Alley Cat
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.145
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik sta nog op Punjab hoor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik sta nog op Punjab hoor.
Penose was beter geweesr wss, maar niemand wou meer mee
Jij hebt zelf ook niet op Penose gestemd toch?Penose was beter geweesr wss, maar niemand wou meer mee
Heb het nog geprobeerd.
Woopy was voor, punjab ook, was misschien wel gelukt als we daadwerkelijk allemaal waren gegaan..

Biobeast zelf niet. Anders was het misschien zelfs gelukt.Heb het nog geprobeerd.
Woopy was voor, punjab ook, was misschien wel gelukt als we daadwerkelijk allemaal waren gegaan..

Daarom beslis je maar van mij de doodsteek te geven?
Biobeast zelf niet. Anders was het misschien zelfs gelukt.
Al stem ik sowieso niet op Penose zonder heel goede reden, maar dat is inmiddels wel bekend.![]()
Het was jij of Punjab.
Door je opmerking in de trend van "als je mij eruit stemt blabla" (hetzelfde als wat punjab zei) besloot ik op jou te gaan, normaliter maak je niet dat soort posts..

Nu ga je te ver hoor.Moet markrot het letterlijk voor je neerkalken?
Maar we zullen tzt wel zien, die gare houding klopte de vorige game gelovig ook voor geen kant
Nu ga je te ver hoor.
Vorige game hebben Penose en ik als een team alle bad guys uitgeschakeld. Hij was de jager en ik de burgemeester. Hij beschermde mij 's nachts en samen knalde we overdag Don Tremendes en Don Orgineel eruit.

Dit is toch een hint naar het meisje of ben ik nou gek?Nogmaals, ik kan HIER van grote waarde zijn voor IEDEREEN
Meeste games werkt het best goed. Maar snap dat het vreemd overkomt.Excuus, dan heb ik me vergist.
Edoch, je gaat niet iemand vanaf het begin beschermen (alleen cults weten namelijk van elkaar blabla)
Dit, of gewoon een leugenaar.Misschien is Punjab dan de Jesse?
Ik was vorig potje ook overtuigd van mn rol en zette mezelf aardig hard voor lul daardoor..![]()
Heel even een wilde gok.
Maar als HIER zou duiden op DBB, dan zijn trainen en gainen de grootste "waarden".
Dan zou je bij train and gain uitkomen.
Nog doorgaand op zijn "ik stop ermee, maar ik stop niet" post ergens in dit topic.

Wil je nu zeggen dat Punjab eigenlijk train and gain is?![]()

Dit is toch een hint naar het meisje of ben ik nou gek?
Dacht eerst nog de sl*t, maar die rol is niet belangrijk voor het spel en deze game kan de sl*t bovendien maar met een van de deelnemers naar bed. Dus daar heeft sowieso niet "iedereen" iets aan.