Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

ik heb ook die verzending gekozen, en nog geen naheffing gehad. bij fedex al twee keer en de derde waarschijnlijk op komst

Ik had bijna 2 maanden terug een bestelling van 250 euro, en de andere verzending gekozen (International Express Courier (2 - 5 Days), maar tot op heden nog geen naheffing gehad. Dus hopelijk krijg ik op die bestelling geen naheffing.

Maar ik had ergens gelezen dat je bij die andere verzend optie sowieso geen naheffing krijgt, maar of dat echt zo is???

Ik had bijna 2 maanden terug een bestelling van 250 euro, en de andere verzending gekozen (International Express Courier (2 - 5 Days), maar tot op heden nog geen naheffing gehad. Dus hopelijk krijg ik op die bestelling geen naheffing.

Maar ik had ergens gelezen dat je bij die andere verzend optie sowieso geen naheffing krijgt, maar of dat echt zo is???

bij fedex krijg ik de naheffing meestal binnen twee weken, 1 keer achter een maand. er zijn mensen die hem ook na enkele maanden hebben gekregen. ik bestel nu alleen maar via internationale post... de vorige keer maar net 7 werkdagen moeten wachten.:cool:

Dus als ik goed begrijp krijg je bij de optie "International Postal Service (7 - 14 Days)" geen naheffing?

Ik had wel invoerrechten moeten dokken, hier mijn rekening:

Invoerrecht 10.80
btw invoer 7.85
Totaal belasting:18.65

Inklaringskosten 8.50

TOTAAL TE BETALEN: 27.15

en ja ik had IPS (7-14days)

ik moest aan de deur. 7.85 betalen

ik had ips. moest gelijk dokken... zat een rekening bij

Ik had wel invoerrechten moeten dokken, hier mijn rekening:

Invoerrecht 10.80
btw invoer 7.85
Totaal belasting:18.65

Inklaringskosten 8.50

TOTAAL TE BETALEN: 27.15

en ja ik had IPS (7-14days)

Wanneer heb je die rekening gekregen? met de post dan? Ik heb ook volgens IPS gedaan en ik ga volgens mij nog naheffing in mn brievenbus krijgen..

Ips ???

Bedoelen jullie nie Ups ?

zo vandaag wat supps besteld bij suprememuscle. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat het aankomt.

mm met die kortingbonnen gaat et wel ten koste van je free gift..:(

Ah kreeg net een mail van ze, mijn bestelling was over een bepaald bedrag heen, heb er wat afgehaald nu pakt paypal hem wel :D
Vaag trouwens dat als je over de $150 heen gaat dat je ineens een cc moet gebruiken ???

Dan is je Paypal account niet bevestigd met je adres en kan je maar een beperkt bedrag uitgeven.

nou maar op de paypal site staat dat je tot 1500 euro kan uitgeven zonder dat je adres bevestigd is. of zijn daar ook weer kleine lettertjes van toepassing?
ik zit zelf ook namelijk over de 150 dollar maar heb geen creditcard:(

weet iemand op welk tel-nummer of email-adres de douane te bereiken zijn heb namelijk iets meer dan 2 weken geleden wat besteld bij suprememuscle.com en was binnen 2 dagen in nederland namelijk op 4 april en heb er sindsdien niks meer van gehoord had als verzendwijze usps gekozen.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb het gevoel dat de douane in nederland een beetje lui is...

ik denk niet dat het is ingenomen ofzo want dan had ik er al lang wat van gehoord een belletje of een brief..

ik denk niet dat het is ingenomen ofzo want dan had ik er al lang wat van gehoord een belletje of een brief..

Als het niet ingenomen is dan hoeft je de douane ook niet te bellen.Kan je beter de afhandelaar bellen in dit geval waarschijnlijk tnt post.

Terug
Naar boven