Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

voor degene die nog twijfelen over de ALRI stack.. voor mij echt een aanrader!! :-)
ben 2-3kilo bijgekomen, echt super trainen, voor mij strafste product dat ik tot nu toe genomen heb...

super :-) vooral de eerste weken met enkel Jungle Warfare :-) is beestig trainen, kunt blijven doorgaan :-)

juist 1 klein 'nadeel': van die JW ging mijn spel wel krimpen :rolleyes: na de JW natuurlijk weer over :-)

voor degene die nog twijfelen over de ALRI stack.. voor mij echt een aanrader!! :-)
ben 2-3kilo bijgekomen, echt super trainen, voor mij strafste product dat ik tot nu toe genomen heb...

super :-) vooral de eerste weken met enkel Jungle Warfare :-) is beestig trainen, kunt blijven doorgaan :-)

juist 1 klein 'nadeel': van die JW ging mijn spel wel krimpen :rolleyes: na de JW natuurlijk weer over :-)

dan hoef ik dus geen JW :|!!

ik heb 3 potjes drive, en 3 potjes RPM thuis.... spiermassa.com

gratis verzending... goedkoopste van allemaal..

Mooi zo !!
Heb ook besteld vandaga op spiermassa.com !!
*2 x havoc
*1 x epistane

Eens zien wanneer we het binnen krijgen !!:D

Ze zijn alle 2 goed, maar Jungle warfare vond ik beter dan hyperdrol en massFX beter dan BAM.

Deze vergelijking is moeilijk te maken omdat MassFX ok divanililtetrahydrofuran bevat, wat ook in Jungle Warfare zit.

Ik kan niet wachten tot ik met Jungle Warfare kan beginnen :D Ik ga er na de kerst mee beginnen.

He even off-topic maar denk het dat het mss wel leuk is om aan elkaar te laten weten, wij amerika-bestellende-dbb.com'rs :D
wat was je beste suppl tot nu toe besteld uit amerika?

bij mij:
voor kracht: swole
voor vollere spieren, aders en uithoudingsvermogen: green bulge & white blood

Nos Ether...

"ik word voorspelbaar en irritant denk ik" :P

Fatburner: Hydroxycut Hardcore
Kracht & focus: White Flood & Green Magnitude !

Vandaag pakket gekregen van bodybuilding.com. Besteld via FEDEX, binnen een week binnen, wel opengemaakt door de douane.

Ik zag dat op de receipt Universal Animal pump was omcirkeld in het rood dus ik denk dat ze de ingredienten van die eventjes gecontroleerd hebben, verder is de 'blik' niet opengemaakt. RPM zat er ook bij dus die is er ook doorheengekomen.

Ook niks hoeven te betalen aan de postbode, maar dat kan nog altijd komen later begrijp ik :D

ik heb zo een 3 weken geleden een bestelling gedaan bij bb.com
maar ik moest wachten omdat er iets in backorder was.
op donderdag 29 november kreeg ik een mail dat alles verzonden is.
hoelang duurt het ongeveer tegen dat ik het ontvang met International Postal Service ?

bij mij altijd +- 10 dagen

ik heb zo een 3 weken geleden een bestelling gedaan bij bb.com
maar ik moest wachten omdat er iets in backorder was.
op donderdag 29 november kreeg ik een mail dat alles verzonden is.
hoelang duurt het ongeveer tegen dat ik het ontvang met International Postal Service ?

bij 3 weken :P

heb vorrige week op bb.com besteld via fedex

en nu staat er op de trace site

Package available for clearance als ik dit vertaal staat er
pakje beschikbaar voor ontruiming ..

heeft iemand dit al eerder meegemaakt

:)

Terug
Naar boven