Alley Cat
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.145
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik stem niet op Penose zonder dat daar erg goede redenen voor zijn.Klopt, uiteindelijk wel, nadat meer mensen snapten hoe de situatie zat. Ik denk nog steeds dat Punjab niet slecht is en het weer 2 goede tegen elkaar waren.
Ik snap nog iets niet trouwens. Je zei gisteren dat je me waarschijnlijk wel zou volgen in de stemming, maar op Penose wou je niet mee, en op Wauter ook niet. Veel andere opties waren er niet, dus waarop slaat dat dan?Je hebt trouwens zelf eerder in het spel ook gezegd dat je Wauter zijn cult-stijl meende te herkennen, dus zo vreemd is het niet dat ik er dan wel op wou stemmen ipv op iemand die mij onschuldig lijkt.
Ik zou jou waarschijnlijk wel gevolgd zijn op Wauter als je eerder op hem gestemd had. Nu leek er een reddingsactie voor Punjab bezig te zijn en dat maakte mij wat skeptisch.

Je hebt trouwens zelf eerder in het spel ook gezegd dat je Wauter zijn cult-stijl meende te herkennen, dus zo vreemd is het niet dat ik er dan wel op wou stemmen ipv op iemand die mij onschuldig lijkt.

die foto van die chick