XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

67 euro ?
volgens mij 2 potten whey van 2500 gram is 50 a 60 dollar verzendkosten ofzo ?
wat heb je allemaal besteld ?

Effe wat vraagjes aan de jongens die bij BB.com hebben besteld.
Jullie hebben het over USPS ipv FEDex.
MAar op hun site staat dat het alleen voor us only is.
Waswel geintresseerd om wat te bestellen, maar dan komt er ruim 67 euro erbij.
Zie ik wat over het hoofd?

je moet International Postal Service kiezen...das denk ik wat zij bedoelen met usps

yup yup. gewoon die van 7/14 dagen ik heb nog nooit naheffing gehad en ben nog nooit gecheckt. mijn langste w8 tijd was 3 en een halve week...

als je caps besteld zou ik voor spiermassa.com gaan. PM StevenG of mij mag ook wel voor de coupon en een bestelling met 3 of meer potjes geen verzend kosten... 3 a 4 dagen totdat het geld over is. 7 dagen heeft het bij mij geduurd... caps binnen...

Jips, ga idd binnenkort ook eens bestelling plaatsen op spiermassa.com !
Ben nog aan het wachten tot de Epistane & Havoc online staan:D:D

3 sizeon
1 potje x
binnegekomen van 1 fast400
afzender niederaula ,stempel frankfurt

@freakse

dus je hebt besteld bij 1fast400 en dat pakketje is gewoon via duitsland naar belgie geraakt zonder douane controlen??

Had zelf ook wel enkele supps laten overkomen waaronder abomb en de stack van anabolic xtreme

Vandaag taxipost aan de deur °°DING DONG°°

Vorige week maandagavond besteld bij Nutraplanet:

*3 x H-drol
*2 x E-bol

Vandaag binnengehad !
Wel inklaringskosten moeten betalen, 10€ !
Dus douane heeft het opengemaakt, en toch H-drol doorgelaten !?:D Haha !! Mooi zo !!!:D

Heb dus 10 euro moeten betalen 'douane aanbiedingskosten', wil dit dan zeggen dat taxipost het moet aanbieden, maar het daarom niet persé wordt gecontroleerd !????

Heb dus 10 euro moeten betalen 'douane aanbiedingskosten', wil dit dan zeggen dat taxipost het moet aanbieden, maar het daarom niet persé wordt gecontroleerd !????

Inderdaad.

Die 10 euro is voor de koerier, als de douane je pakje controleerd heeft is de doos dicht geplakt dmv een rood lint met de optekst douane.

als mijn shizzle nou ook eens binnenkomt :P

status

On FedEx vehicle for delivery

Ik heb net men pakketje ontvangen
hoe zit het met dat naheffing gebeuren ?
men pakketje is niet open gemaakt maar er zat een invoice ( rekening ) wat van ik besteld had in een plastic zakje op de doos

men pakketje is niet open gemaakt maar er zat een invoice ( rekening ) wat van ik besteld had in een plastic zakje op de doos

Naheffing kan tot 3 maanden na je aankoop en is een %ueel bedrag van je totale aankopen.

Dan moet je je geen zorgen maken, tenzij met fedex bestel, dan zal je de rekening nog wle krijgen...:o

Jep, fedex is echt klote om mee te bestellen..
en dat plastic zakje erop is geen prob hoor, heb je bij elke bestelling bijna

Plastic zakje is inderdaad hélemaal normaal !
Nooit FEDEX meer nemen !! Altijd IPS of USPS !!

Terug
Naar boven