MuscleMeat

Het DBB Weekend

Okey Alley, zal Punjab wel laten voor wat het is dan.

Diaephi draagt niet veel toe, houdt zich op de achtergrond, is ervaren, doet judo en heeft veel posts. En houdt van het geven van fellatio. :D

Sterk excuus wel :o

Sommige mensen moet effectief werken op hun werk en kunnen niet een ganse dag alles continu opvolgen. Als ik 's morgens dan snel het verhaal lees kan ik mogelijk fouten maken.

Ik zit ook gewoon op het werk hoor.. En Punjab volgens mij ook? Kwestie van prioriteiten stellen ;)

Okey Alley, zal Punjab wel laten voor wat het is dan.
Dat is wellicht weer wat overdreven, straks blijkt hij wel slecht en heb ik hem beschermd. Maar vind zijn gedrag van gisteren in ieder geval niet heel erg verdacht.
Diaephi draagt niet veel toe, houdt zich op de achtergrond, is ervaren, doet judo en heeft veel posts. En houdt van het geven van fellatio. :D
Diaephi zal zijn roes nog wel aan het uitslapen zijn. Hij komt straks vast nog wel met een ver gezochte hint die naar Z1000 verwijst vanwege iets met een motor.

Misschien moeten we hem even roepen anders (dat werkt vaak best goed): Diaephi!!
Sommige mensen moet effectief werken op hun werk en kunnen niet een ganse dag alles continu opvolgen. Als ik 's morgens dan snel het verhaal lees kan ik mogelijk fouten maken.
Niet zo'n sterke verdediging eigenlijk. Verwacht beter van je. Doet me zelfs een beetje denken aan de laatste game waarin je ook af en toe wat vreemd redeneerde en dat vervolgens niet echt kon verklaren. Toen was je cult.

Maar goed, je krijgt van mij vooralsnog het voordeel van de twijfel omdat je meestal wel een goede nuttige speler bent.

sorry voor mn afwezigheid gister, was judo aan het doen
:trollface:
en dit vergeten.

Kan niks opmaken uit het verhaaltje helaas

Niet zo'n sterke verdediging eigenlijk. Verwacht beter van je. Doet me zelfs een beetje denken aan de laatste game waarin je ook af en toe wat vreemd redeneerde en dat vervolgens niet echt kon verklaren. Toen was je cult.

Maar goed, je krijgt van mij vooralsnog het voordeel van de twijfel omdat je meestal wel een goede nuttige speler bent.

Ik had het deze morgend heel druk op mijn werk en heb dan snel het ochtendverhaal gelezen en eruit gehaald wat me opviel. Zie je me trouwens ergens iemand verdedigen of de aandacht ervan halen? Van jou verwacht ik nu toch wel meer argumenten om me te schuldigen. Van nieuwelingen als punjab of Lm7990 verwacht ik dit wel.

Is dat een verkapte stem op onze judoboy?!
Ja, dikgedrukte naam is altijd een stem. Ook als er spelfouten in zitten trouwens.

Niet defintief nog natuurlijk, maar vaak komen mensen snel uit hun kot eens ze stemmen hebben. Bovendien vind ik op dit moment de Judo-link de beste die we hebben en is Diaephi veel te stil. Dat past hem niet.

Wauter zei:
Ik had het deze morgend heel druk op mijn werk en heb dan snel het ochtendverhaal gelezen en eruit gehaald wat me opviel. Zie je me trouwens ergens iemand verdedigen of de aandacht ervan halen? Van jou verwacht ik nu toch wel meer argumenten om me te schuldigen. Van nieuwelingen als punjab of Lm7990 verwacht ik dit wel.
Ik beschuldig je niet hoor. Zeg alleen dat ik een overeenkomst zie met de vorige game en daarnaast vind ik je verdediging wat te fel:
Sommige mensen moet effectief werken op hun werk en kunnen niet een ganse dag alles continu opvolgen.
Tot die zin had je wat mij betreft niks raars gedaan, alleen een foutje gemaakt. Mensen die zich zo fel verdedigen hebben in mijn ogen vaak iets te verbergen.

Bovendien vind ik op dit moment de Judo-link de beste die we hebben en is Diaephi veel te stil. Dat past hem niet.

Zou sterk zijn mocht dit echt kloppen en we meteen de wolf er uit stemmen :D
Maar dan twijfel ik of er wel een hint naar de wolf in een van de eerste verhalen zou staan. Gebeurt zowat nooit. Geen enkele spelleider wil riskeren dat zijn spel op dag 2 reeds eindigt door een hint die eenvoudiger bleek dan hij zelf gedacht had.

Terug
Naar boven