AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Heb vandaag nog eens gebeld naar ABX in verband met m'n pakketje !
Er moet dus eerst een apotheker komen, die de producten kan controleren op illegale stoffen !! Daarna wordt het pas vrijgegeven !! En die man zei ook dat dit niks te maken heeft met de douane :rolleyes:... Strange !

Uiteindelijk moeten ze bij die controle toch een white list hebben waar ze alle veilige producten en merken opzetten? Of gaan ze elk potje nog eens inspecteren als het al op de paklijst staat?

Goeie vraag.

De wachttijd hangt ook af van de koerier. Sommige koeriers wachten bij mijn weten tot ze genoeg leveringen in 1 zelfde buurt hebben. Goedkoopste verzendwijze is dan ook niet prioritair.

Nov 17 besteld, zelfde dag nog verzonden, nog steeds niets ontvangen...bummer

Uiteindelijk moeten ze bij die controle toch een white list hebben waar ze alle veilige producten en merken opzetten? Of gaan ze elk potje nog eens inspecteren als het al op de paklijst staat?

Als er geen geharmoniseerde tariefcode op de vrachtbrief staat zal de douane gewoon een inschatting maken van de inhoud van het pakket en daar over tarieven heffen of eventueel de goederen in beslag nemen.

Ben ik dan de enige die dit klinkklare onzin vindt? Buurmans gras is altijd groener. US residenten bestellen graag in Europa. Op 't moment alleen niet met onze dure EURO.

Maar dat US supps beter zouden zijn is flauwekul.

Ben ik dan de enige die dit klinkklare onzin vindt? Buurmans gras is altijd groener. US residenten bestellen graag in Europa. Op 't moment alleen niet met onze dure EURO.

Maar dat US supplementen beter zouden zijn is flauwekul.

Beter niet, GOEDKOPER zeker en vast wel !!!:D

Als je met een paar bestelt in Amerika'
Wat scheelt dat weet iemand dat
Zijn die yankees daar gevoelig voor??????
En zou ja kan ik met iemand mee bestellen betaal vooruit
In de buurt van Mijdrecht als het kan
Scheelt in ieder geval in de vracht kosten

Wat zijn de shipping rates van 1fast400, incl. evt extra douanekosten etc voor een pakje van pakweg 5 kg? Ik heb ze vorige maand een mail gestuurd, maar nog steeds geen antwoord. Tips voor andere buitenlandse shops, bijv. Britse of Duitse, zijn altijd welkom.

Wat zijn de shipping rates van 1fast400, incl. evt extra douanekosten etc voor een pakje van pakweg 5 kg? Ik heb ze vorige maand een mail gestuurd, maar nog steeds geen antwoord. Tips voor andere buitenlandse shops, bijv. Britse of Duitse, zijn altijd welkom.

Ze zijn crack aan het roken van je geld hoor! :D

Ik denk dat die duitse niet voordeliger(usa merken) zijn,maar mss wel in hun merken van hun regio. Bij Britse mss een beetje voordeliger,maar niet genoeg om de doorslag te geven,maar wel een ruim aanbod zoals bij gigasnutrition.Maar is het save? Mss een topic openen bestel in Engeland?

Big T, dat zou je idd denken, maar het is echt vreselijk op dit moment.
Een witte lijst zou ontzettend veel schelen, maar waarom makkelijk doen als het ook heel erg moeilijk kan?:rolleyes:

Ik ben helemaal voor een goede controle om te voorkomen dat mensen geen gevaarlijke producten binnenkrijgen, maar het slaat echt helemaal door. Mensen raken gewoon hun potjes Creatine kwijt!

Big T, dat zou je idd denken, maar het is echt vreselijk op dit moment.
Een witte lijst zou ontzettend veel schelen, maar waarom makkelijk doen als het ook heel erg moeilijk kan?:rolleyes:
Zelfs bij een eenvoudig potje Creatine staan 3 man te beraadslagen wat ze met deze 'doping' moeten doen.

Achterlijke narren zijn het!

Nogmaals, een geharmoniseerde tariefcode voorkomt een hoop gezeur maar probeer maar eens een leverancier zover te krijgen dat hij voor ieder artikel die code op de paklijst zet.

BBW002 Bodybuilding.com Water Bottle, 16 oz. Water Bottle 1 1 $1.99
BIOT044 Biotest Spike, 16 Tablets 1 1 $11.49
SYN081 Syntrax Fyre, Free Sample! 1 1 $0.00
TWL02 Bodybuilding.com Towel, One Towel, White 1 1 $2.99
GENERA002 Genera Supplements Adrenaline, 90 Capsules 1 1 $14.99
NOW110 NOW ADAM, 120 Tablets 1 1 $16.99
CLABS029 Controlled Labs Green Magnitude, Free Sample!, Sour Green Apple 1 1 $0.00
CLABS032 Controlled Labs Purple Wraath, Free Sample!, Juicy Grape 1 1 $0.00
518C Higher Power Micronized Creatine, 500 Grams 1 1 $12.95
METR016 Met-Rx Big 100 Bars, Box Of 12, Choc. Chip Graham Cracker 1 1 $23.99
NOW224 NOW Super Omega 3-6-9, 180 Softgels 1 1 $12.68
SV039 SciVation Xtend, 30 Servings, Refreshing Apple (390g) 1 1 $19.79
BCOM016 Bodybuilding.com 7 Day Pill Organizer, 1 Organizer 1 1 $2.99
ALRI029 ALRI Jungle Warfare, 90 Capsules 1 1 $39.99
BSHIRT001 Bodybuilding.com Quality T-Shirt, Medium, White 1 1 $6.99

BBW002 Bodybuilding.com Water Bottle, 16 oz. Water Bottle 1 1 $1.99
BIOT044 Biotest Spike, 16 Tablets 1 1 $11.49
SYN081 Syntrax Fyre, Free Sample! 1 1 $0.00
TWL02 Bodybuilding.com Towel, One Towel, White 1 1 $2.99
GENERA002 Genera Supplements Adrenaline, 90 Capsules 1 1 $14.99
NOW110 NOW ADAM, 120 Tablets 1 1 $16.99
CLABS029 Controlled Labs Green Magnitude, Free Sample!, Sour Green Apple 1 1 $0.00
CLABS032 Controlled Labs Purple Wraath, Free Sample!, Juicy Grape 1 1 $0.00
518C Higher Power Micronized Creatine, 500 Grams 1 1 $12.95
METR016 Met-Rx Big 100 Bars, Box Of 12, Choc. Chip Graham Cracker 1 1 $23.99
NOW224 NOW Super Omega 3-6-9, 180 Softgels 1 1 $12.68
SV039 SciVation Xtend, 30 Servings, Refreshing Apple (390g) 1 1 $19.79
BCOM016 Bodybuilding.com 7 Day Pill Organizer, 1 Organizer 1 1 $2.99
ALRI029 ALRI Jungle Warfare, 90 Capsules 1 1 $39.99
BSHIRT001 Bodybuilding.com Quality T-Shirt, Medium, White 1 1 $6.99

Zit wel wat intresants bij voor Douane.

Waarom bestellen mensen dan ook zaken waarvan je weet dat de douane er vraagtekens bij kan zetten? Voor de kick? In Nederland zijn er al meerderen geweest met een schikking van justitie, zit niemand op te wachten volgens mij.

Waarom bestellen mensen dan ook zaken waarvan je weet dat de douane er vraagtekens bij kan zetten? Voor de kick? In Nederland zijn er al meerderen geweest met een schikking van justitie, zit niemand op te wachten volgens mij.

Nope, niet voor de kick.

Zulke spullen zijn al eens gecontroleerd bij mij en altijd doorgelaten...nu opeens niet meer...

Zo zie je maar dat veel mensen zomaar wat bestellen,

veel zijn probeersels.

als je echt een stack wil maken van die wonderpotjes zul je wel meer moeten kopen.

dan zou ik toch liever bij een Shop in Nederland achter de toonbank neuzen.

;)

Terug
Naar boven