MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Zal er eens een mailtje over sturen, dat gaat nergens over natuurlijk

Volgens mij zijn de prijzen wel gewoon Amerikaans! Dat kan veel geld schelen :)

Een amerikaanse maat van me heeft 2 kindles met dikke korting gekocht. Iemand enig idee wat de goedkoopste verzendmethode is?

Ik heb een mail gestuurd. Geen reactie ontvangen nog.

Ik heb een mail gestuurd. Geen reactie ontvangen nog.

4 dagen geleden heb ik een mail gestuurd, geen reactie.
Dezelfde mail gisteren weer gestuurd, weer geen reactie.

Even ter verduidelijking, een andere mail die ik gister stuurde had ik binnen 20 min. antwoord op. En op hun eigen site spreken ze over een gemiddelde response time van 29 min...

Lijkt alsof ze er geen antwoord op willen geven.
Heb zelf nogmaals een mail gestuurd ;)
2 dozen eiwitrepen en de verzendkosten zijn duurder dan de dozen zelf hahahah.

Lijkt alsof ze er geen antwoord op willen geven.
Heb zelf nogmaals een mail gestuurd ;)
2 dozen eiwitrepen en de verzendkosten zijn duurder dan de dozen zelf hahahah.

Dan zouden ze toch kunnen antwoorden met dat de verzendkosten niet worden aangepast. Ik begin nu twijfels te krijgen of ik nog wel bij bodybuilding.com ga bestellen, als elke lastige vraag wordt genegeerd..? Lekkere service..

Ik heb eindelijk antwoord na lang aandringen.

Thank you for your email, I'm happy to help you. At this time those are the international shipping rates that you see in placing your order. In the future however, with our warehouse in the Netherlands, I would anticipate the cost of shipping to lower. If you need any assistance in placing your order feel free to contact us at +1.208.377.9002; we're 24/7 and happy to help you at anytime! Have a good day!

DoOr Die Dom
Customer Support
Bodybuilding.com
866.236.8417
The Bodybuilding.com Mission: We help our visitors reach their health,
fitness and appearance goals through information, motivation and
supplementation.

Awesome, ze krijgen een magazijn in Nederland? Daar gaat veel concurrentie komen :)

Een dikke maand voor 210 dollar besteld bij Bodybuilding.com met verzending naar Costa Rica.. helaas na 40 dagen nog steeds niets op m'n stoepje.. Bodybuilding.com roept al n week dat de boel elk moment vrijgegeven kan worden bij de Douane.. echter zegt de post hier dat het pakket nog niet eens het land in is.. zeer merkwaardig. wel een beetje k*t zo aangezien ik over 7 weken alweer het land verlaat.

Een dikke maand voor 210 dollar besteld bij Bodybuilding.com met verzending naar Costa Rica.. helaas na 40 dagen nog steeds niets op m'n stoepje.. Bodybuilding.com roept al n week dat de boel elk moment vrijgegeven kan worden bij de Douane.. echter zegt de post hier dat het pakket nog niet eens het land in is.. zeer merkwaardig. wel een beetje k*t zo aangezien ik over 7 weken alweer het land verlaat.

Ik heb een keer 3 maanden gewacht op een pakketje van BB.com omdat er een potje melatonine in zat met een te hoge dosering per pil :o. Dit was dan wel in NL, kan me voorstellen dat zoiets in Costa Rica nog langer kan duren :p

Ik heb ook twee pakketjes bij BB.com besteld op 13 augustus, eentje deed er iets minder dan drie weken over, de ander hoor ik net, ligt nu bij de douane. Ben benieuwd hoe lang dat weer gaat duren...
Heb niks gemerkt van dat warenhuis hier, ene kwam uit Florida en de andere uit Idaho.

VitaCost heeft z'n verzendkosten naar Nederland/België ziekelijk verlaagd. Tot 1.36kg betaal je 2,99$.
Daarnaast krijg je op het huismerk het 2de product gratis of er 50% korting op.

Bestel je via [Link niet meer beschikbaar] dan krijg je 10$ gratis te besteden wat je eerste bestelling bijna gratis maakt.
Geen adders onder het gras, heb de site zelf leren kennen door een andere DBB'er. Haal er mijn BCAA (2de gratis) en vitamine D3.

VitaCost heeft z'n verzendkosten naar Nederland/België ziekelijk verlaagd. Tot 1.36kg betaal je 2,99$.

Bestel je via [Link niet meer beschikbaar] dan krijg je 10$ gratis te besteden wat je eerste bestelling bijna gratis maakt.
Geen adders onder het gras, heb de site zelf leren kennen door een andere DBB'er. Haal er mijn BCAA (2de gratis) en vitamine D3.

DBB'ers,

Ik heb de deal van Brawl genomen waardoor we allebei $10 korting krijgen, als er nog mensen bij Vitacost willen bestellen doe het dan via mijn/Brawl's link, dan starten we een kettingreactie van kortingscodes :)

[Link niet meer beschikbaar]

DBB'ers,

Ik heb de deal van Brawl genomen waardoor we allebei $10 korting krijgen, als er nog mensen bij Vitacost willen bestellen doe het dan via mijn/Brawl's link, dan starten we een kettingreactie van kortingscodes :)

Even een kleine update, bestellen met korting doe je nog altijd via [Link niet meer beschikbaar] echter zijn de verzendkosten naar 5,99$ opgeschroefd.

Daar tegenover staat wel dat je een extra 10% korting er bovenop krijgt met de code: THANKUXZ9QP
En gratis samples kan toevoegen hier: [Link niet meer beschikbaar]

1e post hier.
Bedankt voor het voordeel via vitacost.

De verzendkosten voor Nederland beginnen ten alle tijden op 8.99 $ voor Global Mail.

Ik heb voor priority mail betaald echter er is gewoon met Global Mail verzonden.

Helaas wacht ik nu al bijna 1 maand op mijn 1e bestelling.
De 2e bestelling loopt wel via webtrack van DHL verder en is inmiddels in Duitsland.

Als ik de webtrack van DHL gebruik voor mijn 1e bestelling dan blijft de status al 4 wkn hangen op manifested for outbound transport.

Vitacost doet niets althans zij willen wel helpen over 1 maand maar dan kan ik geen claim meer indienen.

DHL Global Mail service heeft geen tel nummer of via e-mail wordt er verteld om bij vitacost de informatie na te vragen.

Ik ben hier niet blij mee dat ondanks het trackingnummer geen enkele partij iets doet.

Heeft iemand een idee zonder dat ik moet overgaan tot een claim.

Laatst bewerkt:
Heeft iemand een idee zonder dat ik moet overgaan tot een claim.

K*t dat het je is overkomen. Niet al te veel zorgen over maken, ze betalen verloren packetjes tot 200$/2 orders per jaar terug:
Package loss
The customer must report lost packages to Vitacost within 60 days of date of purchase. We can be reached by phone, email or live chat, seven days a week. For more information on how to contact us, please click here.

If a package that has been shipped using an untrackable shipping method (such as DHL Global Mail) becomes lost in transit, the customer will be responsible for the cost of a fully trackable shipping method (such as UPS) if a replacement order is desired. Please be aware that a customs brokerage charge of US$8 to US$60 may apply, and that taxes and tariffs are usually applied to packages shipped via UPS. These charges will be billed to you when the replacement package is delivered.

International order refunds
Vitacost cannot be held liable for refunds or replacements for more than two orders per calendar year (not to exceed a total value of US$200).
Niet vergeten alvast aan te geven dat je packetje nog altijd niet is aangekomen, zelf ook 2x met ze gehad. Blijf ze mailen om de week.

Nieuwe coupon bij [Link niet meer beschikbaar] ivm Cyber Monday in Amerika. SAVEBIG geeft 15% korting op het gehele assortiment.

Ik mail ze al behoorlijk veel en nu pas is tot ze doorgedrongen dat ik voor priority shipping had betaald.

Ik hoop het beste want ze hebben scherpe prijzen en een ruim assortiment.

Mijn 1e bestelling bij bodybuilding.com is trouwens perfect verlopen.

Terug
Naar boven