MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de invoerlotterij gewonnen: een naheffing van €57 (ongeveer 18%) op een fedex bestelling bij bb.com. Ik heb mijn tweede bestelling via de post gedaan hopelijk heb ik daar meer geluk en duurt het niet te lang.

Vandaag ongeveer 85% van mijn bestelling binnen gekregen! :D

ik mis alleen nog de Schiek lifting straps en de Freegift...EDIT: deze worden na-gestuurd, blijkbaar waren ze niet verstuurd, vind ik wel echt een gay actie maar goed, ik heb via live-chat geregeld dat ik geen extra shipping costs moet doeken (wouden ze eerst laten dokken maar dat pikte ik niet, aangezien ik deze al een keer betaald heb) en ik heb net een emailtje gekregen met de bevestiging!

Ik moest wel gvd €25 aan belasting shizzle dokken...

Laatst bewerkt:
heb een grote bestelling geplaatst bij 1fast400
ik wacht ondertussen al 2 weken......
nog steeds geen antwoord van 1fast400 na 3 mails, wat een prachtige service :rolleyes:

vandaag mijn bestelling gekregen van bb, internationale post ik heb eigenlijk maar 7 werdagen moeten wachten:D alles was compleet, mijn gratis kado (t-shirt) zat er ook bij. het slechte nieuws is dat ik van mijn vorige bestelling via fedex, vandaag een brief heb gekregen van fedex ik moet iets minder dan 17 euro betalen.. die klote naheffing:mad:

Heeft de rest ook zijn bestelling?

yesssssssssss, vandaag ook mijn bestelling ontvangen
hopelijk krijg ik ook geen naheffing :p

Ik ga het 23 april gewoon gebruiken zonder nakuur zal wel ff posten of ik sides heb en wat ik eraan win!

Bij Jungle Warfare en bam heb je geen nakuur nodig. Die leggen je eigen test niet plat.

Ik heb alles wat ik ermee gewonnen heb (een 1,5 kg) gehouden. De eerste week had ik af en toe eens last van een milde hoofdpijn, anders niks van bijwerkingen gevoeld.

Het zijn zeker geen PH's, mijne maat had met Havoc op 2 weken al 3 Kg gewonnen. Het verschil van resulaten met echte PH's is wel groot.

je kunt bam en jungle warfare ook het beste gebruiken na een PH kuur dus met je nakuur bijv. zodat je niet in een dip valt..

hahaha en een proefkonijn voor jullie zijn bedoel je:D het zou zowat hetzelfde zijn als superdrol maar wat milder nou als dat zo is is het 't proberen waard. heb zelf een 1,5jaar geleden een superdrol kuur gedaan en was er wel tevreden over.

Superdrol zou meer gains geven, Havoc iets minder maar wel droge gains en zonder de neveneffecten. Deze zomer ga ik ervoor.

Wel niet goedkoop zo'n cycle. :(

vandaag mijn ander pakket gekregen, met fedex ik weet wat mij binnen paar weken te wachten staat:mad:.dus ik heb mijn creatine binnen, straks begin ik er mee 3gr voor de training en 3 erachter. hopelijk werkt het maar ondertussen stop ik wel even met no-xplode.dat product had ik besteld bij de vorige bestelling en het zat in een speciale doos met 6 gratis zakjes van hun 2 andere producten:D

ik w8 op een bestelling van Nutraplanet/Suprememuscle.com, mijn bestelling was binnen 2dagen al in nederland op 4 april en sindsdien heb ik er niks meer van gehoord dus al zo'n 10 dagen ligt ie ergens.

ik w8 op een bestelling van Nutraplanet/Suprememuscle.com, mijn bestelling was binnen 2dagen al in nederland op 4 april en sindsdien heb ik er niks meer van gehoord dus al zo'n 10 dagen ligt ie ergens.

hoe weet je dat ie in nederland is???

een tracking nr ofzo

das balen, ligt zeker ergens in een magazijn in een hoekje tot ze het een keer opmerken:mad:

ik heb het via usps laten versturen naar nederland en had er een trackingnmr bij gekregen en kon mn bestelling gewoon traceren tot nederland.

weet iemand wie het in nederland overneemt van usps?

Dit staat er nou al sinds 4 april:

Label/Receipt Number: *********
Detailed Results:

Arrived Abroad, April 04, 2007, 6:13 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, April 04, 2007, 6:13 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, April 02, 2007, 6:48 am, MIAMI AMC

Nutraplanet/Suprememuscle.com éénzelfde bedrijf ?
Zoals 1fast400/bulknutrition ?

Terug
Naar boven