- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wou bij mn volgende kuur 6 maanden on en 6 maand off ipv 3 korte kuren
. November is altijd even balen maarja, je kan niet alles hebben. Hcg is een must. Nolva voor een week of 7.
heb het altijd al geweten. die dip na creatine, niet te handelen... pfff
Heb ik ook last van, ga een pre workout misschien proberen maar 1.3 dmaa moet ik dus hebben![]()
Doe ik altijd... 10 weken is gewoon niet genoeg om echt echt gek resultaat te halen. Op 6 maanden bulk je en ga je naar 4-6% easy.
Maart - oktober. November is altijd even balen maarja, je kan niet alles hebben. Hcg is een must. Nolva voor een week of 7.

Net nog ondervonden dat ik om iets klein boos ben geworden en het heb uitgewerkt op de vrouw.
Ik heb de invloed van dit dipje te laat ingezien... damm
Nee dan zit je nog lekker met de roidrage, maar als je met haar mee gaat zitten janken tijdens desperate housewives dán heb je je dip..
Haha ik heb dat ON tren, zielige momenten in films/series zit ik bijna te janken man. Mja beter dat dan dat ik m'n vriendin afmep ofzo.emotioneler zijn dan normaal = een dipjeNet nog ondervonden dat ik om iets klein boos ben geworden en het heb uitgewerkt op de vrouw.
Ik heb de invloed van dit dipje te laat ingezien... damm
Ben ik dus niet de enige met dat probleem gelukkig....
Nee dan zit je nog lekker met de roidrage, maar als je met haar mee gaat zitten janken tijdens desperate housewives dán heb je je dip..

Jack3d van USP LABS
12 Gauge Shotgun van VPX aanraders!![]()
Kan je die dip met een pre-workout opvangen ja of nee dat blijft nu de vraag ??
Kan je die dip met een pre-workout opvangen ja of nee dat blijft nu de vraag ??