Xto
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 152
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wrm zouden ze het bij de douane tegen houden? Alles wat van bodybuilding.com komt laten ze volgens mij gewoon door. Ik ken persoonlijk geen enkel van de Alri producten. Ben je zeker dat ze goed werken en van die toestanden? Kan best hoor, ik ken het alleen niet.
Zeker een extra gift vragen !! Ze zullen het geweten hebben dat die Belgen extra gifts willen![]()
![]()
![]()
GABA is niet verboden in nederland hoor. Volgens mij kan ik het gewoon in de smartshop om de hoek kopen, als relax-stofje.

GABA is niet verboden in nederland hoor. Volgens mij kan ik het gewoon in de smartshop om de hoek kopen, als relax-stofje.
Op bodybuilding.com had ik een week geleden een topic gelezen van iemand die iets bestelde waarvan 1 van de ingrediënten in het supplement verboden was in Canada waarop er velen zeiden dat de douane het vast gewoon ging doorlaten omdat het van bodybuilding.com kwam. Of het tegengehouden is of niet weet ik echter niet maar ik denk het niet. GABA is denk ik ook verboden in nederland en België maar ik ben er 100% zeker van dat ze white flood zullen doorlaten waar een zeer klein beetje GABA in zit.
Ik ken niet veel van efedrine maar heb je dat nu echt nodig? Er zijn toch genoeg trainingsboosters en als je de nadelen van efedrine leest zou ik het zelfs nog niet willen moest je me er voor betalen: je kan niet slapen, geen coïtus mee hebben, niet normaal denken, niet achter het stuur zitten ...
Van efedrine wordt je hooguit wat nerveus/hyper... en als je het te laat op de dag neemt kan je mss niet zo snel indommelen.
De ene mens is er gevoeliger voor dan de andere...
Maar het werkt 100x beter dan al die andere producten op de markt.
Maar als ik dus een stack met ephedrine en een pot proteineshake zou bestellen, zouden ze het dan gaan controleren?
en dit eens niet op bodybuilding.com!
Zou graag deze bestellen:
ALRI Venom Tri-Lean System, 3 Bottles
ALRI Jungle Warfare, 90 Capsules
ALRI Restore, 90 Capsules
ALRI Retain, 90 Capsules
ALRI Bad Ass Mass, 60 Capsules
Dat is dan voor +- 217€
Maar ik heb schrik dat ze het bij de douane gaan tegen houden..
Iemand akl veel ALRI producten besteld?

)

Ik heb nu besteld bij BB.com ik zal jullie op de hoogte houden!

. ik heb om 2 Xtra shakebekers gevraagd. ik zit op de $265,-...we zullen zien of ik ze krijg...