AndroidHealthClinic

het dipje in de periode dat je off bent!?

Haha als ik honger heb word ik een verschrikkelijke vent.
Maar heb een redelijk erge dip gehad. Maar daar kwam na een maand ook weer een einde aan.
Hopelijk volgende keer wat korter en minder heftig.

miss is blast and cruize dan leuker voor jou :)

Ja maar dan hang je er ook voor altijd aan vast natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
-

Laatst bewerkt:
Wou bij mn volgende kuur 6 maanden on en 6 maand off ipv 3 korte kuren

Wel al jaren aan de aas maar de werking van creatine nog steeds niet begrijpen....

Creatine onderdrukt ook dus herstel je niet

Ik ben wat ouder en ik heb daar ook last van. Ik denk dat het er gewoon bij hoort. Na de kuur zakt je testosteronniveau in een snel tempo weer terug naar normaal niveau. En dat verschil voel je natuurlijk wel.

na een kuur zakt je testosteronniveau niet terug naar een normaal niveau maar het zakt naar een veel lager niveau. het duurt een paar maanden om langzaam terug te stijgen naar je normaal niveau.

denk dat volgend kuurtje plannen het beste werkt! haha, dat je alweer kunt uit kijken. Denk dat als je er mee bezig bent en verschillende theorieen bekijkt ( bv per middel of dosering) dat 3/4/5 maandjes dan zo voorbij zijn voordat je weer '' mag''

• Topic Starter Topic Starter
denk dat volgend kuurtje plannen het beste werkt! haha, dat je alweer kunt uit kijken. Denk dat als je er mee bezig bent en verschillende theorieen bekijkt ( bv per middel of dosering) dat 3/4/5 maandjes dan zo voorbij zijn voordat je weer '' mag''
ja dan weet je ook dat je erna weer een beter resultaat hebt, ik heb altijd een aantal producten bij de hand dan voel ik mezelf ook een pak geruster want je weet maar nooit als een persoon uit een keten valt dan is heel de winkel meestal gesloten en ik ga niet bij iemand kopen die dubbel zo duur is.

Wel al jaren aan de aas maar de werking van creatine nog steeds niet begrijpen....

Creatine onderdrukt ook dus herstel je niet

Kerel, zo gemakkelijk kom je er niet vanaf. Als je zo iets ongelooflijks beweert, heb ik ook graag dat je met bewijzen komt!!

Vond het nochtans vrij duidelijk dat het een grapje was.

Belgische humor zeker ...

Ik ben nu ook net uit de nakuur.
Voel me ook wel wat minder, trainen ging de laatste keer ook heel slecht.
Geen kracht en uithouding.
Libido is ook heel laag...
Het is zelfs zo dat ik me afvraag of ik niet beter ooit aan de TRT ga :D
Voor ik ging kuren had ik een testosteron niveau wat aan de onderkant van de limiet zat.
Benieuwd wat ik in 2 maand ga hebben...

Terug
Naar boven