik mail dat ik ieder moment mijn pakketje kan verwachten, en de bel ging een uur geleden :)

nice man maar moest je belastingen betalen? lol heb 300euro betaald.. dus volgende keer ga ik goedkopste verzending kiezen (geen naheffing zegge meeste hier..) groeten .

Nope, niks bij moeten betalen :)
Maar op zo'n grote orders is het zo goed als altijd naheffing dacht ik. Mijn pakketje was maar 136 dollar

Weet iemand nog een andere betrouwbare amerikaanse shop waar je met paypal kan betalen, buiten bodybuilding.com om?
Ik bestelde daar altijd mijn melatonine, maar dat versturen ze blijkbaar niet meer naar nederland. Heb al wat rondgezocht naar andere US of UK webshops, maar of ze hebben geen melatonine, of je kan er alleen met creditcard betalen.

Weet iemand nog een andere betrouwbare amerikaanse shop waar je met paypal kan betalen, buiten bodybuilding.com om?
Ik bestelde daar altijd mijn melatonine, maar dat versturen ze blijkbaar niet meer naar nederland. Heb al wat rondgezocht naar andere US of UK webshops, maar of ze hebben geen melatonine, of je kan er alleen met creditcard betalen.
amazone.co.uk heb ik mijne gehaald, maar ze verzenden wel niet allemaal naar de benelux.

Ik heb deze week nog melatonine besteld bij www.iherb.com. Weet alleen niet meer of ik nou met paypal betaald heb. Anyway, zou je kunnen checken.

iherb.com is inderdaad alleen credit card, maar werkt wel prima.

Laatste bestelling had ik op een vrijdag geplaatst en had ik de maandag daaropvolgend al binnen. 3 dagen, en nog over het weekend ook. Vond ik echt goed.

http://www.biovea.com/uk/results.aspx?PageNo=1&KW=MELATONIN

Paypal en bank transfer mogelijk

Laatst bewerkt:
ahh bedankt voor de tip!
Zojuist een potje melatonine van 360 stuks van 3mg besteld...
een jaar voorraad dus..en dat voor 25 euro. inc verzendkosten

Hier bij de apotheek betaal ik normaal 30 euro voor 90 stuks ^^
nu maar afwachten of ze aankomen hehe :)

Op 10 februari een bestelling geplaatst bij bodybuilding.com. Orange Triad was in de aanbieding: 4 halen, 3 betalen. Had er ook een jump rope van staaldraad bij besteld. Deze was niet voorradig...

Uiteindelijk duurde het maar en duurde het maar voordat dit touwtje voorradig was, dus heb ik besloten de zending ex touwtje te laten versturen. Deze order is uiteindelijk 20 februari verstuurd.

Nog steeds heb ik mijn zending niet binnen :mad::mad::mad:. Sinds 27 februari liggen m'n spullen al in Duitsland. Ongelofelijk dat ik bijna 30 dollar aan verzendkosten heb betaald voor deze uiterst trage verzendwijze.

Iemand enig idee of het zin heeft om de support afdeling van Bodybuilding.com te mailen? Er zijn al 18 business days voorbij sinds verzending en bijna 5 weken geleden heb ik een order geplaatst.

Ik ben 'not amused'. :fire:

Zelfde aanbieding voor Orange traid gekocht hier :cool:

Inclusief verzending, en omgerekend naar euro net ietsje meer dan 80 euro kwijt voor 4 potten. Nice deal ja!

Alleen had ik mijn bestelling na 1 week (dus 5 werkdagen).
Bestelling daarvoor was zelfs maar 4 werkdagen. Ben echt verbaasd hoe snel dat daar gaat. :p
Had ook potje yohimbe hcl. Weet niet of douane gecontroleerd heeft (denk het niet)
(Weet niet of er verschil zit tussen België en Nederland in douane/levertijd)

@vsral: welke verzendmethode had je gekozen dan? Want ik heb 98 euro betaald voor die 4 potten, inclusief shipping (goedkoopste optie).

Ik heb nog steeds m'n bestelling niet binnen. Dus ik heb een mail gestuurd en ik heb ook een reactie gekregen. WTF!!! Correspondentie, zie hieronder:

Dear sir/madame,

I'm mailing with regard to order x,

On Februari 10th, I placed an order at Bodybuilding.com. One item was on backorder and since BB.com states that almost all backordered items will be in stock within 4-5 days, I decided to wait. I kept waiting after 4-5 days and BB offered me to ship the order without the backordered item. I decided to let BB.com ship the order without the backordered item. This order was sent on February 20th.

And as you propably can guess, I still have not received my order! It has been in Germany since February 27th. I honestly cannot believe that I paid almost 30 bucks for this painfully slow shipping process. Granted, I choose for the 'super saver' option, but this should take between 8 and 20 business days. And it's the 20th busisness day today and still no sign of my order...

Before leaving negative feedback on the largest bodybuilding community online in the Netherlands (forum.dutchbodybuilding.com), I think it's fair to give you the oppertunity to fix this issue.

How can you help me to resolve this issue?

I look forward to receiving your reply.

With kind regards,
mr. Bill Splate from the Netherlands

reply:

Hello Mr. Bill Splate,

Thanks for the email! I apologize for the confusion and delays on this, but let me explain the shipping process for you. As stated on the website, international orders must be in full stock to ship. A backorder situation will hold the order from shipping until it is back in stock from the manufacturer. Unfortunately, we do not have control over how long it takes the manufacturer to provide us with stock. Once the order ships, with the Super Saver Shipping (DHL Global Mail) as your method of delivery, it takes from 8-20days to arrive at your country's point of entry. Once it is received by your country it must be processed by the customs agency which can take anywhere from 3-14 days depending on the parcel volume and processing speed of the country. We have no control over customs import inspections and how long it will take for your package to clear, but we provide all necessary documentation for the package to clear as quickly as possible.

You can check the GM number here, [Link niet meer beschikbaar] . Remember that your GM number (GMx) is more of a delivery confirmation number and not a step-by-step tracking number. As of right now, your order's status has not yet updated since it left the US. But that doesn't mean it has stopped updating. Keep checking the link to see the updates as they come in.

We will be staying in contact with your Customs officials regarding your package and will be monitoring its progress for you. If you have any questions, please send us an email and we'll be happy to answer your questions. Thank you for choosing Bodybuilding.com and have a great day!

MaxRep Matt
Customer Service

"The Bodybuilding.com Mission: We help our visitors reach their health,
fitness and appearance goals through information, motivation, and supplementation."

Ook goedkoopste verzendoptie ;)

Bestelling even nagemaakt in shopping cart, want order mail al verwijderd precies.

4x OT + 1x Yohimbe HCL ---> 25,5 verzending
prijs producten: 99,26

---> 124,76 maar ik had cupon gebruikt voor 10 dollar korting.
En dan omrekenen naar euro, had ik een mooie deal vond ik. Iets van 90 euro, met yohimbe hcl erbij

Thanks voor je reactie vsral. Mooie deal inderdaad. Heb mijn goederen nog niet binnen en naar aanleiding hiervan heb ik opnieuw gemaild naar BB.com. Aangegeven dat het niet binnen 8-20 dagen the point of entry van m'n land heeft bereikt. Goederen liggen volgens DHL T&T nog steeds in Keulen. Ze hebben aangeboden om mij een refund te geven voor shipping costs van bijna 30 dollar. Dit heb ik geaccepteerd.

Ben benieuwd wanneer de goederen binnekomen.

Zou je bij 70 euro ookal belastingen / naheffing op je dak krijgen?

Thanks voor je reactie vsral. Mooie deal inderdaad. Heb mijn goederen nog niet binnen en naar aanleiding hiervan heb ik opnieuw gemaild naar BB.com. Aangegeven dat het niet binnen 8-20 dagen the point of entry van m'n land heeft bereikt. Goederen liggen volgens DHL T&T nog steeds in Keulen. Ze hebben aangeboden om mij een refund te geven voor shipping costs van bijna 30 dollar. Dit heb ik geaccepteerd.

Ben benieuwd wanneer de goederen binnekomen.

Snap dat de vertraging k*t is maar dit vind ik toch best netjes van ze toch!?

Is het de moeite waard om Whey uit Amerika te halen? Of heb je van bijv BodyenFitshop zelfde kwaliteit voor zelfde prijs?

In july 2011 heb ik 2 pakketjes bij bodybuilding.com besteld, beiden onder de €22 grens. De 2 pakketjes deden er meer dan een maand over en ze waren gecontroleerd door de douane, gelukkig geen extra kosten.

Nu lees ik dit net op bb.com:

What changes have you made for European Union customers?

For our customers in the European Union, we are excited to let you know we now offer shipping from our new warehouse in the Netherlands! You can now enjoy much faster shipping and you will no longer have to pay import duties!

NOTE: Not all shipments to the European Union are guaranteed to ship from the Netherlands. If any item is not available at our Netherlands warehouse, the entire order will ship from the United States and may be subject to duties and taxes. If you have questions before placing your order (and want to make sure your order qualifies for this faster shipping option!), please email us at service@bodybuilding.com or call us at 1-877-991-3411 (Domestic) or (+1) 208-377-9994 (International).

If you need to make a return from an order shipped within the European Union, please visit our Returns Section

Iemand ervaring met pakketjes die sneller aankomen, en nog beter; geen importkosten hoeven te betalen? In dat geval kan ik die €22 grens negeren en besparen op verzendkosten.

Ideaal :)

Worden de verzendkosten dan ook gewoon gratis of heel goedkoop?

Zal een serieuze concurrent worden voor XXL en BnF denk ik!

Ideaal :)

Worden de verzendkosten dan ook gewoon gratis of heel goedkoop?

Zal een serieuze concurrent worden voor XXL en BnF denk ik!

Ik weet sowieso niet hoelang ze dit al hebben, maar ik heb net 3 potjes omega 3 toegevoegd aan mijn cart en de verzendkosten waren al $18,50. Dus als ze dat uit NL shippen maken ze wel profit op verzendkosten.

Terug
Naar boven