mistah
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uiteindelijk moeten ze bij die controle toch een white list hebben waar ze alle veilige producten en merken opzetten? Of gaan ze elk potje nog eens inspecteren als het al op de paklijst staat?
Uiteindelijk moeten ze bij die controle toch een white list hebben waar ze alle veilige producten en merken opzetten? Of gaan ze elk potje nog eens inspecteren als het al op de paklijst staat?
Ben ik dan de enige die dit klinkklare onzin vindt? Buurmans gras is altijd groener. US residenten bestellen graag in Europa. Op 't moment alleen niet met onze dure EURO.
Maar dat US supplementen beter zouden zijn is flauwekul.

Wat zijn de shipping rates van 1fast400, incl. evt extra douanekosten etc voor een pakje van pakweg 5 kg? Ik heb ze vorige maand een mail gestuurd, maar nog steeds geen antwoord. Tips voor andere buitenlandse shops, bijv. Britse of Duitse, zijn altijd welkom.

Wat zijn de shipping rates van 1fast400, incl. evt extra douanekosten etc voor een pakje van pakweg 5 kg? Ik heb ze vorige maand een mail gestuurd, maar nog steeds geen antwoord. Tips voor andere buitenlandse shops, bijv. Britse of Duitse, zijn altijd welkom.

Big T, dat zou je idd denken, maar het is echt vreselijk op dit moment.
Een witte lijst zou ontzettend veel schelen, maar waarom makkelijk doen als het ook heel erg moeilijk kan?
Zelfs bij een eenvoudig potje Creatine staan 3 man te beraadslagen wat ze met deze 'doping' moeten doen.
Nov 17 besteld, zelfde dag nog verzonden, nog steeds niets ontvangen...bummer
BBW002 Bodybuilding.com Water Bottle, 16 oz. Water Bottle 1 1 $1.99
BIOT044 Biotest Spike, 16 Tablets 1 1 $11.49
SYN081 Syntrax Fyre, Free Sample! 1 1 $0.00
TWL02 Bodybuilding.com Towel, One Towel, White 1 1 $2.99
GENERA002 Genera Supplements Adrenaline, 90 Capsules 1 1 $14.99
NOW110 NOW ADAM, 120 Tablets 1 1 $16.99
CLABS029 Controlled Labs Green Magnitude, Free Sample!, Sour Green Apple 1 1 $0.00
CLABS032 Controlled Labs Purple Wraath, Free Sample!, Juicy Grape 1 1 $0.00
518C Higher Power Micronized Creatine, 500 Grams 1 1 $12.95
METR016 Met-Rx Big 100 Bars, Box Of 12, Choc. Chip Graham Cracker 1 1 $23.99
NOW224 NOW Super Omega 3-6-9, 180 Softgels 1 1 $12.68
SV039 SciVation Xtend, 30 Servings, Refreshing Apple (390g) 1 1 $19.79
BCOM016 Bodybuilding.com 7 Day Pill Organizer, 1 Organizer 1 1 $2.99
ALRI029 ALRI Jungle Warfare, 90 Capsules 1 1 $39.99
BSHIRT001 Bodybuilding.com Quality T-Shirt, Medium, White 1 1 $6.99
Waarom bestellen mensen dan ook zaken waarvan je weet dat de douane er vraagtekens bij kan zetten? Voor de kick? In Nederland zijn er al meerderen geweest met een schikking van justitie, zit niemand op te wachten volgens mij.
Waarom bestellen mensen dan ook zaken waarvan je weet dat de douane er vraagtekens bij kan zetten? Voor de kick? In Nederland zijn er al meerderen geweest met een schikking van justitie, zit niemand op te wachten volgens mij.