Biobeast
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Culttrain, smullttrain, ik heb eerst op jou gestemd en dan ben ik pas beginnen bijlezen. Why ? Because karma is a b*ch
Wel mooi meegenomen dat ik niet de enige ben die op je stemt
---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------
Dus jij bent Bryce ?

Hoe kan Bryce EVER iemand zijn waar iemand iets aan heeft HIER?!![]()

Ik doe mij niet voor als iets of iemand. Mijn hints zijn 100% legit. En volgens de spelregels mag je jouw rol niet expliciet bekend maken. Dus jouw vraag kan ik niet op ingaan helaas.
Zijn hint is voor meerdere interpretaties vatbaar. Eerst dacht ik dat hij wilde zeggen dat hij het meisje was, dus ik stemde niet op hem. Bleek Wauter het meisje.Als jij dus serieus de mod bent, is Alley Cat de BigT of een serieuze cult. Zou passen bij de goede kills.
Is er nu een culttrain tegen LM of volg ik (nog) niet goed ?
Heb al eens een hint gegeven over mijn rol dus de scherpe spelers weten dat ik dus geen cult ben.
Heb al eens een hint gegeven over mijn rol dus de scherpe spelers weten dat ik dus geen cult ben.
Nou jij, Weightboy, Dennisopjebeeld en Punjab zelf. Leugenaar erbij en de culttrein lijkt me rond.Nee als punjab de mod is, dan zou jij de bigt wel eens kunnen zijn. Als punjab dat niet is, is hij op zijn minst cult natuurlijk, maar wie verdedigt punjab nu nog?
Die anderen willen best met je mee hoor.Punjab zei:
Oja waarom LM als Alleyde Big T is? Omdat LM inmiddels ook wat stemmen heeft vergaard en Alley nog geen enkele![]()