Fitness Seller

Het DBB Weekend

Ben ik de enigste die pagina 23 niet kan zien? 22 lukt en 24 ook maar 23 blijkbaar niet.

Omdat je dood bent meid.

Loool, geen idee wat er nog gebeurt is, maar PunJab is duidelijk cult :roflol:

90% van de mensen die op Wauter hebben gestemd dus ook, als het 5/5 was?

Lijstje afgaan en game is over :)

Even nachtverhaal afwachten.
Wil zeker wel mee op Punjab

Even voor alle duidelijkheid:

1) Lm draagt niets bij tot het spel en stemt dan at random maar op Wauter.

2) DennisOpJeBeeld was al verdacht als cult, is nummer twee die op Wauter gaat.

3) Punjab gaat uiteraard op Wauter, of als zelfbescherming, maar waarschijnlijk omdat cult.

4) Woopy doet alsof hij maar random stemt op Penose (of iemand anders?) maar stemt dan uiteindleijk toch maar op Wauter en probeert zo niet verdacht over te komen.

5) BioBeast, random stem op iemand, nadien ook maar snel op Wauter.

6) Weightboy, voor de zekerheid toch maar op Wauter.

Als Punjab geen cult was, zouden alle cults simpel volgen en was er geen gelijkspel mogelijk.

Maw, PunJab is cult.

DennisOpJeBeeld ook. Zeker met de hint van ErikR.

Lm is ook cult. Doet alsof ze naar hints zoekt, maar doet niets nuttigs.

Woopy volgens mij ook cult.

Weightboy denk ik ook.

BioBeast is Big_T.

Jager, je weet wat je te doen staat.

Met deze zin is duidelijk dat je het spel niet helemaal volgt. Dus ik ga dan ook geen moeite doen je andere beweringen tegen te spreken :)

Dat is een standaard zin op het einde van een lange lijst beschuldigingen brah, niet teveel van aantrekken ;)

Maar ik begrijp dat je er niet veel op kan zeggen, aangezien ik met mijn lijstje er niet ver van af zal zitten. Misschien zijn jullie niet allemaal cults en kans is reeel dat BioBeast niet de wolf is, maar hij zit wel tussen dat lijstje waarschijnlijk. Lijkt me duidelijk dat game gewonnen is door burgers.

Jorgyboy:
Als jij gelijk hebt dan is het dus 6 tegen 6. De Alpha geeft dan de beslissing, maar als er vannacht een juiste kill komt is het 5 tegen 6.
Dus hoop maar dat er toch minstens één goedwillende burger tussen de stemmers op Wauter zit want anders is het spel vannacht over.

Als Punjab geen cult was, zouden alle cults simpel volgen en was er geen gelijkspel mogelijk.
Dit is in ieder geval wel waarschijnlijk. Tel dat op bij de hints die we al hadden en ik ben ook geneigd om morgen weer op Punjab te gaan.

En Woopy: Jij wilde niet op Punjab stemmen omdat er geen poging kwam om hem te redden. Dat vond ik op dat moment zelfs wel terecht, maar je moet toch toegeven dat die poging er uiteindelijk wel gekomen is. Vrij succesvol zelfs.

Wat zijn de hints op punjab dan?
Alleen dat mekka gebeuren heb ik gezien? Dat leek me niet echt overtuigend.
Liever op penose dan, maar niemand gaat mee..

Jorgyboy:
Als jij gelijk hebt dan is het dus 6 tegen 6. De Alpha geeft dan de beslissing, maar als er vannacht een juiste kill komt is het 5 tegen 6.
Dus hoop maar dat er toch minstens één goedwillende burger tussen de stemmers op Wauter zit want anders is het spel vannacht over.

Dit is in ieder geval wel waarschijnlijk. Tel dat op bij de hints die we al hadden en ik ben ook geneigd om morgen weer op Punjab te gaan.

En Woopy: Jij wilde niet op Punjab stemmen omdat er geen poging kwam om hem te redden. Dat vond ik op dat moment zelfs wel terecht, maar je moet toch toegeven dat die poging er uiteindelijk wel gekomen is. Vrij succesvol zelfs.

1 leugenaar

1 wolf

4 cults

1/3 spelers zouden dan slecht geweest zijn, lijkt me veel, niet? Weet niet goed hoe het andere games is?

Maar inderdaad, als het zo is zijn de cults bekend en toch winnen ze dan. Jammer :p

@weightboy.
En de foto's.

Wat heb je tegen mij dan ?

• Topic Starter Topic Starter
De rol van train and gain is overgenomen door sanca.

Dit gaat het verschil maken tussen winst en verlies :)

Als de burgers hem kunnen overtuigen op punjab te stemmen, kunnen we nog winnen. Zoniet, is het gedaan.

Sanca, volg mij en Alley, brah! :D
Scheelt inderdaad wel, extra stemmetje bij de (vermoedelijke) burgers.

Welkom Sanca!

@weightboy.
En de foto's.

Wat heb je tegen mij dan ?

PENOSE
1) Boeventuig 2) Kostwinning 3) Zware jongens

Staat letterlijk in de tekst. Moet wel een hint zijn..
Veel meer staat er niet in.
Nja ik heb morgen weer een drukke dag, ga proberen mee te lezen, anders stem ik random op penose of punjab

Ja alleen die hint dus.
Zoals ik al zei is het wel een duidelijke hint, maar hij klopt niet.
Heb geen slechte rol.

Deze laatste pagina zegt mij enorm veel.

Ben benieuwd wie er vannacht geraped is van zijn gains..

wtf jorgyboy, ik BigT:roflol: Mijn stem was niet random, met deze hordes op wauter en punjab moet je reacties uitlokken alleen waren er te weinig online op zo'n moment om er op in te gaan. Ik ben goed en zeker geen BigT

Klopt, uiteindelijk wel, nadat meer mensen snapten hoe de situatie zat. Ik denk nog steeds dat Punjab niet slecht is en het weer 2 goede tegen elkaar waren.

Ik snap nog iets niet trouwens. Je zei gisteren dat je me waarschijnlijk wel zou volgen in de stemming, maar op Penose wou je niet mee, en op Wauter ook niet. Veel andere opties waren er niet, dus waarop slaat dat dan? :p Je hebt trouwens zelf eerder in het spel ook gezegd dat je Wauter zijn cult-stijl meende te herkennen, dus zo vreemd is het niet dat ik er dan wel op wou stemmen ipv op iemand die mij onschuldig lijkt.

En Jorgyboy: ik wou idd Penose er uit stemmen, en heb dan mijn stem naar Wauter veranderd omdat de stem op Penose toch niet nuttig was wegens te weinig stemmen. Niets stiekem gedoe.

Even het verhaal afwachten. Weet niet echt op wie ik vandaag wil gaan. Ik heb vage vermoedens, maar niets duidelijk. Ik zal de namen maar niet noemen, want anders ben ik weer subtiel verdenkingen aan het plaatsen ofzoiets.

Spannend jongens.. Nog een paar minuutjes.
Heb eigenlijk college nu, maar kan me niet concentreren :o

Terug
Naar boven