MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Ervaringen delen, daar gaat het om.. !! Dus prima..

tja het is niet het prototype amerikaanse webshop hehehe:D dus in principe ben ik al in overtreding;)
liefst zou ik een screenshot toevoegen van de mails die ik gehad heb maar dat lijkt me niet zo verstanding meer, dus die laat ik achterwege tenzij het wel mag.

gewoon om aan te geven dat ik niet lieg om een normale bestelling en dat er gewoon een MENSELIJKE fout aan de andere kant gemaakt is, en gelukkig prima me gear gekregen, wel aan de late kant maar who cares.

opgeschoond :-o 10 pagina's weg :-0
heb maandag besteld van bb.com met de 10 procent korting code
heb erbij gevraagd voor extra gifts.. zie dat ze dit niet gedaan hebben toen ze mij een mail stuurden met alles van mijn bestelling en heb ik geantwoord op de mail voor mijn free gifts en geen antwoord gehad.. hebben ze verzonden en er staat maar 1 free gift bij terwijl ik er minstens 3 verdien!! wrm kreeg ik geen antwoord terwijl ze dit normaal wel doen? wel snelle verzending maar wat ben ik daar nu mee? i want free gifts!! en die heb ik dus niet gekregen.. ging eerst ook de combi white flood, purple wraath en green magnitude bestellen maar de smaak van green magnitude wou ik veranderen in die combo omdat er een nieuwe smaak was dus stuur ik een mail.. zonder antwoord... de service is om zeep bij bb.com.. Denk niet dat het moeilijk is of wat uitmaakt om een ander smaakje te regelen of om meerdere free gifts te geven zoals mijn eerste bestelling.. ik krijg zelfs al een beetje spijt dat ik er besteld heb.. wat een associale kakkers.. kreeg ik wel eerst een mail dat ik mijn visa weer moest inscannen en identiteitskaart en zeg ik dat ik dat al eens gedaan had en toen kreeg ik wel een mail terug van dat het idd klopt wat ik zeg.. maar als ik eens een mail stuur...

Als je extra free gifts vraagt, dan krijg je die hoor !!
Het is niet omdat ze niet op de invoice staan, dat ze niet in de doos zullen zitten;)

tja het is niet het prototype amerikaanse webshop hehehe:D dus in principe ben ik al in overtreding;)
liefst zou ik een screenshot toevoegen van de mails die ik gehad heb maar dat lijkt me niet zo verstanding meer, dus die laat ik achterwege tenzij het wel mag.

gewoon om aan te geven dat ik niet lieg om een normale bestelling en dat er gewoon een MENSELIJKE fout aan de andere kant gemaakt is, en gelukkig prima me gear gekregen, wel aan de late kant maar who cares.

je hebt ze, en dat is belangrijkste !
Hoe heb je ze gekregen !? Via de gewone post !? Of via taxipost ofzo !? Tnt !?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.884
Als je extra free gifts vraagt, dan krijg je die hoor !!
Het is niet omdat ze niet op de invoice staan, dat ze niet in de doos zullen zitten;)

bij mijn eerste bestelling kreeg ik een antwoord op de mail en stonden ze bij mijn order en heb ik zelfs 5 lbs gratis whey gehad for no reason :roflol:
echt een toppertje dus en nu krijg ik niet eens antwoord op mijn mail..
ging 5 dollar goedkoper zijn moest ik die combo kunnen pakken hebben met een andere smaak!! hopelijk zakt de koers nog wat zodat de dollar heel weinig waard is op het moment dat het van mijn rekening getrokken wordt :D

bij mijn eerste bestelling kreeg ik een antwoord op de mail en stonden ze bij mijn order en heb ik zelfs 5 lbs gratis whey gehad for no reason :roflol:
echt een toppertje dus en nu krijg ik niet eens antwoord op mijn mail..
ging 5 dollar goedkoper zijn moest ik die combo kunnen pakken hebben met een andere smaak!! hopelijk zakt de koers nog wat zodat de dollar heel weinig waard is op het moment dat het van mijn rekening getrokken wordt :D

Tiens, de free gifts extra die ik altijd vraag, staan nooit op m'n invoice...

• #1.886
Tiens, de free gifts extra die ik altijd vraag, staan nooit op m'n invoice...

ik hoop het :p
maar dan nog hadden ze moeten antwoorden en zeker op mijn mail over de controlled labs combi!!! eigenlijk zijn het wel domme free gifts.. moesten het nog magazines zijn ofzo... had ik tenminste wat leesvoer. Misschien kan ik een ultimate mobile mixer maken met 3 van die mixers aan mekaar getaped. Dan is mijn wheyshake gemixt in 0.5 seconden :D

ik hoop het :p
maar dan nog hadden ze moeten antwoorden en zeker op mijn mail over de controlled labs combi!!! eigenlijk zijn het wel domme free gifts.. moesten het nog magazines zijn ofzo... had ik tenminste wat leesvoer. Misschien kan ik een ultimate mobile mixer maken met 3 van die mixers aan mekaar getaped. Dan is mijn wheyshake gemixt in 0.5 seconden :D

hahaha !! jah:D

5 weken is het nu geleden dat ik van BB.com besteld heb, nog steeds niks ontvangen!!!
Zelfs geen luizige brief van de douane/ABX/...

t*ring nest!!!

net een mooi briefje ontvangen van fedex
met 20 euries naheffing

waar halen jullie je Vitargo en voor hoeveel €.....

ìk ben wel benieuwd waar jullie je Vitargo vandaan halen en voor hoeveel

bij de meeste internetwinkels kost het voor 2kg €50 en een emmer van 5kg €100

ik kan de emmers van 5kg voor €80 krijgen

maar als iemand nog een goedkoper adresje weet....

Je zegt er nooit bij waar:rolleyes:

5 weken is het nu geleden dat ik van BB.com besteld heb, nog steeds niks ontvangen!!!
Zelfs geen luizige brief van de douane/ABX/...

t*ring nest!!!
Heb geloof ik ook zoiets moeten wachten, was goedkoopste manier van verzenden... vervolgens douane alles door elkaar gegooid, terug in de doos gesmeten en dikke BTW mogen betalen, de prijzen waren plots niet meer zo mooi in vergelijking met NL/BE. Ik bestel nooit meer supps uit VS.

Vertel dan eens waar dat adresje is? Of beter geef een link.

• #1.900
Heb geloof ik ook zoiets moeten wachten, was goedkoopste manier van verzenden... vervolgens douane alles door elkaar gegooid, terug in de doos gesmeten en dikke BTW mogen betalen, de prijzen waren plots niet meer zo mooi in vergelijking met NL/BE. Ik bestel nooit meer supplementen uit VS.

lol, via fedex besteld dan? de douane in nederland zuigt echt wel :-0
heeeeeel soms ben ik blij dat ik in belgie woon.. heeeeeeeeeeel soms :p

Terug
Naar boven