AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

bb rules

• Topic Starter Topic Starter
ROFL @ die reacties weeral :D

Hebben ze bij bodybuilding.com soms die Paypal betalingsmethode gewijzigd?
Bij een voorgaande bestelling kon ik gewoon inloggen bij Paypal, order bevestigen, klaar..
Nu moet ik eerst een visa compatible kaart opgeven, had die sjaakies al gemailed, maar naar 2 dagen nog steeds geen response WTF is going on? :(

• Topic Starter Topic Starter
Hebben ze bij bodybuilding.com soms die Paypal betalingsmethode gewijzigd?
Bij een voorgaande bestelling kon ik gewoon inloggen bij Paypal, order bevestigen, klaar..
Nu moet ik eerst een visa compatible kaart opgeven, had die sjaakies al gemailed, maar naar 2 dagen nog steeds geen response WTF is going on? :(

Dat is raar, bb.com staat bekend voor hun service, ik kreeg zelfs op zondag emails.

Dat is raar, bb.com staat bekend voor hun service, ik kreeg zelfs op zondag emails.
Ah kreeg net een mail van ze, mijn bestelling was over een bepaald bedrag heen, heb er wat afgehaald nu pakt paypal hem wel :D
Vaag trouwens dat als je over de $150 heen gaat dat je ineens een cc moet gebruiken ???

Dan is je Paypal account niet bevestigd met je adres en kan je maar een beperkt bedrag uitgeven.

aha vandaar :rolleyes:

mijn nieuwe bestelling:P

Dus als ik goed begrijp krijg je bij de optie "International Postal Service (7 - 14 Days)" geen naheffing?

Terug
Naar boven