Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

yup. wat redhead zegt. het kan zijn dat het de douane is. mail naar de bb.com en die sturen dan de info over de producten naar de douane. probeer het alle 2. of heb geduld. wachten is k*t maar ja. ik moest ook 5 weken w8en

yup. wat redhead zegt. het kan zijn dat het de douane is. mail naar de Suprememuscle.com en die sturen dan de info over de producten naar de douane. probeer het alle 2. of heb geduld. wachten is k*t maar ja. ik moest ook 5 weken w8en

my bad..

:roflol: 1 pot nat zegt, zolang wij onze supplementen maar goedkoper krijgen :D

over balonnen gesproken :D

moet je die ook op niet-trainings dagen gebruiken :p

goed nieuws heb mn bestelling suprememuscle.com binnen gekregen na 2weken het pakketje was niet opengemaakt bij de douane. Moest wel 27,15euro betalen aan TNT aan de deur. Had het via USPS laten verzenden omdat ik dacht dat het ik geen extra kosten hoefde te betalen, maar dat moest dus wel.

Dus de volgende keer word het gewoon weer FEDEX betaal je ook extra kosten maar dan heb je het wel eerder in huis.

prcies. fijn dat het terecht is. ik heb ook binnekort niet zon grote bestelling. dan maar 20 euro meer maar snell thuis..

goed nieuws heb mn bestelling suprememuscle.com binnen gekregen na 2weken het pakketje was niet opengemaakt bij de douane. Moest wel 27,15euro betalen aan TNT aan de deur. Had het via USPS laten verzenden omdat ik dacht dat het ik geen extra kosten hoefde te betalen, maar dat moest dus wel.

Dus de volgende keer word het gewoon weer FEDEX betaal je ook extra kosten maar dan heb je het wel eerder in huis.

en wat zeiden ze dan als reden voor die 27.15euro?

Beter toch gewoon bij bb.com blijven bestellen.

heb je trouwens Havoc besteld Jeremia? :D

haha nee heb geen Havoc besteld..maar heb nog een potje superdrol liggen van vorig jaar..:D

p.s. mochten er mensen interesse hebben in methoxy tst van bioscience technologies p.m. me dan effe..

k*t, dus ik heb ook bij supreme besteld. Even afwachten of ik ook extra moet betalen

Terug
Naar boven