AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Mijn pakket is de dag na kerst binnengekomen. Besteld bij BB.com op 6 dec, zou op 12 dec bij de douane staan.
Het zag er niet naar uit dat de douane het pakket heeft opgegemaakt, mss dat ze het scannen maar, het lijkt er meer op dat het gewoon een stel luie fl**kers zijn die gewoon eens door moeten werken.
BB.com had overigens wel een lagere prijs op de sticker op de doos gezet.

Mijn pakket is de dag na kerst binnengekomen. Besteld bij BB.com op 6 dec, zou op 12 dec bij de douane staan.
Het zag er niet naar uit dat de douane het pakket heeft opgegemaakt, mss dat ze het scannen maar, het lijkt er meer op dat het gewoon een stel luie fl**kers zijn die gewoon eens door moeten werken.
BB.com had overigens wel een lagere prijs op de sticker op de doos gezet.

dat scheelt.. hopen dat die knul van de vorige pagina met een bestelling van 400 dollar dat ook heeft anders is die de klos vrees ik :p

OKEY Spider
Dat snap ik
Maar is er geen vaste opslag ofzo????????
Gewicht lijkt me logisch je moet denk ik ook geen 20 kilo eiwitten bestellen daar
En ff wachten vind ik niet erg moet het wel binnen krijgen
Want als je iest kwijt raakt is de "winst " gelijk weg
Als je de fedex opbelt om het pakje op te halen is dat niet beter
Dan ben je klant zijn ze misschien wat fanatieker

OKEY Spider
Dat snap ik
Gewicht lijkt me logisch je moet denk ik ook geen 20 kilo eiwitten bestellen daar

Je betaalt invoertax op het totaal bedrag van uw bestelling dat je doet in USA !

OKEY Spider
Dat snap ik

Hmz...met Fedex betaal je zowiezo nog eens een tax maar..met Fedex kan je je pakket wel online volgen + veel snellere levering!
FF wachten is niets, +2 maanden wachten is weer wat anders..
Inderdaad voor eiwitten is online shoppen niet zo voordelig maar wel voor al die andere exotische supplementen.

Wat is de hoogte van invoerheffing???
Neem aan een zoveel %
Als je inderdaad 2 maanden moet wachten dan heb je tegenwoordig
al ouderwetse spul
Al geloof ik dat je voor het verschil wel kunt wachten

Wat is de hoogte van invoerheffing???
Neem aan een zoveel %
Als je inderdaad 2 maanden moet wachten dan heb je tegenwoordig
al ouderwetse spul
Al geloof ik dat je voor het verschil wel kunt wachten

Dat weet ik nie, je kan altijd online info vragen aan die shops he

nou ik waag het gewoon een keer
Is er nog iemand met goede tips om te bestellen
en iets wat ik echt moet bestellen?????????

gloeiende gloeiende. Ik heb pas geleden een pakketje met 2x jungle warfare en 2x massfx besteld uit amerika. Kostte iets van 197 inclusief verzendkosten (fedex). Pittig prijsje maargoed. Ik kreeg in ieder geval alles binnen een week binnen wat heel netjes is. Echter nu krijg ik vandaag ineens een brief binnen dat ik verdomme invoertax moet betalen voor 40!!!! euro. 20 euro invoerrechten, 10 euro btw, en 10 euro voorschotpremie. Wat is dit voor bullshit? Dat de EU zichzelf eens even heel gauw gaat liberaliseren.

woo als we dit soort dingen blijven krijgen dan hoeven we niet meer in de vs te bestellen 40 euro extra betalen betekent 20 % EXTRA

gloeiende gloeiende. Ik heb pas geleden een pakketje met 2x jungle warfare en 2x massfx besteld uit amerika. Kostte iets van 197 inclusief verzendkosten (fedex). Pittig prijsje maargoed. Ik kreeg in ieder geval alles binnen een week binnen wat heel netjes is. Echter nu krijg ik vandaag ineens een brief binnen dat ik verdomme invoertax moet betalen voor 40!!!! euro. 20 euro invoerrechten, 10 euro btw, en 10 euro voorschotpremie. Wat is dit voor bullshit? Dat de EU zichzelf eens even heel gauw gaat liberaliseren.

WTF!:eek:

Ik wacht ook nog op een pakketje..

197 euro, ha ha ha. En dan nog eens 40 euro extra moeten opleggen. Arme man.
Ben je zeker dat dat een Amerikaanse shop was, want normaal betaal je maar 105 euro voor zoiets. :D

Tja, en zeggen dat het al meer dan 100x vermeld staat in deze thread van NIET Fedex te nemen als verzendwijze.

Ben je zeker dat dat een Amerikaanse shop was, want normaal betaal je maar 105 euro voor zoiets. :D

Tja, en zeggen dat het al meer dan 100x vermeld staat in deze thread van NIET Fedex te nemen als verzendwijze.

Ik hoop dat hij US$ bedoelde;)

Excuses, ik vergat erbij te zetten dat het dollars betrof. Ghehe ik ben misschien een anus, maar niet zo'n opengesperde anus dat ik voor 197 euro's 4 potjes uit amerika laat komen :p Nee het was van Bodybuilding.com, 2mass fx 2 jungle warfare. Bovendien had ik daar nog eens 10procent korting op. Dus de supplementen zelf waren 168 dollar, en de verzendkosten 29 dollar.

Wat betreft het niet nemen van Fedex; ja ik ben nog redelijk noob in het serieuze trainen, en vooral in supplementen. Bovendien had ik niet zo'n behoefte om 100 pagina's topic door te racen. Maargoed, achteraf spijt want ik ben met 40 euro echt maximaal verkracht door de Nederlandse/Europese bureacratie.

Excuses, ik vergat erbij te zetten dat het dollars betrof. Ghehe ik ben misschien een anus, maar niet zo'n opengesperde anus dat ik voor 197 euro's 4 potjes uit amerika laat komen :p Nee het was van Bodybuilding.com, 2mass fx 2 jungle warfare. Bovendien had ik daar nog eens 10procent korting op. Dus de supplementen zelf waren 168 dollar, en de verzendkosten 29 dollar.

Wat betreft het niet nemen van Fedex; ja ik ben nog redelijk noob in het serieuze trainen, en vooral in supplementen. Bovendien had ik niet zo'n behoefte om 100 pagina's topic door te racen. Maargoed, achteraf spijt want ik ben met 40 euro echt maximaal verkracht door de Nederlandse/Europese bureacratie.

Je had het ook gwn ff kunne vragen in dit topic :rolleyes:

Ik heb de basics van bestelling in het buitenland gepost maar post is verwijderd :rolleyes: was ook wel te begrijpen achteraf :p

maar gwn geen fedex nemen.. ik snap nog altijd niet dat sommige mensen dat blijven doen..

Dan kom je al bijna even duur uit moest je het in nederland of belgie bestelt hebben
40e tax schandalig gewoon weg

mijn bestelling is goed aan gekomen met fedex :D:)

heheh dat moet dan maar :) dan is t alsnog iets goedkoper dan in nederland

Dat klopt !
En wanneer had je juist besteld ?

Terug
Naar boven