- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yup. wat redhead zegt. het kan zijn dat het de douane is. mail naar de bb.com en die sturen dan de info over de producten naar de douane. probeer het alle 2. of heb geduld. wachten is k*t maar ja. ik moest ook 5 weken w8en
goed nieuws heb mn bestelling suprememuscle.com binnen gekregen na 2weken het pakketje was niet opengemaakt bij de douane. Moest wel 27,15euro betalen aan TNT aan de deur. Had het via USPS laten verzenden omdat ik dacht dat het ik geen extra kosten hoefde te betalen, maar dat moest dus wel.
Dus de volgende keer word het gewoon weer FEDEX betaal je ook extra kosten maar dan heb je het wel eerder in huis.

Belastingen: Invoerrecht 10,80![]()
BTW bij invoer 7,85![]()
Inklaringskosten 8,50![]()
---------------------------
27,15![]()
idd.. dan hebben de douane wel degelijk je pakketje in hun pollen gehad.. vind ik wel raar aangezien je verzendwijze..Belastingen: Invoerrecht 10,80![]()
BTW bij invoer 7,85![]()
Inklaringskosten 8,50![]()
---------------------------
27,15![]()

idd.. dan hebben de douane wel degelijk je pakketje in hun pollen gehad.. vind ik wel raar aangezien je verzendwijze..

Beter toch gewoon bij bb.com blijven bestellen.
heb je trouwens Havoc besteld Jeremia?![]()

ze hebben er niet ingekeken anders was ik wel wat kwijt![]()

Wanneer heb je die rekening gekregen? met de post dan? Ik heb ook volgens IPS gedaan en ik ga volgens mij nog naheffing in mn brievenbus krijgen..