- Waardering
- 3.881
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat dacht ik stiekem ook al ja. Maar goed, ik ben daar ook nooit zo van.Had zich met deze rol wel beter mogen verdedigen, of een tipje van de sluier oplichten betreffende zijn rol.
Zal de onervarenheid wel zijn.
Jammer.
We hebben speciaal vandaag niet op jou gestemd omdat Wauter ons verzekerde dat je er later bij zou zijn.Lol, ik zie net mijn pm en lees dat Wauter me ingeschreven heeft? Ik wist van niets
Ga nu ook geen posts meer inhalen. Als ik morgen op het werk tijd heb, kijk ik even en zal ik beslissen of ik effectief verder meespeel of niet.
We hebben speciaal vandaag niet op jou gestemd omdat Wauter ons verzekerde dat je er later bij zou zijn.
Als je uit stapt stemmen we Wauter weg, dat wil je toch niet op je geweten hebben lijkt me?
Ik weet dat woopy meestal meespeelt dus wou ik hem die kans gunnen en dat laten weten aan Markrot. Heb nooit gezegd dat hij zeker meespeelt.Twijfel tussen paar dingen...
* Gewoon m'n naam in de lijst erbij zetten.
* topic op slot gooien.
* Alle pm's hier openbaar maken.
* topic hatseklats in de prullenbak.
* mezelf groot houden.
Twijfel tussen optie 4 & optie 4.

Zo, bijgelezen, logbestandje opgemaakt en volledig up to date. Gelukkig is er nog niet veel gepost in dit spel
In!
edit: en nu even mijn pm opnieuw checken en kijken welke rol ik had.
edit 2: waarom heeft dit spel trouwens meer deelnemers dan het spel waar ik al een week deelnemers voor aan het zoeken ban?![]()