Nee dit kan zeker niet!
Ik heb in totaal 7 weken gewacht op dat spul. Krijg ik doodleuk een bericht van BB.com dat ze het retour hebben gekregen. ik zat echt what the ****?
Geen bericht van tgp of douane (geen illegaal spul maar toch)
Nu komt het!
Ja we kunnen het terug sturen moet je ff verzendkosten overmaken. Nou oke dollar lekker laag 30 euro overgemaakt naar ze. Nou ik vroeg om een bevestiging's, kreeg ik maar niet. Ik was inmiddels op de hoogte gebracht van een member van dit forum dat je dus kan chatten met die gasten. Krijg ik Carling curl aan de chat. "ik ga er meteen mee aan de slag"
2 dagen laten geen mail van die gasten. Nog een keer die chat" we zijn er mee bezig" 2 dagen later nog steeds niks. Weer de chat gedaan, kreeg ik muscle manic matt :S die heeft me in 1x geholpen: ik ga het nu doen w8 ff . 5 min. later de mail van we zoeken de spullen. pffff HE HE !!!
Dikke roidrage achter de comp..... Tjah is er kerstmis. gaat wel ff duren dus. Maar ik blijf geduld hebben. Mocht het zo zijn dat ik weer 7 weken moet wachten dan is het de laatste keer dat ik zaken met die gasten doe.