AndroidHealthClinic

Het DBB Weekend

Wauter, Jimbooo en Punjab zijn alledrie Alley Cat nogal simpel gevolgd op Popwar.

Alley Cat is ervaren speler, kans is klein dat hij als cult zich zo zou profileren op dag 1.

Wauter, idem dito, ga hem ook niet veroordelen op dag 1.

Niet nog eens, bedoel ik dan :trollface:

Jimboo was/is gay.

Blijft Punjab over. Vrij nieuw in het spel dus weet misschien niet dat cults zich zo meestal vrij gemakkelijk weggeven?

Best shot I got. En anders is het weer random stemmen op mensen in de lijst, aangezien de cults helft gewoon weer zo inactief is als fuark en de cults zich daar makkelijk in kunnen verstoppen.

Strong logic is strong...

Waar is EricR als je hem nodig hebt

"legt Big T ze vast in een klemmende greep."

Misschien iemand die aan judo doet o.i.d.?

Kan ook te ver gezocht zijn..

Eerste plaatje is klikbaar. Dat lijkt me een hint want ik heb nog nooit eerder een klikbaar plaatje voorbij zien komen in een game.

Leidt naar "Satanical Tiding Turn" op google maar die exacte combinatie van woorden geeft geen directe hits.

@Jorgyboy
Snap dat je zegt dat mensen me makkelijk gevolgd zijn, en dat kan zeker een teken zijn. Maar wat moesten we anders? Dag 1 gaat om overleven.
Jij hebt gisteren uberhaupt niet gestemd, dat is even goed verdacht. Op wie zou jij gestemd hebben als je dat wel had gedaan?

misschien duidt het rijmen op sinterklaas.
Iemand die hier actief is in een pietentopic ofzo?

Edit
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/komt-komt-maar-zonder-zwarte-piet-350454/

Origineel met 11 posts de grootste bijdrager van alle spelmeedoeners
Komt zelf met de hint naar Orgineel maar stemt niet op hem. Hij stemt zelfs helemaal niet. Was Orgineel eruit gestemd dan had Weightboy ongetwijfeld gezegd dat hij niet op hem gestemd had.

Weer een beste eerste dag zeg. Jezus

Ik heb gewoon niet gestemd.
Schande!
Sorry boys en meisje

Weet niet wat ik hiervan moet denken..

@Alley.

Uiteraard moest iemand eruit, maar het is al vaker gebleken dat minder ervaren cults soms iets te opvallend volgen en simpel meegaan. Wegens geen hints/tips ging ik even op zoek naar spelgedrag en kwam ik daarop uit.

Voor de rest werd er gisteren amper wat gepost, dus meeste cults zitten te niksen en wachten tot wij andere burgers eruit kicken.

Gisteren was ik inactief; was pas om 20u 30 thuis en heb niet meer alles gelezen en dus niet gestemd.

"legt Big T ze vast in een klemmende greep."

Misschien iemand die aan judo doet o.i.d.?

Kan ook te ver gezocht zijn..

Als we op zoek gaan naar een ervaren persoon, die ook judo/karate/KICKBOX doet, dan kom ik uit op Diaephi.

Nacht 1

Het geluid is te horen van een krakende vloer.
De verschrikkelijke T, die ligt slinks op de loer.
Hij heeft een prooi gevonden voor zijn vreselijk onrecht.
Of eigenlijk prooien, beter gezegd.
Zowel jimbooo als orgineel gaan er vanavond aan.
Ze liggen in een tweepersoonsbed, en zonder argwaan,
voordat een van hen de gevaarlijke toestand kneep,
legt Big T ze vast in een klemmende greep.
'Geef weldra aan mij prijs, jullie fysieke kracht'.
En dan plaatst Big T zijn lippen aan een schacht.
Normaliter zou dit voor hun plezier zijn geweest,

BigT is iemand die bekend staat als een drugsgebruiker denk ik dan.

ware het niet, de kwade intenties van dit beest.
Want zoals een stofzuiger, zuigt T alle gains op,
de gains vloeien weg uit hun gevoelige dop.
Het eiwitverlies zwengelt het catabolisme gauw aan,
en wanneer de atrofie inzet, zegt orgineel met een traan;
'Dood ons hier en nu, want het leven is niks,
als we doorleven moeten, zo ecto als sniperx'.

---------- Toegevoegd om 11:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:41 ----------

Aangezien er heel wat nieuwe spelers meedoen denk ik dat de cults sowieso niet erg actief gaan zijn. Anders kan ik aan de postfrequentie ook al vrij goed afleiden of iemand cult is maar dat kan ik deze keer bij redelijk wat spelers niet doen.

@Alley.

Uiteraard moest iemand eruit, maar het is al vaker gebleken dat minder ervaren cults soms iets te opvallend volgen en simpel meegaan. Wegens geen hints/tips ging ik even op zoek naar spelgedrag en kwam ik daarop uit.

Voor de rest werd er gisteren amper wat gepost, dus meeste cults zitten te niksen en wachten tot wij andere burgers eruit kicken.

Gisteren was ik inactief; was pas om 20u 30 thuis en heb niet meer alles gelezen en dus niet gestemd.
Vind je redenering ook niet onlogisch, maar het was wel dag 1. Best kans dat de cults niet eens gestemd hebben gisteren. We weten immers al dat de stemming ging tussen twee burgers aangezien Orgineel er nu ook uit ligt.
Waarom zou Punjab wisselen van stem als er hoe dan ook een burger uitgegaan was (als cult wist hij dat immers)?

Als we op zoek gaan naar een ervaren persoon, die ook judo/karate/KICKBOX doet, dan kom ik uit op Diaephi.
Vind die Judo-hint serieus best goed gevonden. En Diaephi heeft inderdaad op judo gezeten:
Elke keer als ik die vids kijk baal ik ervam dat mijn vader en moeder me naar die sukkelsporten sturde vroeger ipv zoiets

Dat is begrijpelijk, niet veel ouders zien iets of zijn bekend met deze tak van sport en vinden Judo of voetbal (veiliger)

Dat is dus precies wat ik wel gedaan heb ja

Ik heb ook judo gedaan.
Vette sport

Ik heb ook judo gedaan.
Vette sport

Ik niet:o

Maar nu zijn er dus 2 hints. De judo hint en de drugs gebruik hint van wauter.

Waarbij ik zelf denk dat de judo hint wat duidelijker is.

Lastig spelen met nieuwe spelers, maar dat maakt het leuk:)

Omdat er gelijk op een ervaren speler gegaan word.
Kan ook toeval zijn natuurlijk, maar denk het niet.

Neem je nu Deaphi in bescherming?

Onderbuik gevoel zegt toch echt weer dat jij slecht bent : Z1000.

Ja in welk spel zegt jouw onderbuik gevoel dat niet:D

Neem je nu Deaphi in bescherming?

Onderbuik gevoel zegt toch echt weer dat jij slecht bent : Z1000.

Ik neem hem niet in bescherming hoor.

Voorlopig ga ik voor NIKKK

Die heeft werkelijk waar nog niets interessants bijgedragen aan het verhaal..

Vertel!

Het homo koppel zou normaal graag afgezogen worden (of dat is toch wat je aanduidt in de tekst), dus big t is een drugs gebruiker?
Deze volg ik even niet ???
ja dat dacht ik dus ook:

Mijns inziens duidt het plezier niet op het gebruik van drugs, maar op het ontvangen van de verrichte coïtusuele handling. Deze handeling wordt door de ontvangers als plezierig aanvaren, niet door de verrichter van de handeling.
Tenzij we dit gedeelte van eht verhaal als een algemeen verhaal moeten beschouwen waarin slecht een gedeelte moet worden gefilterd, zie ik niet in hoe het plezier een tip zou moeten zijn.

Ik focus me dan ook op klemmende greep, dit verwijst naar de fysieke kracht. Er zijn er een aantal in dit spel die maar al te graag met zichzelf en hun lichaam pronken. Mi zijn er dus verschillende verdachten.

Dat eerder dat Jimbooo het directe slachtoffer was. Aan jimbooo heb je meestal toch niet zoveel.

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

Vertel!

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:52 ----------

Het homo koppel zou normaal graag afgezogen worden (of dat is toch wat je aanduidt in de tekst), dus big t is een drugs gebruiker?
Deze volg ik even niet ???

Ik dacht bij schacht eerder aan iets bongachtig of hoe dat ook noemt dan een penis. Je kan wel gelijk hebben.

Terug
Naar boven