AndroidHealthClinic

Het DBB Weekend

Nee jullie snappen allemaal mijn hint niet :roflol:
Reden om te liegen heb ik verder niet overigens.

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

Je bent gek. Ik schrijf dat IEDEREEN iets aan mij kan hebben HIER.

De geit is gemolken?

Gaan we nu van de Bok over naar de Geit?

Nou dat begint alweer lekker zeg :eek:

Mijn lijstje vooralsnog:

NIKKK (maar 6 posts, nog niet uitgeschreven)
Train and gain (BIGT?)
Penose
Jorgyboy is ook best stil

Voor nu

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

Nope, maar dat hij misschien een hint heeft ingewonnen op één of andere reden, en die hier zo heeft proberen te encoderen?

Whut?De enige die hints krijgt is het meisje, en die is nu dood. De Jesse krijgt ook hints, maar ik denk niet dat we er goed aan zouden doen die te volgen.

De hint naar Penose was wel echt een hele sterke.
De hints naar mij waren ook goed gevonden, maar aangezien Wauter naast mij geen Cult blijkt te zijn, ga ik voorlopig tot het volgende verhaal voor Penose

Maar even kort?
Je bent dus zogenaamd de mod, alpha, Jesse of sl*t?

Aan alle vier zit niets waar "iedereen" wat aan heeft..

Potverdomme zeg, geef Bigt een makkelijke kill vannacht met iemand vol in de schijnwerpers zetten. Dit kan ook morgen

Potverdomme zeg, geef Bigt een makkelijke kill vannacht met iemand vol in de schijnwerpers zetten. Dit kan ook morgen
Er is geen jager meer en ik heb vandaag op Punjab gestemd. Dus vind het helemaal geen slecht idee om Punjab vol in de schijnwerpers te zetten.

Dan overleven alle anderen het (waaronder niet in de laatste plaats ikzelf).

Ik ga slapen, enerverende dag :D

Waarom ben ik zo bij veel verdacht?
Ivm met penose is boef?
Klinkt inderdaad mooi, maar aan mij eruit gooien heb je niet veel.

De burgers staan er slecht voor. Dus beter voor jullie stemmen jullie mij er niet uit. Beter pak je een cult of big t

Waarom ben ik zo bij veel verdacht?
Ivm met penose is boef?
Klinkt inderdaad mooi, maar aan mij eruit gooien heb je niet veel.

De burgers staan er slecht voor. Dus beter voor jullie stemmen jullie mij er niet uit. Beter pak je een cult of big t

:orly:

Denk je dat we de afgelopen drie dagen (sorry was niet heel actief) express burgers hebben lopen stemmen?

penose

Nee daarom raad ik de burgers aan niet op mij te stemmen..

Jij zal dan wel geen burger zijn.

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

Ja ik zei al geef woopy ook beetje aandacht, is zo lullig.

Ja hoor. Maar niet tegelijk

Terug
Naar boven