MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Stel je voor dat je voor 310$ zou kope, kun je dan vragen om 2x Better Free Gift?

• Topic Starter Topic Starter
tuurlijk, dat heb ik ook gedaan :D

Zou graag deze bestellen:

ALRI Venom Tri-Lean System, 3 Bottles
ALRI Jungle Warfare, 90 Capsules
ALRI Restore, 90 Capsules
ALRI Retain, 90 Capsules
ALRI Bad Ass Mass, 60 Capsules

Dat is dan voor +- 217€

Maar ik heb schrik dat ze het bij de douane gaan tegen houden..

Iemand akl veel ALRI producten besteld?

wrm zouden ze het bij de douane tegen houden? Alles wat van bodybuilding.com komt laten ze volgens mij gewoon door. Ik ken persoonlijk geen enkel van de Alri producten. Ben je zeker dat ze goed werken en van die toestanden? Kan best hoor, ik ken het alleen niet.
Zeker een extra gift vragen !! Ze zullen het geweten hebben dat die Belgen extra gifts willen :D :D :D

mijne is onderweg. binnen nu en 14 dagen. bestelling van $265,- ben benieuwd

wrm zouden ze het bij de douane tegen houden? Alles wat van bodybuilding.com komt laten ze volgens mij gewoon door. Ik ken persoonlijk geen enkel van de Alri producten. Ben je zeker dat ze goed werken en van die toestanden? Kan best hoor, ik ken het alleen niet.
Zeker een extra gift vragen !! Ze zullen het geweten hebben dat die Belgen extra gifts willen :D :D :D

Geld dit ook voor efedrineproducten?

Geld dit ook voor efedrineproducten?

Op bodybuilding.com had ik een week geleden een topic gelezen van iemand die iets bestelde waarvan 1 van de ingrediënten in het supplement verboden was in Canada waarop er velen zeiden dat de douane het vast gewoon ging doorlaten omdat het van bodybuilding.com kwam. Of het tegengehouden is of niet weet ik echter niet maar ik denk het niet. GABA is denk ik ook verboden in nederland en België maar ik ben er 100% zeker van dat ze white flood zullen doorlaten waar een zeer klein beetje GABA in zit.
Ik ken niet veel van efedrine maar heb je dat nu echt nodig? Er zijn toch genoeg trainingsboosters en als je de nadelen van efedrine leest zou ik het zelfs nog niet willen moest je me er voor betalen: je kan niet slapen, geen coïtus mee hebben, niet normaal denken, niet achter het stuur zitten ...

GABA is niet verboden in nederland hoor. Volgens mij kan ik het gewoon in de smartshop om de hoek kopen, als relax-stofje.

GABA is niet verboden in nederland hoor. Volgens mij kan ik het gewoon in de smartshop om de hoek kopen, als relax-stofje.

aah zou best kunnen hoor, ik heb het niet opgezocht :p
Ik bedoelde maar als 1 ingrediënt verboden is in een volwaardig supplement gaan ze het vast niet tegenhouden. De douaniers zouden een beetje teveel werk hebben als ze telkens alle ingrediënten moeten natrekken en op vele supplementen staat zelfs niet alles duidelijk vermeld.

Klopt, plus als je het via duitsland laat versturen (parcel post service ofzo) dan is de kans klein dat het gecontroleerd word volgens mij :).
Ik zou als je "ilegale" dingen besteld gewoon kleine bestellingen doen, zodat het risico minimaal is als je het kwijt zou raken..

Op bodybuilding.com had ik een week geleden een topic gelezen van iemand die iets bestelde waarvan 1 van de ingrediënten in het supplement verboden was in Canada waarop er velen zeiden dat de douane het vast gewoon ging doorlaten omdat het van bodybuilding.com kwam. Of het tegengehouden is of niet weet ik echter niet maar ik denk het niet. GABA is denk ik ook verboden in nederland en België maar ik ben er 100% zeker van dat ze white flood zullen doorlaten waar een zeer klein beetje GABA in zit.
Ik ken niet veel van efedrine maar heb je dat nu echt nodig? Er zijn toch genoeg trainingsboosters en als je de nadelen van efedrine leest zou ik het zelfs nog niet willen moest je me er voor betalen: je kan niet slapen, geen coïtus mee hebben, niet normaal denken, niet achter het stuur zitten ...

Van efedrine wordt je hooguit wat nerveus/hyper... en als je het te laat op de dag neemt kan je mss niet zo snel indommelen.
De ene mens is er gevoeliger voor dan de andere...
Maar het werkt 100x beter dan al die andere producten op de markt.

Van efedrine wordt je hooguit wat nerveus/hyper... en als je het te laat op de dag neemt kan je mss niet zo snel indommelen.
De ene mens is er gevoeliger voor dan de andere...
Maar het werkt 100x beter dan al die andere producten op de markt.

Daarom;) Maar als ik dus een stack met ephedrine en een pot proteineshake zou bestellen, zouden ze het dan gaan controleren?

Allemaal bodybuilding.com wat hier de klok slaat.
Zijn er dan géén meer die bij 1fast400 bestellen of ander Amerikaans bedrijf?
Qua prijzen zal het wellicht niet veel schelen tegen een bodybuilding.com, maar het zou me toch sterk verbazen dat géén één enkel ander bedrijf ook zo'n goeie service aanbiedt.
FF een screenshotje gemaakt van een erg populaire whey die ook nog s sterk geprijsd staat :) en dit eens niet op bodybuilding.com!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

staat idd erg scherp geprijst maar de verbotingskosten zijn weer een stuk hoger wat de prijs zo goed als gelijk trekt met bodybuilding.com of zelfs hoger !!
De service ken ik daar niet en bijkomende voordelen als free gifts zal je er wrs ook niet krijgen. Verder is bodybuilding.com toch veel groter en bekender bij de douane dan 1fast400 dus het risico dat ze iets tegenhouden lijkt mij toch net dat ietsje minder, niet dat ik of de meesten hier risicoproducten bestellen maar toch ...

Ik kreeg van bb.com onlangs nog een mail waarin stond: het is al 30 dagen geleden dat je green magnitude bestelt hebt. Hoe bevalt dit creatineproduct je, als je er vragen over hebt laat ons gerust iets weten en je mag ook altijd een review schrijven op ons forum *linkje* ...
Das toch wel zeer mooi dat ook hun naservice zo goed is :p

Zou graag deze bestellen:

ALRI Venom Tri-Lean System, 3 Bottles
ALRI Jungle Warfare, 90 Capsules
ALRI Restore, 90 Capsules
ALRI Retain, 90 Capsules
ALRI Bad Ass Mass, 60 Capsules

Dat is dan voor +- 217€

Maar ik heb schrik dat ze het bij de douane gaan tegen houden..

Iemand akl veel ALRI producten besteld?

Ik heb het al 100x vermeld, maar Jungle Warfare en BAM laten ze zeker door. Ik had mijn 2 potjes Jungle Warfare (mis)besteld via Fedex op bb.com en er zat een inklaringsdocument bij van de douane toen ze het leverden.
DUS DE DOUANE LATEN DIT ZEKER DOOR

Ook de site Muscle2muscle.be verkoopt Jungle Warfare, dus als zij het mogen invoeren als winkel, waarom zouden wij dit niet mogen.

Dit was Ripaf voor Dutchbodybuilding.com :D

Ik heb nu besteld bij BB.com ik zal jullie op de hoogte houden!

ik bestel samen met iemand.

De producten:

1x ALRI Cr2
2x Schiek Padded Lifting Straps
1x BSN Mass stack
1x Xyience NOX-CG3 Order 1 get 1 free

Ik kreeg ook gelijk die mail over mijn Creditcard...gelijk de nodige shizzle terug gestuurd.

Toen kreeg ik 10min later deze mail:

Hello,

Thank you for verifying the required information on your Bodybuilding.com order! I will update the information in our system and get your order shipped Monday morning! If you have any questions, please respond directly to this email or call our toll-free customer service line at 1-866-236-8417 (US and Canada) or 011-208-377-9002 (Internationally). Thank you for being a great customer. Have a great day!

Thank you,
Scissor Kicking Shawna (coole naam :D)
Bodybuilding.com

1fast400 begint met versch kosten van 50 euro. dik duur.

BB.com. bestelling is onderweg. aardige service. als ik een mail stuur waar hfjksahfakjs in staat reageren ze ook nogh :D. ik heb om 2 Xtra shakebekers gevraagd. ik zit op de $265,-...we zullen zien of ik ze krijg...

ik heb ook gehoord dat je bij 1fast400 eerder op controle komt dat bb.com..

Terug
Naar boven