Fitness Seller

het dipje in de periode dat je off bent!?

heb het altijd al geweten. die dip na creatine, niet te handelen... pfff

Wou bij mn volgende kuur 6 maanden on en 6 maand off ipv 3 korte kuren

Doe ik altijd... 10 weken is gewoon niet genoeg om echt echt gek resultaat te halen. Op 6 maanden bulk je en ga je naar 4-6% easy.

Maart - oktober :cool:. November is altijd even balen maarja, je kan niet alles hebben. Hcg is een must. Nolva voor een week of 7.

Ik heb ook altijd zo'n dip als me whey is uitgewerkt :(

Doe ik altijd... 10 weken is gewoon niet genoeg om echt echt gek resultaat te halen. Op 6 maanden bulk je en ga je naar 4-6% easy.

Maart - oktober :cool:. November is altijd even balen maarja, je kan niet alles hebben. Hcg is een must. Nolva voor een week of 7.

Dus beter 6 maanden on, 6 maanden off dan 3 / 3 ?

Net nog ondervonden dat ik om iets klein boos ben geworden en het heb uitgewerkt op de vrouw.
Ik heb de invloed van dit dipje te laat ingezien... damm

Net nog ondervonden dat ik om iets klein boos ben geworden en het heb uitgewerkt op de vrouw.

Nee dan zit je nog lekker met de roidrage, maar als je met haar mee gaat zitten janken tijdens desperate housewives dán heb je je dip..

Nee dan zit je nog lekker met de roidrage, maar als je met haar mee gaat zitten janken tijdens desperate housewives dán heb je je dip..

Spoken like someone with a lot of experience.. :p Haha ik heb dat ON tren, zielige momenten in films/series zit ik bijna te janken man. Mja beter dat dan dat ik m'n vriendin afmep ofzo.

Ben ik dus niet de enige met dat probleem gelukkig....

• Topic Starter Topic Starter
emotioneler zijn dan normaal = een dipje
Iemand afmeppen uit frustratie= zielig.
Beter paar keer diep ademen of effe naar buiten gaan want iemand slaan is enkel maar problemen, waarbij spijt altijd te laat komt ...

Ik heb ook nergens gezegd dat ik mijn vrouw afgemept heb hoor :)
Ik was achterdochtig en voelde me achteruitgestoken ten opzicht van haar vrienden.
Das iets wat waarschijnlijk uit een depri gevoel komt, dus zeker het dipje waar hier over gesproken word...

Terug
Naar boven