wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Met deze zin is duidelijk dat je het spel niet helemaal volgt. Dus ik ga dan ook geen moeite doen je andere beweringen tegen te spreken![]()

Dit is in ieder geval wel waarschijnlijk. Tel dat op bij de hints die we al hadden en ik ben ook geneigd om morgen weer op Punjab te gaan.Als Punjab geen cult was, zouden alle cults simpel volgen en was er geen gelijkspel mogelijk.
Jorgyboy:
Als jij gelijk hebt dan is het dus 6 tegen 6. De Alpha geeft dan de beslissing, maar als er vannacht een juiste kill komt is het 5 tegen 6.
Dus hoop maar dat er toch minstens één goedwillende burger tussen de stemmers op Wauter zit want anders is het spel vannacht over.
Dit is in ieder geval wel waarschijnlijk. Tel dat op bij de hints die we al hadden en ik ben ook geneigd om morgen weer op Punjab te gaan.
En Woopy: Jij wilde niet op Punjab stemmen omdat er geen poging kwam om hem te redden. Dat vond ik op dat moment zelfs wel terecht, maar je moet toch toegeven dat die poging er uiteindelijk wel gekomen is. Vrij succesvol zelfs.

De rol van train and gain is overgenomen door sanca.

Scheelt inderdaad wel, extra stemmetje bij de (vermoedelijke) burgers.Dit gaat het verschil maken tussen winst en verlies
Als de burgers hem kunnen overtuigen op punjab te stemmen, kunnen we nog winnen. Zoniet, is het gedaan.
Sanca, volg mij en Alley, brah!![]()
@weightboy.
En de foto's.
Wat heb je tegen mij dan ?
En Woopy: Jij wilde niet op Punjab stemmen omdat er geen poging kwam om hem te redden. Dat vond ik op dat moment zelfs wel terecht, maar je moet toch toegeven dat die poging er uiteindelijk wel gekomen is. Vrij succesvol zelfs.
Je hebt trouwens zelf eerder in het spel ook gezegd dat je Wauter zijn cult-stijl meende te herkennen, dus zo vreemd is het niet dat ik er dan wel op wou stemmen ipv op iemand die mij onschuldig lijkt.