cjw
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 6%

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

roidrage is iets wat ik nog nooit heb gehad tijdens kuren, als ik honger heb kan ik wel heel gemeen doen, en als ik gegeten heb is da weer voorbij en besef ik pas hoe rot ik me gedroeg![]()
verslavend is het niet enkel dat dipje omdat je een tekort aan testo aanmaakt maar daar moet je zoiezo door (x weken on=x weken of)Ja maar dan hang je er ook voor altijd aan vast natuurlijk.
Wel al jaren aan de aas maar de werking van creatine nog steeds niet begrijpen....
Creatine onderdrukt ook dus herstel je niet
Ik ben wat ouder en ik heb daar ook last van. Ik denk dat het er gewoon bij hoort. Na de kuur zakt je testosteronniveau in een snel tempo weer terug naar normaal niveau. En dat verschil voel je natuurlijk wel.
Wel al jaren aan de aas maar de werking van creatine nog steeds niet begrijpen....
ja dan weet je ook dat je erna weer een beter resultaat hebt, ik heb altijd een aantal producten bij de hand dan voel ik mezelf ook een pak geruster want je weet maar nooit als een persoon uit een keten valt dan is heel de winkel meestal gesloten en ik ga niet bij iemand kopen die dubbel zo duur is.denk dat volgend kuurtje plannen het beste werkt! haha, dat je alweer kunt uit kijken. Denk dat als je er mee bezig bent en verschillende theorieen bekijkt ( bv per middel of dosering) dat 3/4/5 maandjes dan zo voorbij zijn voordat je weer '' mag''
da's de mop ven het jaar.