Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
1. Punjab
2. Weightboy
3. Lm7790
4. Dennisopjebeeld
5.
6. Alley Cat
7. Penose')
8. z1000
9.
10. sanca
11.
12. Jorgyboy
13.
14. NIKKK
15.
16.
17.
18. Biobeast
Edit: juiste spelerslijst staan in OP.
Woopy duidelijk niet slecht, had een vermoeden van wel maar zat dus verkeerd.
Kan met BioBeast ook wel zijn, gezien zijn posts gisteren na mijn verdenking. Of hij speelt het weer goed, zo ervaren is hij nu wel.
Anyway, blijf erbij dat PunJab (weeral een duidelijke hint, dat zijn er nu al 7 ofzo?!), Lm en DennisOpJeBeeld cult zijn.
PunJab ben ik het meest zeker van, dus: PunJab
Burgers, even zonder dollen, als er vandaag geen cult aan gaat is het spel gedaan. Kijk gewoon even naar de stemming van gisteren; eerste dag dat er zoveel commotie was én dan weet je dat er iets mis is. Tel daar het dozijn hints bij die Alley al over PunJab heeft ontcijferd en het kan bijna niet anders dan dat PunJab cult is.
2. Weightboy
3. Lm7790
4. Dennisopjebeeld
5.
6. Alley Cat
7. Penose')
8. z1000
9.
10. sanca
11.
12. Jorgyboy
13.
14. NIKKK
15.
16.
17.
18. Biobeast
Edit: juiste spelerslijst staan in OP.
Woopy duidelijk niet slecht, had een vermoeden van wel maar zat dus verkeerd.
Kan met BioBeast ook wel zijn, gezien zijn posts gisteren na mijn verdenking. Of hij speelt het weer goed, zo ervaren is hij nu wel.
Anyway, blijf erbij dat PunJab (weeral een duidelijke hint, dat zijn er nu al 7 ofzo?!), Lm en DennisOpJeBeeld cult zijn.
PunJab ben ik het meest zeker van, dus: PunJab
Burgers, even zonder dollen, als er vandaag geen cult aan gaat is het spel gedaan. Kijk gewoon even naar de stemming van gisteren; eerste dag dat er zoveel commotie was én dan weet je dat er iets mis is. Tel daar het dozijn hints bij die Alley al over PunJab heeft ontcijferd en het kan bijna niet anders dan dat PunJab cult is.
Laatst bewerkt:

Volgens mij is Markrot zich echt kapot aan het lachen/ergeren en denkt: "Hoeveel hints moet ik nog geven vooraleer die PunJab eruit gaat?
"