AndroidHealthClinic

Het DBB Weekend

Klopt, uiteindelijk wel, nadat meer mensen snapten hoe de situatie zat. Ik denk nog steeds dat Punjab niet slecht is en het weer 2 goede tegen elkaar waren.

Ik snap nog iets niet trouwens. Je zei gisteren dat je me waarschijnlijk wel zou volgen in de stemming, maar op Penose wou je niet mee, en op Wauter ook niet. Veel andere opties waren er niet, dus waarop slaat dat dan? :p Je hebt trouwens zelf eerder in het spel ook gezegd dat je Wauter zijn cult-stijl meende te herkennen, dus zo vreemd is het niet dat ik er dan wel op wou stemmen ipv op iemand die mij onschuldig lijkt.
Ik stem niet op Penose zonder dat daar erg goede redenen voor zijn.

Ik zou jou waarschijnlijk wel gevolgd zijn op Wauter als je eerder op hem gestemd had. Nu leek er een reddingsactie voor Punjab bezig te zijn en dat maakte mij wat skeptisch.

• Topic Starter Topic Starter
Nacht 3

nacht20081.jpg

Diep in de nacht heeft T een doelwit te pakken.
Vreemd genoeg wil deze maar al te graag kwakken.
Het is Woopy, en het schijnt dat hij een sletje is.
Maar hij heeft nog met niemand geslapen, want hij is niet zo fris.
Het blijkt dat Big T ook zijn neus hiervoor ophaalt,
vanwege zijn geur en ziektes, heeft Big T bepaald;
Dat een betere methode, evengoed sterk katabool,
de stimulatie is van AMPK (ja dit leer ik op school).
Hierop moet Woopy van T gedwongen cardio doen.
En een cut is verspilling in het winterseizoen.

Woopy's gains zijn gestolen. Hij was de sl*t......

Het is dag. Er mag gestemd worden tot 21.00.

Deelnemers
1. Punjab
2. Weightboy
3. Lm7790
4. Dennisopjebeeld
5.
6. Alley Cat
7. Penose')
8. z1000
9.
10. sanca
11. diaephi
12. Jorgyboy
13.
14. NIKKK
15.
16.
17.
18. Biobeast

Laatst bewerkt:
De rol van train and gain is overgenomen door sanca.

Dit gaat het verschil maken tussen winst en verlies :)

Als de burgers hem kunnen overtuigen op punjab te stemmen, kunnen we nog winnen. Zoniet, is het gedaan.

Sanca, volg mij en Alley, brah! :D

Scheelt inderdaad wel, extra stemmetje bij de (vermoedelijke) burgers.

Welkom Sanca!

Sorry guys, ik had gisteren de tijd niet meer om te stemmen, vanaf nu stem ik mee

Er waren dus inderdaad ook niet-cults die op Wauter stemden gisteren. Wel jammer dat Woopy eruit is, vaak een goede speler (deze game niet zo, maar dat geldt vooralsnog voor iedereen :().

Heb net misschien nog iets gevonden:
Dag 3
'Ik ben het meisje!' sputtert de proestende man,

Enige zin in het verhaal die niet rijmt. Dat lijkt me niet toevallig. Proesten/hoesten leidt op dit forum al snel naar kuurtopics.
De meest openlijke kuurder hier is Punjab. Hij is zelfs een soort expert erin, want hij geeft regelmatig tips en beantwoord vragen van andere gebruikers.

Zie bijvoorbeeld: http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/win-only-hoesten-345984/#post7918542

Staat dus niet dat hij zelf last heeft (gehad) van hoesten, maar hij zegt wel dat het vaak voor komt.

:roflol: die foto van die chick :D

Er waren dus inderdaad ook niet-cults die op Wauter stemden gisteren. Wel jammer dat Woopy eruit is, vaak een goede speler (deze game niet zo, maar dat geldt vooralsnog voor iedereen :().

Heb net misschien nog iets gevonden:

Enige zin in het verhaal die niet rijmt. Dat lijkt me niet toevallig. Proesten/hoesten leidt op dit forum al snel naar kuurtopics.
De meest openlijke kuurder hier is Punjab. Hij is zelfs een soort expert erin, want hij geeft regelmatig tips en beantwoord vragen van andere gebruikers.

Zie bijvoorbeeld: http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/win-only-hoesten-345984/#post7918542

Staat dus niet dat hij zelf last heeft (gehad) van hoesten, maar hij zegt wel dat het vaak voor komt.

Vind ik best wel far fetched..
Expert in kuren :haha:

Wie van ons is het meest behaard eigenlijk? Sanca... Die chick op die foto heeft 2 beste baarden onder haar oksels...

Dwaalspoor: een reeks misleidende aanwijzingen nagelaten om iemand van het juiste spoor weg te leiden. Zout dit met het schilderij te maken kunnen hebben? Op het schilderij wordt ook een man weg gedragen door twee anderen. Hij wordt door de anderen "geleid".

Edit: GVD! Open net die spoiler in college. Mensen naast me kijken me heel raar aan. :roflol:

Laatst bewerkt:
Vind ik best wel far fetched..
Expert in kuren :haha:

Wie van ons is het meest behaard eigenlijk? Sanca... Die chick op die foto heeft 2 beste baarden onder haar oksels...
Nou ja, iemand stelt een vraag over hoestbuien tijdens een kuur en jij bent de eerste die reageert. En met een serieus antwoord bovendien.

Ik zie die foto van die 'chick' nergens, staat die in de spoiler? Bij mij is de spoiler leeg namelijk.

Nou ja, iemand stelt een vraag over hoestbuien tijdens een kuur en jij bent de eerste die reageert. En met een serieus antwoord bovendien.

Ik zie die foto van die 'chick' nergens, staat die in de spoiler? Bij mij is de spoiler leeg namelijk.

Pas op met je ogen, ik ga die chick posten

Nog steeds niet.

Ga er wel achteraan als iemand een hint vindt naar aanleiding van dat plaatje.

Dwaalspoor: een reeks misleidende aanwijzingen nagelaten om iemand van het juiste spoor weg te leiden. Zout dit met het schilderij te maken kunnen hebben? Op het schilderij wordt ook een man weg gedragen door twee anderen. Hij wordt door de anderen "geleid".

Edit: GVD! Open net die spoiler in college. Mensen naast me kijken me heel raar aan. :roflol:
Woef

Nu werkt de foto wel, overal ook gelijk.

Vind het wel meevallen eigenlijk, zou haar stiekem best doen.

• Topic Starter Topic Starter
5. Mensen die uit het spel zijn geschreven mogen NIET meer posten in dit topic, of op een of andere manier (PM/karma) contact hebben met de actieve spelers over het spel. Dit betekent dus ook GEEN afscheidspost. Bij het verlaten van het huisje is je stem gesmoord.

Jammer dat zo weinig mensen respect hebben voor de regels van het spel, en de moeite die ik erin steek.

Jezus T is goed bezig. Ik denk niet dat we het spel meer kunnen winnen:(

---------- Post added at 10:49 ---------- Previous post was at 10:48 ----------

5. Mensen die uit het spel zijn geschreven mogen NIET meer posten in dit topic, of op een of andere manier (PM/karma) contact hebben met de actieve spelers over het spel. Dit betekent dus ook GEEN afscheidspost. Bij het verlaten van het huisje is je stem gesmoord.

Jammer dat zo weinig mensen respect hebben voor de regels van het spel, en de moeite die ik erin steek.

Gaar is dat. Noem de namen. En ze krijgen 4eeuwig een spel ban

Ik ben ook voor punjab..

Het wordt wel tijd voor een cult

owh was er geen reincarnatie dit keer? Vorigr spellen wel

Terug
Naar boven