AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Vandaag m'n BAM binnen gehad :D

Het heeft alleen wel 17 dagen geduurd met International Postal Service.

Laatst bewerkt:
vandaag een mail gehad

Hello Kurt!

Seven days ago we shipped your order #2865995 from our warehouse as quickly as we could. You deserve the best possible service and our goal is to give it to you! The order should arrive any day now if it hasn't already.

Have you seen the latest posts on our popular forum? People are talking about what they did to get the best results from their workouts. I think you'll be surprised at what is working for them! Go to http://forum.bodybuilding.com to check it out.

Good luck with the order and let me know if there is anything we can do for you!

Sincerely,
Tommy Zarate
Customer Service Manager
Bodybuilding.com
305 Steelhead Way
Boise, ID 83704 USA
1-877-991-3411

ze moeten niet sterven maar gewoon niet moeilijk doen. WTF? paddo's en weed mogen wel en een beetje xtra controleren op een potje suplementen. suck my balls man. ik ging uit van een 2 weken levertijd. niet meer dan 4 weken. Als ik dit wist had ik niet eens besteld. dan maar ietsjes meer betalen maar gelijk meenemen...

ze moeten niet sterven maar gewoon niet moeilijk doen. WTF? paddo's en weed mogen wel en een beetje xtra controleren op een potje supplementen. suck my balls man. ik ging uit van een 2 weken levertijd. niet meer dan 4 weken. Als ik dit wist had ik niet eens besteld. dan maar ietsjes meer betalen maar gelijk meenemen...

net wat ik dacht...

Stelletje c**ksuckers daar:(

Btw: kon je niet slapen DeEMaSsIvE? ;)

ze moeten niet sterven maar gewoon niet moeilijk doen. WTF? paddo's en weed mogen wel en een beetje xtra controleren op een potje supplementen. suck my balls man. ik ging uit van een 2 weken levertijd. niet meer dan 4 weken. Als ik dit wist had ik niet eens besteld. dan maar ietsjes meer betalen maar gelijk meenemen...

Je hebt wel gelijk hoor.. van zodra ik mijn supplementen had besteld wou ik ze volgende dag al hebben dus ja als je ze na 4 weken nog niet hebt is het wel beetje normaal om ongeduldig te zijn :cool:

EDIT: kon je zelfs niet slapen omdat je met die suppl in je kop zat?:o

ik slaap perfect. maar het is gewoon irritant.

Ik woon ook in nederland en kreeg mijn sups precies op de 14e werkdag binnen,netjes zoals afgesproken.
Hebben jullie veel besteld?

kijk een paar pagina's terug. dan zie je wat ik besteld heb...

en ik kan wel goed slapen maar ik kom net thuis van een party;)

Kunnen jullie zien via welke douane (op de doos) de pakjes van BB.com paseren? (België)

Die van Antwerpen, Brussel, Gent, Hasselt..

Nee sorry, ik zal er eens naar kijken of het de moeite waard is.

Kunnen jullie zien via welke douane (op de doos) de pakjes van BB.com paseren? (België)

Die van Antwerpen, Brussel, Gent, Hasselt..

Euhm nee.. ik denk wel dat mijn tweede doos gecontroleerd is. De zegels waren verbroken, ze was terug ingepakt met ducktape en zo een plastic errond..
voor de rest; wat ik wel vreemd vond dat er overal op mijn pakketje "deutche post" ofiets stond.. dus mss vervoeren ze het via duitsland naar hier dan ofzo?

Ik zal iets sturen als ik een naheffing krijg van een douane en dan ook zeggen de welke (normaal zat dat toch op die brief staan denk ik) (meestal krijg je die toch pas na een maand ofzo.. tot nu toe nog niets gekregen..)

De goedkoopste zullen ze wellicht niet zijn, wel groot aanbod.
Even de ON whey vergeleken in 10lb (zak) (prijzen excl. verzendkosten)

islandsupplements: $56.99
bodybuilding: $55.99
1fast400: $48.99

Idem maar dan de 5lbs whey
bb.com: 28.99
islandsupplements: 31.99
1fast400: 27.00

no xplode
islandsup: 33.99
bb.com: 38.95
1fast400: 36.99
(allemaal dollar wel te verstaan)

De whey dus duurder, de no-xplode goedkoper..
maar ik vind de site nogal onduidelijk wat betreft de shipping..
Ik zou de site alleszins niet nemen.. veel te onzeker..

De whey dus duurder, de no-xplode goedkoper...

Mja zo ken ik nog wel een paar site's , klopt.
Goedkoper op het ene product en dan weer duurder op het andere.
Afhangende van hoe groot de stock is wellicht van desbetreffende supplementen.

gisteren terug een bestelling geplaatst bij bb, deze keer terug fedex genomen ik heb van mijn voorlaatste bestelling (ook fedex) nog geen naheffing gekregen. even offtopic er staat bij mijn visarekening een reservatie van iets meer dan 600 euro:eek: :eek: ik heb dat bedrag niet uitgegeven ???

gisteren terug een bestelling geplaatst bij bb, deze keer terug fedex genomen ik heb van mijn voorlaatste bestelling (ook fedex) nog geen naheffing gekregen. even offtopic er staat bij mijn visarekening een reservatie van iets meer dan 600 euro:eek: :eek: ik heb dat bedrag niet uitgegeven ???

Controleer dat dan maar snel!!!!!!!!!!!!!

Op het Prometeus forum zegt een van de eigenaars dit over over ALRI:

Nee, ALRI gebruikt ONGETESTE Designer Steroids! Niks prohormonen.

Geen DHEA. (DHEA is de gondstof voor bijna alle hormonen).
ALRI lanceert producten die wettelijk gezine een tijdje toegestaan zijn in de USA vanwege een maas in de wet. NA een paar maandne worden deze producten weer verboden.

Met andere woorden je ben teen proef konijn voor ongeteste drugs! Er is dus niets bekend over mogelijke bijwerkingen op de lange termijn.

Je bent veiliger af met een testosteron kuur.

Hoe betalen jullie dan? Met een CC? Of kan je geld overmaken mbv een iban nummer?

Mja zo ken ik nog wel een paar site's , klopt.
Goedkoper op het ene product en dan weer duurder op het andere.
Afhangende van hoe groot de stock is wellicht van desbetreffende supplementen.

Is marketing truc he ;) met de stock heeft het niets te maken anders zou je hele tijd variabele prijzen hebben. Het is gewoon zo dat ze niet in "alle" producten de goedkoopste kunnen zijn omdat ze toch nog ergens hun (grote) winst uit moeten halen.. dus ene product goedkoper, andere weer duurder.. en dan is het aan ons, als klant, om de prijzen te vergelijken, af te gaan op wat je nodig hebt en dan uiteindelijk te weten welke site het goedkoopste voor is voor het 'totaal' pakket.. MAAR aangezien deze site's vind ik toch wel, allemaal goedkoop zijn (t.o.v. de supplementen winkels enzo zeker!) vind ik dat je beter op de service, shipping, .. afgaat.

°Geen naheffing? feestje :D (maar ook weer niet te vroeg want soms komen naheffing pas na een maand bij je thuis aan)
°600 euro reservatie? ik zou tegen even met visa bellen als ik je was! Indien jij deze aankoop echt niet gedaan hebt, kan het zijn dat iemand jouw nummer en validation date heeft. Ik zou dit niet direct afschuiven op de site waar je je suppl hebt gekocht want deze zijn vaak heel hard beveiligd. Maar je zit mss zelf met een trojan horse of een adware op je computer. Sommige virussen registreren ALLES wat je typt. voor de normale surfer maakt dit niets uit maar zodra je natuurlijk je visa-nummer op een site intypt en ook de validation date.... kan dit wel eens uit de hand lopen.
Dus, ik stel voor:
1) bel visa zo snel als mogelijk en vraag meer info, indien dit bedrag niet van je is direct een card-block doen
2) als je visa geregeld is, scan dan eens je pc met een goede virus-spyware-adware scanner ;) (wil je geen geld uitgeven: AVG is een goede én gratis (wel alleen virusscanner dus niet incl. anti-adware, anti-spyware)

Hoe betalen jullie dan? Met een CC? Of kan je geld overmaken mbv een iban nummer?

Jij bent van nederland dus ik zou paypal aanraden (wij belgen kunnen niet overschrijven op een paypal rekening en jullie wel, is nog altijd het veiligste hoor)
Ikzelf heb met american express betaald, allemaal netjes in orde gekomen. ik moest wel foto's doorsturen van id en kaart zelf (zoals je hiervoor in dit topic kon lezen vragen ze dit bij iedereen) heb dit dan ook gedaan maar die foto's waren DIRECT terug af mijn pc nadat ik ze had doorgest. Je moet eens bedenken als er een hacker op je pc zit: ineens ziet hij foto's van ja kaart en je ID.. nja dan heeft hij alle macht die hij maar wensen kan en kan hij je kaart in een mum van tijd helemaal leegplunderen dus die foto's hebben er echt niet lang opgestaan bij mij ;)

Nee sorry, ik zal er eens naar kijken of het de moeite waard is.

Euhm nee.. ik denk wel dat mijn tweede doos gecontroleerd is. De zegels waren verbroken, ze was terug ingepakt met ducktape en zo een plastic errond..
voor de rest; wat ik wel vreemd vond dat er overal op mijn pakketje "deutche post" ofiets stond.. dus mss vervoeren ze het via duitsland naar hier dan ofzo?

Ik zal iets sturen als ik een naheffing krijg van een douane en dan ook zeggen de welke (normaal zat dat toch op die brief staan denk ik) (meestal krijg je die toch pas na een maand ofzo.. tot nu toe nog niets gekregen..)

De zegels van de doos of van de producten zelf?

Terug
Naar boven