XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Heb geloof ik ook zoiets moeten wachten, was goedkoopste manier van verzenden... vervolgens douane alles door elkaar gegooid, terug in de doos gesmeten en dikke BTW mogen betalen, de prijzen waren plots niet meer zo mooi in vergelijking met NL/BE. Ik bestel nooit meer supplementen uit VS.

dat hoop ik nu dus niet te krijgen:(

Big T bedoelt wss IPS/USPS.
Ik woon in België en heb al eens zo'n leuke BTW tax moeten betalen..

waar kan je ergens zien of je pakket bij de douane staat want ben nu al 5 weken
aan het wachten op men bestelling bij bodybuilding.com.

ga in de toekomst wel in nederland of belgie bestellen want als je steeds zoveel problemen moet verwachten

waar kan je ergens zien of je pakket bij de douane staat want ben nu al 5 weken
aan het wachten op men bestelling bij bodybuilding.com.

ga in de toekomst wel in nederland of belgie bestellen want als je steeds zoveel problemen moet verwachten

je hebt als het good is een tracking nummer gekregen in je order confirm.

Ja, mijn crea staat al vanaf 12-12-2007 bij de douane. Volgends BB.com, het is verscheept op 11-12.
Had oa crea besteld, was al begonnen met een restje. Met enige marge uitgeteld dat ik gewoon door kon gaan. Helaas na 2 wkn crea moest ik alweer stoppen.

Vorige keer gefed-ext, dat ging super. Die optie is soms goedkoper. Volgends mij hanteren ze andere gewichtgrenzen qua kosten. Nu dacht ik, het heeft geen haast......

Ik vind het echt schandalig om te horen dat zoveel van jullie al 5/6 weken op je spullen wachten.
Is er geen telefoonnummer dat je kan bellen om een klacht in te dienen bij de douane?

Dit kan toch niet. Als je gewoon legaale spullen hebt besteld, horen deze binnen een normale, afzienbare periode bij je thuis afgeleverd te worden. Vind dit echt geen sT.

Het is de laatste tijd inderdaad erg aan het worden !!

Ik vind het echt schandalig om te horen dat zoveel van jullie al 5/6 weken op je spullen wachten.
Is er geen telefoonnummer dat je kan bellen om een klacht in te dienen bij de douane?

Dit kan toch niet. Als je gewoon legaale spullen hebt besteld, horen deze binnen een normale, afzienbare periode bij je thuis afgeleverd te worden. Vind dit echt geen sT.

Nee dit kan zeker niet!
Ik heb in totaal 7 weken gewacht op dat spul. Krijg ik doodleuk een bericht van BB.com dat ze het retour hebben gekregen. ik zat echt what the ****?
Geen bericht van tgp of douane (geen illegaal spul maar toch)
Nu komt het!
Ja we kunnen het terug sturen moet je ff verzendkosten overmaken. Nou oke dollar lekker laag 30 euro overgemaakt naar ze. Nou ik vroeg om een bevestiging's, kreeg ik maar niet. Ik was inmiddels op de hoogte gebracht van een member van dit forum dat je dus kan chatten met die gasten. Krijg ik Carling curl aan de chat. "ik ga er meteen mee aan de slag"
2 dagen laten geen mail van die gasten. Nog een keer die chat" we zijn er mee bezig" 2 dagen later nog steeds niks. Weer de chat gedaan, kreeg ik muscle manic matt :S die heeft me in 1x geholpen: ik ga het nu doen w8 ff . 5 min. later de mail van we zoeken de spullen. pffff HE HE !!!
Dikke roidrage achter de comp..... Tjah is er kerstmis. gaat wel ff duren dus. Maar ik blijf geduld hebben. Mocht het zo zijn dat ik weer 7 weken moet wachten dan is het de laatste keer dat ik zaken met die gasten doe.

gelukkig hebbik nogh een fixe lading \RPM en Drive thuis...:P

Nee dit kan zeker niet!
Ik heb in totaal 7 weken gewacht op dat spul. Krijg ik doodleuk een bericht van BB.com dat ze het retour hebben gekregen. ik zat echt what the ****?
Geen bericht van tgp of douane (geen illegaal spul maar toch)
Nu komt het!
Ja we kunnen het terug sturen moet je ff verzendkosten overmaken. Nou oke dollar lekker laag 30 euro overgemaakt naar ze. Nou ik vroeg om een bevestiging's, kreeg ik maar niet. Ik was inmiddels op de hoogte gebracht van een member van dit forum dat je dus kan chatten met die gasten. Krijg ik Carling curl aan de chat. "ik ga er meteen mee aan de slag"
2 dagen laten geen mail van die gasten. Nog een keer die chat" we zijn er mee bezig" 2 dagen later nog steeds niks. Weer de chat gedaan, kreeg ik muscle manic matt :S die heeft me in 1x geholpen: ik ga het nu doen w8 ff . 5 min. later de mail van we zoeken de spullen. pffff HE HE !!!
Dikke roidrage achter de comp..... Tjah is er kerstmis. gaat wel ff duren dus. Maar ik blijf geduld hebben. Mocht het zo zijn dat ik weer 7 weken moet wachten dan is het de laatste keer dat ik zaken met die gasten doe.

jeetje kerel, meen je dat nou......
dat is echt schandalig, ik hoop dat dus echt niet te krijgen omg.
ik begrijp het zowieso niet hoe het in godsnaam mogelijk is dat het weken en weken bij de douane blijft stil staan.
zal je vertellen ik had 1 grote order van 4 ON whey zakken van 10lbs en die staan na enkelen weken nog stil.
2 dagen later doe ik een bestelling van een dvdtje en nieuwe straps, deze kreeg ik keurig in een termijn van exact 5-6 dagen, en nog steeds staat het andere pakket vast, niks illegaals alleen whey.

getuigt toch echt van een slechte organisatie daar bij die checkpost of whatever het is.

t word tijd om op zoek te gaan naar een andere webshop

het zou spijtig zijn om een andere shop te zoeken want de prijzen hier in europa zijn gewoon schandalig duur maar buitenlandse bestelling worden gewoon geboycot door de douane

heb een 15 tal mails gestuurd naar diverse douane ambtenaren met vragen ivm invoer van voedingssupplementen en niemand maar dan ook niemand kon me daar helpen

ik vraag me nu wel af welke richtlijnen die klojo's hanteren bij het inbeslag nemen van onze bestellingen

weer typisch belgisch zou ik zeggen APENLAND

het zou spijtig zijn om een andere shop te zoeken want de prijzen hier in europa zijn gewoon schandalig duur maar buitenlandse bestelling worden gewoon geboycot door de douane

heb een 15 tal mails gestuurd naar diverse douane ambtenaren met vragen ivm invoer van voedingssupplementen en niemand maar dan ook niemand kon me daar helpen

ik vraag me nu wel af welke richtlijnen die klojo's hanteren bij het inbeslag nemen van onze bestellingen

weer typisch belgisch zou ik zeggen APENLAND

Idd, ik heb nu 2bestellingen die opzich laten wachten in de US.
Als die bestellingen ooit zouden toekomen bestel ik daarna gewoon eens wat minder supps maar wel van een webshop uit Nederland.
De aankoopprijs is iets hoger maar uiteindelijk ben je zeker dat je geen naheffing, boete, extra taxen krijgt en je niet bang moet zijn van dat je producten helemaal niet gaan toekomen..

Grtz

ja ik zit ook al zo een 5 weken te wachten op mijn order van bb.com.

Hello,

I am so sorry for the delay. Your order was shipped to Belgium on 11/29/07 and was scheduled to reach customs by 12/13/07. I will make sure customs has all the necessary information to get your order to you as soon as possible. Due to holidays we are seeing a little bit of an additional delay. If you have any questions or if you need further assistance please contact us by responding to this email. We are doing our best to make sure you get your package. Thank you for your patience.

kheb zojuist nog een een mailtje gezonden omdat ik mijn nummer niet meer kon opsporen omdat het al meer dan 35 dagen duurde!

Hello,

I have just contacted customs in Belgium to check the progress of your order. They have stopped it for a series of inspections. I have sent all of the information that customs may need to get your order to you. We do appreciate your patience with this and know that it is frustrating

dit was mijn order:
NOW Omega 3-6-9
NOW395 NOW Zinc
NOW158 NOW Dextrose
NOW055 NOW Melatonin
NOW430 NOW Amino Complet
AX002 Anabolic Xtreme Perfect Cycle
GASN016 Gaspari Nutrition Novedex XT
IBE002 Innovative Body Enhancement X-Lean
NOW136 NOW Taurine

het is nu ook weer niet dat ik echte illegale dingen besteld heb zeker?

Terug
Naar boven