Demian
Huge Freak
- Waardering
- 649
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 15%
dan is het half 6? LOL
morgen scheikundee
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is wel met lage term, denk je niet dat het nog iets aangepast zou worden?
ik kom op 44 punten max, dus een 5,1 - 7,1
Je bent echt achterlijk als je een geschiedenis examen gaat nakijken.
Achteraf gezien komt het misschien leuk uit, er zijn figuren die ik heb gezien die dachten alles fout te hebben en toch een 6,5 of zo hebben. En andersom kan ook.
Zijn gewoon vakken die je beter niet kan gaan nakijken.
Vraag 1 en 2 moesten wij niet doen, op LAKS staat dat je sowieso die 2 punten krijgt ongeacht wat je geantwoord hebt, dus ook als je niks hebt ingevuld? Dat zeiden ze tegen ons.
Hoop dat de norm een beetje meezit. Had het werk nagekeken, toch iets slechter gemaakt dan verwacht.haha ik weet nog van vorig jaar
al die phags die liepen te janken dat die zo slecht ging een toch een 7 of 8 hadden
**** that shit
+1 en alle phags die zeggen dat ze NOOOIT wat doen voor wat voor vak dan ook. fak dat shit en hou jezelf maar lekker voor de gek
+1 en alle phags die zeggen dat ze NOOOIT wat doen voor wat voor vak dan ook. fak dat shit en hou jezelf maar lekker voor de gek
So man, dat haat ik zo erg. Ja, ik heb niks ervoor gedaan hahahahaha!
Tsja ligt er een beetje aan hé. Genoeg mensen die ik ken en zeggen dat ze niks doen en ook daadwerkelijk geen fl**ker uitvoeren, zelfs niet voor examens. Oa eddine uit dit topic, hihi.
Ik heb écht nog niks gedaan, ga trouwens nu wel ff een samenvattingkje scheikunde doornemen, want dat heb ik morgen...