- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal er eens een mailtje over sturen, dat gaat nergens over natuurlijk
Volgens mij zijn de prijzen wel gewoon Amerikaans! Dat kan veel geld schelen![]()
Ik heb een mail gestuurd. Geen reactie ontvangen nog.
Lijkt alsof ze er geen antwoord op willen geven.
Heb zelf nogmaals een mail gestuurd
2 dozen eiwitrepen en de verzendkosten zijn duurder dan de dozen zelf hahahah.
Een dikke maand voor 210 dollar besteld bij Bodybuilding.com met verzending naar Costa Rica.. helaas na 40 dagen nog steeds niets op m'n stoepje.. Bodybuilding.com roept al n week dat de boel elk moment vrijgegeven kan worden bij de Douane.. echter zegt de post hier dat het pakket nog niet eens het land in is.. zeer merkwaardig. wel een beetje k*t zo aangezien ik over 7 weken alweer het land verlaat.
. Dit was dan wel in NL, kan me voorstellen dat zoiets in Costa Rica nog langer kan duren 
VitaCost heeft z'n verzendkosten naar Nederland/België ziekelijk verlaagd. Tot 1.36kg betaal je 2,99$.
Daarnaast krijg je op het huismerk het 2de product gratis of er 50% korting op.
Bestel je via [Link niet meer beschikbaar] dan krijg je 10$ gratis te besteden wat je eerste bestelling bijna gratis maakt.
Geen adders onder het gras, heb de site zelf leren kennen door een andere DBB'er. Haal er mijn BCAA (2de gratis) en vitamine D3.

VitaCost heeft z'n verzendkosten naar Nederland/België ziekelijk verlaagd. Tot 1.36kg betaal je 2,99$.
Bestel je via [Link niet meer beschikbaar] dan krijg je 10$ gratis te besteden wat je eerste bestelling bijna gratis maakt.
Geen adders onder het gras, heb de site zelf leren kennen door een andere DBB'er. Haal er mijn BCAA (2de gratis) en vitamine D3.

Heeft iemand een idee zonder dat ik moet overgaan tot een claim.