AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

dank je voor de info steveng maar nu in het paasweekend zijn ze niet bereikbaar. ik heb eentijdje geleden eens gebeld en ze kunnen bijv handelaars of betalingen niet blokkeren, wel kun je nadien een betaling die niet van jou komt aanvechten met een formulier. maar ik vraag mij af als iemand met je kaartnr iets besteld op internet bijv hoe je kunt bewijzen dat jij het niet hebt aangekocht.:(

Ik weet het niet.
Als je iets via het internet koopt moet je meestal inloggen met een account, ik denk dat dan ook wel een ip gelogd word. Dus als visa weet wat er gekocht is, waar en wanneer, kunnen ze mss het ip achterhalen van diegene die de aankoop deed. Niet te vergeten die goederen moeten nog naar een adres gestuurd worden.
Trouwens altijd bellen voor die cardstop, dan kun je een volgende aankoop voorkomen. En mss is er wel niemand met je info vandoor.

als ik dit hier zo lees dan bestel je best niet via 1fast400

Aja Bud wat is de verval datum op de JW en BAM?

K zou ze graag nu bestellen maar nog niet meteen gebruiken.

De datums zijn Bam 12-2008 en Jw 10-2008!

Nakuur ga ikniet doen likt mij nioet nodig na wat ik op forums heb gelezen.

Dit lijkt me overigens wel een beetje overdreven:

Nee, ALRI gebruikt ONGETESTE Designer Steroids! Niks prohormonen.

Geen DHEA. (DHEA is de gondstof voor bijna alle hormonen).
ALRI lanceert producten die wettelijk gezine een tijdje toegestaan zijn in de USA vanwege een maas in de wet. NA een paar maandne worden deze producten weer verboden.

Met andere woorden je ben teen proef konijn voor ongeteste drugs! Er is dus niets bekend over mogelijke bijwerkingen op de lange termijn.

Je bent veiliger af met een testosteron kuur.

Ik ga het 23 april gewoon gebruiken zonder nakuur zal wel ff posten of ik sides heb en wat ik eraan win!

Thnx voor de info Bud Spencer.

K zit nu voor de keuze:

JW
BAM
Restore
Hyperdrive

Bestellen bij BB.com : 173.84 $ = +- 131€
Of kopen bij Muscle2muscle : 239€

Meer dan 100€ verschil voor zekerheid....

K heb een raar voorgevoel dat het door de douane wordt tegen gehouden.

Ik heb dat niet hoeven doen met die kopieen e-mailen enzo???

De zegels van de doos of van de producten zelf?
Zegels van de doos die bb.com erop heeft geplakt

dank je voor de info steveng maar nu in het paasweekend zijn ze niet bereikbaar. ik heb eentijdje geleden eens gebeld en ze kunnen bijv handelaars of betalingen niet blokkeren, wel kun je nadien een betaling die niet van jou komt aanvechten met een formulier. maar ik vraag mij af als iemand met je kaartnr iets besteld op internet bijv hoe je kunt bewijzen dat jij het niet hebt aangekocht.:(

No problem. Het is idd heel moeilijk aan te vechten. Ik zou als ik jou was gewoon een cardstop doen.. als die 600euro echt niet van jou is.. het is gewoon té riskant vind ik persoonlijk..

Ik weet het niet.
Als je iets via het internet koopt moet je meestal inloggen met een account, ik denk dat dan ook wel een ip gelogd word. Dus als visa weet wat er gekocht is, waar en wanneer, kunnen ze mss het ip achterhalen van diegene die de aankoop deed. Niet te vergeten die goederen moeten nog naar een adres gestuurd worden.
Trouwens altijd bellen voor die cardstop, dan kun je een volgende aankoop voorkomen. En mss is er wel niemand met je info vandoor.

Ik denk niet dat visa zoveel moeite gaat doen eerlijk gezegd.. en visa heeft trouwens geen info over wat, waar en wanneer volgens mij.. ik denk alleen over het bedrag: door wie aangekocht (en dat staat wsl op clawfinger zijn naam) en bij wie aangekocht.. voor de rest ben je dan gedoet denk ik. want als het écht een slimme kerel is die dat vaker doet, laat hij het pakketje afleveren in een hotel ofzo en dan gaat hij gewoon in het hotel naar de balie even vragen of er pakketjes op clawfinger zijn naam zijn binnengekomen en hup hij heeft het pakketje, isr vandoor en niemand heeft zijn naam of adres..

K heb een raar voorgevoel dat het door de douane wordt tegen gehouden.

Stuur een email met je producten en ingredienten van producten naar:
marc.deschutter@minfin.fed.be en vraag of je dit legaal kan invoeren. indien hij zegt van ja, ben je volledig in je recht en als ze het dan toch tegenhouden heb je toch iets om op te staan..

Eindelijk na 5 weken heb ik mijn order binnen . De reden voor het vertraging laag bij TNT , ze hebben namelijk de order bij een winkel in de buurt achter gelaten zonder me op de hoogt te brengen:mad: en daar laag het voor 2 weken .

De doos was ongeopend ( de zegel was niet kapot ) en er zat op geen stampels van de douan . Wat wel raar was ,is dat er Deutsche Post zegels er op was .

Laatst bewerkt:
ik ben benieuwd als ik mijn bestelling ga krijgen van bb;com, nu via internationale post vrijdag is het juist 14 dagen besteld. en als het met fedex ook goed zit krijg ik mijn andere bestelling ook vrijdag

Eindelijk na 5 weken heb ik mijn order binnen . De reden voor het vertragin laag bij TNt , ze hebben namelijk de order bij een winkel in de buurt geled zonder me op de hoogt te brengen:mad: en daar laag het voor 2 weken .

De doos was ongeopend ( de zegel was niet kapot ) en er zat op geen stampels van de douan . Wat wel raar was ,is dat er Deutsche Post zegels er op was .

Had je dat bij 1fast400 besteld?? Heb namelijk weleens gehoord dat hun een magazijn hebben in duitsland!

Eindelijk na 5 weken heb ik mijn order binnen . De reden voor het vertragin laag bij TNt , ze hebben namelijk de order bij een winkel in de buurt geled zonder me op de hoogt te brengen:mad: en daar laag het voor 2 weken .

had ik ook??? , lijkt me raar als die dingen uit amerika naar duitsland te gaan en dan weer terug hier naartoe.

ik heb net weer een bestelling gedaan:
=========================================================(1) Controlled Labs GlycerGrow, 2.2 Lbs., Natural Shipped From: ID(1) Bodybuilding.com Priceless T-Shirt, Medium, Black Shipped From: ID(1) Controlled Labs Green Bulge, 150 Capsules Shipped From: ID(1) VitaMinder 7 Pack Organizer, 1 Organizer Shipped From: ID(1) Controlled Labs White Flood, 1.21 Lbs., Electric Lemonade ShippedFrom: ID(1) MuscleTech Hydroxycut Hardcore, 210 Capsules Shipped From: ID(1) FREE GIFT: Bodybuilding.com Gym Bag, Black W/Silver Strip ShippedFrom: ID=========================================================
hopen dat ie gewoon binnen 14 dagen en zonder probs binnen komt.:D

Bud Spencer:
Ik heb bij BB.com besteld

Raish :
Op de zegel staat er Deutsche Post Global Mail (U.S.A) , dus misschien van VS gelijk naar hier toegestuurd ??? .

Edit:
De CEE van Higher Power smaakt erg uuuggghhhh , echt niet
te drinken dit .

Laatst bewerkt:
Een vraagje voor de meer ervaren on-line bestellers van supplementen:
hoe zagen jullie of de douane jullie pakketje had gecontroleerd of niet?
moeten ze er dan niets opplakken ofzo?

ik denk dat mijn pakketje was gecontroleerd want zoals hierboven al vermeld, waren de zegels van de doos (dus niet van de suppl) kapot en was de doos terug verpakt met ducktape en erna plastic errond. maar toch vraag ik me af of dit 100% de douane was, moeten zij er geen sticker met gecontroleerd opplakken dan ofzo? Ik zal het alleszins te weten komen of ik een mooi naheffing briefje krijg of niet..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iemand ervaring met deze site? [Link niet meer beschikbaar]

Hun shipping options zijn enkel USPS economy parcel post en USPS airmail parcel post naar België, wel prijselijk als ik het even dichter bekijk.
Wellicht wel lang wachten op je supplementen (tot 30dagen), nog iemand die evt. valkuilen ontdekt op deze site ?

Ik begin onderhand mijn geduld te verliezen...

Als ik BB.com email krijg ik steeds dezelfde zooi aan te horen.
"we hebben alles gestuurd naar de douane om het zo spoedig mogelijk te laten verlopen".

Ik ga gewoon nog een keer mailen:cool:

Ik spam gewoon net zo lang tot ik iets hoor!

Bud Spencer:
Ik heb bij BB.com besteld

Raish :
Op de zegel staat er Deutsche Post Global Mail (U.S.A) , dus misschien van VS gelijk naar hier toegestuurd ??? .

Edit:
De CEE van Higher Power smaakt erg uuuggghhhh , echt niet
te drinken dit
.

ik heb nog nooit van iemand gehoord dat CEE lekker was (vind ik zelf ook niet) op Green Magnitude na dan. (anders word ik aangevallen door smurfo:p )

Terug
Naar boven