XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Yep, Get Diesel. Volkomen legaal.
Is er een nummer waar je eventueel heen kunt bellen

als je erachter komt laat het me weten, wil die tjollers ook wel ff bellen.
de ene keer duurt het 4 dagen voor ik me pakket heb maar 6 weken gebeurt ook nog wel en daar heb ik nu geen trek in.

Hoelang kan/ mag de douane de spullen vasthouden?
Het is inmiddels al bijna 4 weken geleden dat ik iets via BB.com had besteld.
En 2 weken geleden zei men tegen mij dat het bij customs was, dus de douane.
Nog steeds niets vernomen?!?!?

Zo lang als ze willen, het kan zelfs soms verdwijnen..

als ik whey en creatine wil bestellen zit er dan wat illegaals bij ? zodat ze iets kunnen in nemen of boete geven?

als ik in februari ofzo ga bulken ga ik weer wat neiuwe spulletjes bestellen in de VS.
Tot die tijd mogen jullie voor proefkonijn spelen met de spulletjes :D :P

Soms kan het rendabel zijn.
Maar waarom zoveel moeite op dat ene tientje?

Ik weet liever vooraf waar ik precies aan toe ben en als dat dan eentientje meer kost, so be it.
Ik wil niet misschien 40 euro goedkoper uit zijn, en dat het achteraf ineens maar 10 euro goedkoper is omdat ik toevallig een naheffing heb gehad.
Tevens vind ik als ik nu iets bestel en heb het binnen 24 uur tot 48 uur in huis ook wel zo prettig.

Als je grote bestelling bij XXL besteld (10 kg whey) betaal je 15 euro per kg. Hoeveel goedkoper kun je dan nog in de usa krijgen?

ik heb net is gekeken wat ik zou willen bestellen

Optimum 100% Whey Protein, 10 Lbs., Delicious Strawberry In Stock $79.99 $159.98
BSN NO-Xplode, 2.71 Lbs., Fruit Punch In Stock $49.99 $99.98
Higher Power Chromium Picolinate, 200mcg/100 Capsules In Stock $4.95 $14.85
BSN CellMass, 960 Grams, Grape Cooler In Stock $47.99 $47.99
Nutrex Lipo 6, 120 Liqui-Caps In Stock $27.49 $27.49

zitten hier middelen bij die de douane eruit kan plukken? zoja welke precies. want ik wil wel dat mijn bestelling aan komt en zonder ingenomen suplementen.

Optimum 100% Whey Protein, 10 Lbs., Delicious Strawberry In Stock $79.99 $159.98

zitten hier middelen bij die de douane eruit kan plukken? zoja welke precies. want ik wil wel dat mijn bestelling aan komt en zonder ingenomen supplementen.

Lipo 6 is 'illegaal', zit YOHIMBE in !

Soms kan het rendabel zijn.
Maar waarom zoveel moeite op dat ene tientje?

Ik weet liever vooraf waar ik precies aan toe ben en als dat dan eentientje meer kost, so be it.
Ik wil niet misschien 40 euro goedkoper uit zijn, en dat het achteraf ineens maar 10 euro goedkoper is omdat ik toevallig een naheffing heb gehad.
Tevens vind ik als ik nu iets bestel en heb het binnen 24 uur tot 48 uur in huis ook wel zo prettig.

Als je grote bestelling bij XXL besteld (10 kg whey) betaal je 15 euro per kg. Hoeveel goedkoper kun je dan nog in de usa krijgen?

Whey bestellen in de USA is niet echt veel voordeliger tenzij je het over ON whey enzo hebt dan is dit wel voordeliger

Ik heb het vooral over producten zoals
green bulge, white flood, lipo-6x, animal pak, .. maar nvmd, er zijn mensen die geld hebben en mensen die op hun geld letten, laat dit topic gewoon zijn voor de mensen die op hun geld letten ;)

en bro, we spreken hier wel niet over een verschil van 40euro.. bij mijn vorige bestelling sprak ik over een verschil van een paar honderd euro..

Laatst bewerkt:

zitten hier middelen bij die de douane eruit kan plukken? zoja welke precies. want ik wil wel dat mijn bestelling aan komt en zonder ingenomen supplementen.

Met no-xplode zou ik eerlijk gezegd afwachten tot na het proces ofzo.. alle je moet het zelf weten, maar als er echt maar gwn mono i.p.v. CEM3 inzit vind ik het veel geld

net een rare brief van fedex binnen gekregen...moet nu ff weg, maar vertel het vanavond wel

ok is er een product die vergelijkbaar resultaat levert, werkt en door de douane heen komt?

ok is er een product die vergelijkbaar resultaat levert, werkt en door de douane heen komt?

Een heel simpel product is groene thee.. maar je wil wsl iets zwaarder..

met die chroom pic. suppl zou ik een beetje uitzien.. alle ik heb het ook ooit willen bestellen maar dan las ik er een heel artikel over dat dit kanker stimuleerde bij een bepaalde hoge dosis.. je moet er zelf maar eens wat over opzoeken op google en zelf je conclusies trekken.

Ik zou willen vragen in dit topic de discussie te beperken tot wat de titel zegt: dus geen gekibbel over Nederlandse of Belgische shops, geen persoonlijke aanvallen uitlokken, en vooral geen verborgen agenda hebben om eventueel eigen handel te promoten. Ons beleid is klaar en duidelijk: alleen adverteerders mogen hier reclame maken en zelfs zij doen dit enkel via advertenties en een sticky. In alle andere topics gaat het enkel om ervaringen delen. Als je problemen ondervindt met bestellingen, contacteer dan eerst de shop gewoon en handel het zo af. Lukt dit toch niet, dan mag je dit uiteraard hier posten zodat anderen er wat van leren :)

Je mag dus ervaringen delen over Amerikaanse shops maar de URL MOET in het Engels zijn. Wat vooral niet meer kan is reclame maken voor shops. Dus geen posts meer van 'je kan beter hier of daar bestellen' laat mensen dat zelf beslissen aan de hand van ervaringen die hier gepost worden.

[EDIT] Topic opgeschoond... vanaf hier enkel nog discussie mbt Amerikaanse shops graag. Er kan geen discussie zijn over Nederlandse of Europese shops. Dit is de laatste waarschuwing: alle posts die hierna in overtreding gaan zullen geel of rood krijgen. Alleen zo kunnen we dit topic schoon en relvrij houden.

om nog even terug te komen op mijn bestelling, zojuist gearriveerd.
mocht tijd worden na 3 weken. Jammer van het gelul erom heen en de namen mix up maar het is dus toch nog aangekomen in prima staat en geen gelul.

kon dat niet laten om toch te posten.

om nog even terug te komen op mijn bestelling, zojuist gearriveerd.
mocht tijd worden na 3 weken. Jammer van het gelul erom heen en de namen mix up maar het is dus toch nog aangekomen in prima staat en geen gelul.

kon dat niet laten om toch te posten.

Ervaringen delen, daar gaat het om.. !! Dus prima..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.878
Ik zou willen vragen in dit topic de discussie te beperken tot wat de titel zegt: dus geen gekibbel over Nederlandse of Belgische shops, geen persoonlijke aanvallen uitlokken, en vooral geen verborgen agenda hebben om eventueel eigen handel te promoten. Ons beleid is klaar en duidelijk: alleen adverteerders mogen hier reclame maken en zelfs zij doen dit enkel via advertenties en een sticky. In alle andere topics gaat het enkel om ervaringen delen. Als je problemen ondervindt met bestellingen, contacteer dan eerst de shop gewoon en handel het zo af. Lukt dit toch niet, dan mag je dit uiteraard hier posten zodat anderen er wat van leren :)

Je mag dus ervaringen delen over Amerikaanse shops maar de URL MOET in het Engels zijn. Wat vooral niet meer kan is reclame maken voor shops. Dus geen posts meer van 'je kan beter hier of daar bestellen' laat mensen dat zelf beslissen aan de hand van ervaringen die hier gepost worden.

[EDIT] Topic opgeschoond... vanaf hier enkel nog discussie mbt Amerikaanse shops graag. Er kan geen discussie zijn over Nederlandse of Europese shops. Dit is de laatste waarschuwing: alle posts die hierna in overtreding gaan zullen geel of rood krijgen. Alleen zo kunnen we dit topic schoon en relvrij houden.

opgeschoond :-o 10 pagina's weg :-0
heb maandag besteld van bb.com met de 10 procent korting code
heb erbij gevraagd voor extra gifts.. zie dat ze dit niet gedaan hebben toen ze mij een mail stuurden met alles van mijn bestelling en heb ik geantwoord op de mail voor mijn free gifts en geen antwoord gehad.. hebben ze verzonden en er staat maar 1 free gift bij terwijl ik er minstens 3 verdien!! wrm kreeg ik geen antwoord terwijl ze dit normaal wel doen? wel snelle verzending maar wat ben ik daar nu mee? i want free gifts!! en die heb ik dus niet gekregen.. ging eerst ook de combi white flood, purple wraath en green magnitude bestellen maar de smaak van green magnitude wou ik veranderen in die combo omdat er een nieuwe smaak was dus stuur ik een mail.. zonder antwoord... de service is om zeep bij bb.com.. Denk niet dat het moeilijk is of wat uitmaakt om een ander smaakje te regelen of om meerdere free gifts te geven zoals mijn eerste bestelling.. ik krijg zelfs al een beetje spijt dat ik er besteld heb.. wat een associale kakkers.. kreeg ik wel eerst een mail dat ik mijn visa weer moest inscannen en identiteitskaart en zeg ik dat ik dat al eens gedaan had en toen kreeg ik wel een mail terug van dat het idd klopt wat ik zeg.. maar als ik eens een mail stuur...

10 pagina's aan relposts en posts over een site die hier niet hoort, niets verloren dus. Maar dit terzijde, back on topic.

Terug
Naar boven