Fitness Seller

Het DBB Weekend

Dus je bent Mod hmm

Ik heb t gevoel dat de BigT een ervaren persoon kan zijn zoals bijv. Alley Cat. Als Punjab 't is speelt hij 't goed en doet hij zich dus voor als mod.

1zgyxd1.png

Punjab

Culttrain, smullttrain, ik heb eerst op jou gestemd en dan ben ik pas beginnen bijlezen. Why ? Because karma is a b*ch

Wel mooi meegenomen dat ik niet de enige ben die op je stemt :D

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------

Dus jij bent Bryce ?

Hoe kan Bryce EVER iemand zijn waar iemand iets aan heeft HIER?! :roflol:

@Punjab, doe jij je voor als Mod?

Ik doe mij niet voor als iets of iemand. Mijn hints zijn 100% legit. En volgens de spelregels mag je jouw rol niet expliciet bekend maken. Dus jouw vraag kan ik niet op ingaan helaas.

Ik doe mij niet voor als iets of iemand. Mijn hints zijn 100% legit. En volgens de spelregels mag je jouw rol niet expliciet bekend maken. Dus jouw vraag kan ik niet op ingaan helaas.

Als jij dus serieus de mod bent, is Alley Cat de BigT of een serieuze cult. Zou passen bij de goede kills.

Als jij dus serieus de mod bent, is Alley Cat de BigT of een serieuze cult. Zou passen bij de goede kills.
Zijn hint is voor meerdere interpretaties vatbaar. Eerst dacht ik dat hij wilde zeggen dat hij het meisje was, dus ik stemde niet op hem. Bleek Wauter het meisje.
Vervolgens dacht ik "hij beweert de sl*t te zijn" en toen bleek Woopy de sl*t.

Hij is of 'de Jesse' of gewoon een cult.

En ik hou het bij het laatste.

De mod weet overigens niks he, dus waarom je denkt dat ik of de mod ben of cult/Big T is me ook een raadsel. Ik kan dan toch even goed gewoon nog een burger zijn?

LM77

Veels te veel inhoudelijke post voor een eerste game, moet wel door cultvriendjes met ervaring zijn doorgespeeld

Nee als punjab de mod is, dan zou jij de bigt wel eens kunnen zijn. Als punjab dat niet is, is hij op zijn minst cult natuurlijk, maar wie verdedigt punjab nu nog?

Zoals eerder gememoreerd; Alley moeilijk te peilen, maar imo idd de Big T.
LM en jorgyboy cult.

Ik blijf dus bij LM!

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ----------

Oja waarom LM als Alley de Big T is? Omdat LM inmiddels ook wat stemmen heeft vergaard en Alley nog geen enkele.

Is er nu een culttrain tegen LM of volg ik (nog) niet goed ?

Is er nu een culttrain tegen LM of volg ik (nog) niet goed ?

Nope, ik ben sowieso geen cult.
Punjab, ik weet het niet, heb gister niet op hem gestemd, in principe vandaag nog niets nieuws gezien om wel op hem te gaan.
Die chick hield ik al een tijdje in de gaten, nu vrij zeker dat ze cult is.
Dennisopjebeeld ook niet zeker.
Die NIKKK wel, maar die post eens in de 2 of 3 dagen eens zn stem.

Heb al eens een hint gegeven over mijn rol dus de scherpe spelers weten dat ik dus geen cult ben.

Nee als punjab de mod is, dan zou jij de bigt wel eens kunnen zijn. Als punjab dat niet is, is hij op zijn minst cult natuurlijk, maar wie verdedigt punjab nu nog?
Nou jij, Weightboy, Dennisopjebeeld en Punjab zelf. Leugenaar erbij en de culttrein lijkt me rond.

Punjab zei:

Oja waarom LM als Alley
arrow-10x10.png
de Big T is? Omdat LM inmiddels ook wat stemmen heeft vergaard en Alley nog geen enkele
Die anderen willen best met je mee hoor.

Ik zou zeggen, kom maar op. :cool:

Ik verdedig Punjab niet hoor..

Terug
Naar boven