XXL Nutrition

Het DBB Weekend

1. Punjab
2. Weightboy
3. Lm7790
4. Dennisopjebeeld
5.
6. Alley Cat
7. Penose')
8. z1000
9.
10. sanca
11.
12. Jorgyboy
13.
14. NIKKK
15.
16.
17.
18. Biobeast

Edit: juiste spelerslijst staan in OP.

Woopy duidelijk niet slecht, had een vermoeden van wel maar zat dus verkeerd.
Kan met BioBeast ook wel zijn, gezien zijn posts gisteren na mijn verdenking. Of hij speelt het weer goed, zo ervaren is hij nu wel.

Anyway, blijf erbij dat PunJab (weeral een duidelijke hint, dat zijn er nu al 7 ofzo?!), Lm en DennisOpJeBeeld cult zijn.

PunJab ben ik het meest zeker van, dus: PunJab

Burgers, even zonder dollen, als er vandaag geen cult aan gaat is het spel gedaan. Kijk gewoon even naar de stemming van gisteren; eerste dag dat er zoveel commotie was én dan weet je dat er iets mis is. Tel daar het dozijn hints bij die Alley al over PunJab heeft ontcijferd en het kan bijna niet anders dan dat PunJab cult is.

Laatst bewerkt:
Haha gaan we weer.. Ik kan alleen maar meegaan in jouw verhaal Jorgy. Er zijn genoeg hints tegen mij te vinden. Maar blijf erbij dat deze wel heel erg makkelijk zijn en erg voor de hand liggend zijn.

Ik kan me niet voorstellen dat markrot het spel zo simpel heeft gemaakt.

Verder vind ik "hoesten en proesten" wel erg far fetched naar AAS gebruik.

Haha gaan we weer.. Ik kan alleen maar meegaan in jouw verhaal Jorgy. Er zijn genoeg hints tegen mij te vinden. Maar blijf erbij dat deze wel heel erg makkelijk zijn en erg voor de hand liggend zijn.

1 hint die far fetched is, tot daaraantoe. 2 zou wel erg toevallig zijn, maar aan hoeveel zitten we nu ondertussen? 27? :) Volgens mij is Markrot zich echt kapot aan het lachen/ergeren en denkt: "Hoeveel hints moet ik nog geven vooraleer die PunJab eruit gaat? :o"

En als je geen cult was, lag je er gisteren zowiezo uit. Het was 5 tegen 1 gisteren, waarvan Alley, Wauter en ik 3 stemmen waren en wij zijn alledrie ervaren genoeg om te weten dat we een stemming niet moeten leiden als we cult zijn.

Maw, als je geen cult was, hadden de cults gewoon maar rustig hun stem op jou moeten plaatsen en lag je eruit. Maar nee, je wordt nipt gered. Lijkt me duidelijk genoeg.

Okay, ik geef het op..
Alles spreekt tegen me ;)
Ik heb genoeg mijn best gedaan om iedereen er van te overtuigen dat ik geen Cult ben.
Ben dan ook erg benieuwd naar de reacties als jullie mij eruit stemmen en zien wie ik ben vanavond :D

Overigens weten de cult dondersgoed dat ik geen Cult ben, dat laten de cults nu wel heel goed doorschemeren op de laatste paar pagina's.

Onvolprezen cults zijn voor mij;

Alley
Jorgy
LM

1 van hen is imo ook de Big T.

Had gister toch op Punjab moeten stemmen, maar vind Lm ook maar verdacht dus ik ga voor LM

Dus gister wel en vandaag niet?

Dat stel je nu wel zo, maar als ik dat hoesten en proesten in combinatie met aas aan het schilderij link kom ik tot het volgende:
Op het schilderij wordt een man afgebeeld die wordt weggedragen door twee andere mannen. Deze fysiek sterkere persoon (verwijzing uit verhaal: brute kracht) is dus niet meer zo sterk: hoesten en proesten. Hij moet worden ondersteund; ditzelfde geldt voor big T met de cults.

Sorry, Pun, maar dan kom ik toch echt bij jou uit.

Ik ga mee op LM

Verder ga ik nog even hard nadenken hoe in hemelsnaam dat dikke wijf met die sanca baarden onder haar oksels een hint kan zijn...

Dennis is in ieder geval wel trouw aan zijn maatje. Trouwer dan zijn maatje aan zichzelf is zelfs.

De andere cults zullen wel capituleren nu Punjab zelf ook opgegeven heeft.

*edit* Oh, hij heeft toch nog niet opgegeven.

Sodeju hahaha

---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ----------

Volgens mij ben jij gewoon de wolf, je hebt in ieder geval haren op je tanden gekregen :roflol:

LM is de volgende hoor.

• Like
Waarderingen: LM
Omdat Punjab een paar dagen geleden onvriendelijk tegen me was hier gaat mijn stem naar hem, dat zal hem leren :mad:

• Like
Waarderingen: LM
Culttrain is going strong

Nice gevonden!
Wel jammer dat het niet waar is.

Ik zal nog eens een hint geven omtrent mijn rol.

Net zoals ik voor iedereen heel waardevol kan zijn HIER, kan ik voor sommige HIER ook hun grootste nachtmerrie zijn...

Punjab

Je speelt opvallend goed voor eerste keer. Maar er wijze verdacht veel aanwijzingen richting jouw kant. Met het kleedje, drugs, fotografie.

Culttrain, smullttrain, ik heb eerst op jou gestemd en dan ben ik pas beginnen bijlezen. Why ? Because karma is a b*ch

Wel mooi meegenomen dat ik niet de enige ben die op je stemt :D

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------

Ik zal nog eens een hint geven omtrent mijn rol.

Net zoals ik voor iedereen heel waardevol kan zijn HIER, kan ik voor sommige HIER ook hun grootste nachtmerrie zijn...

Dus jij bent Bryce ?

Terug
Naar boven