XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Ik koop altijd bij europeansupplements.com gratis verzendkosten! :D

Alleen sinds kort hebben ze geen ephedrine meer:mad:
Nu zag ik dat ze ze hier: supplementguys.com, nog wel verkochten, heeft iemand daar ervaring mee, staat ook free shipping!
:)

Efederine is redelijk riskant voor in te voeren en wordt redelijk veel onderschept. Zou ik mij niet riskeren.

Heb nu 4 keer ephedra bij hun besteld geen een keer onderschept! Alleen jammer dat hun het niet meer leveren, van hun wist ik tenminste dat het betrouwbaar was! en goede service, mailtjes beantwoorden ze ook altijd meteen.

Wel een dure site die europeansupplements, 55 euro voor een potje hyperdrol. Bij bb.com 39 Euro.

Is Hyperdrol een pro-hormoon?

Ik wou zelf een kuurtje nemen van Methyl-1d en Formadrol
Of de Hyperdrol met Mass FX

Ow zal dit wel in een ander topic plaatsen;)

Nope, t'is geen prohormoon. (die hyperdrol)

Is Hyperdrol een pro-hormoon?

Ik wou zelf een kuurtje nemen van Methyl-1d en Formadrol
Of de Hyperdrol met Mass FX

Die Methyl-1d schijnt nie veel waard te zijn. Is zelfs nog niet half zo krachtig als de originele die gebanned is.

Zou eerder Havoc nemen als je toch een pro-hormoon wilt.

Wel een dure site die europeansupplements, 55 euro voor een potje hyperdrol. Bij bb.com 39 Euro.

Laat mij dan maar shipping betalen :D dan kom je uiteindelijk toch nog goedkoper uit..

BTW: vandaag naheffing moeten betalen, 10euro aan de deur aan de postbode.. ik zou echt niet weten hoe die postbode aan mijn pakketje kwam.. maar ja 10euro? cavaaa! zolang er niet nog een extra naheffing komt ben ik content ;)

Die 10 euro heb ik al redelijk veel mogen betalen bij dingen uit Amerika. Enkel bij bb.com niet als het grote dozen waren.

Het was een klein doosje :( zat gwn een sporttas en een myo tape in.. free gifts.. vraag me niet waarom ze ze apart hebben verzonden..

Nope, t'is geen prohormoon. (die hyperdrol)

Oke, dus een hyperdrol en mass-fx kuurtje is beter aan te raden, geen PH dus lijkt me ook minder slecht ivm nieren enzo.....:rolleyes:

Ga eerste voor de zomer maar een crea nemen, dacht aan Green Bulge i.c.m. White blood schijnt goed te werken, en na de zomer weer flink eten en dan maar zoiets als hyperdrol/massfx nemen.:D

mbt prijs heb je wel beetje gelijk, ze hadden vorig jaar ook alles in US dollar staan is nu in pond vast ivm slechte positie dollar, want dan zou je nu veel voordeel hebben!

Laatst bewerkt:
Oke, dus een hyperdrol en mass-fx kuurtje is beter aan te raden, geen PH dus lijkt me ook minder slecht ivm nieren enzo.....:rolleyes:

Ga eerste voor de zomer maar een crea nemen, dacht aan Green Bulge i.c.m. White blood schijnt goed te werken, en na de zomer weer flink eten en dan maar zoiets als hyperdrol/massfx nemen.:D

mbt prijs heb je wel beetje gelijk, ze hadden vorig jaar ook alles in US dollar staan is nu in pond vast ivm slechte positie dollar, want dan zou je nu veel voordeel hebben!

of SwoleV3 of SwoleN?

• Topic Starter Topic Starter

green bulge en white blood zijn oud!!! Neem beter green magnitude en white flood !!!

Enige verschil is toch dat dat in poeder vorm is? en bij een van beide caffeine/taurine in zit. Heb nog genoeg caffeine tabletten dus daarvoor hoef ik het niet te doen. En vindt capsule stuk makkelijker!

laat het topic niet te ver ontsporen;)

hoelang hebben jullie moeten wachten op een bestelling van bodybuilding.com onder USPS?

Enige verschil is toch dat dat in poeder vorm is? en bij een van beide caffeine/taurine in zit. Heb nog genoeg caffeine tabletten dus daarvoor hoef ik het niet te doen. En vindt capsule stuk makkelijker!

green bulge = green magnitude maar magnitude is in poedervorm en smaakt ongelooflijk goed (weet niet hoe het in water smaakt) maar puur is het dikke sjiit !!!! Er zitten telkens 2 soorten creatine in en 1 daarvan verschilt bij green magnitude.

white blood = NO zonder caffeine en in pillekes. White Flood = NO met caffeine in poedervorm maar met een veeeeeel betere samenstelling. Als de middelen het toelaten kies je beter voor Flood dan voor Blood.

white flood en green magnitude zijn beiden alleen verkrijgbaar in america. White blood en green bulge zijn ook verkrijgbaar in belgie maar dus ... OUD :D

ik op 8 dagen :D

ik ga ook binnenkort aan die stack beginnen maar dan Green Bulge en White Flood. omdat ik mijn creatine graag pre-workout neem en 2 pre-workout shakes heb ik geen zin in:p. en mijn eerdere ervaringen met green bulge waren HEEL goed.

Terug
Naar boven