Fitness Seller

Het Examen topic van 2010-2011

Je bent echt achterlijk als je een geschiedenis examen gaat nakijken.

Ging echt super slecht vandaag :(

geschiedenis was goed te doen en natuurkunde ook wel opzich (vwo)

Vandaag ging ik beginnen met leren. Alle klasgenoten zijn vrijdag al begonnen.
Uiteindelijk gewoon een paar cursussen in orde gestoken. Wat oplossingen van de schoolserver gehaald en weer niks gedaan :(

Morgen misschien? :(

Achteraf gezien komt het misschien leuk uit, er zijn figuren die ik heb gezien die dachten alles fout te hebben en toch een 6,5 of zo hebben. En andersom kan ook.

Zijn gewoon vakken die je beter niet kan gaan nakijken.

Achteraf gezien komt het misschien leuk uit, er zijn figuren die ik heb gezien die dachten alles fout te hebben en toch een 6,5 of zo hebben. En andersom kan ook.

Zijn gewoon vakken die je beter niet kan gaan nakijken.

Ach, ik had op dat moment toch niet veel beters te doen. Ga me ook niet rijk rekenen als ik ineens heel hoog scoor of heel erg k*t voelen als ik laag scoor, doe het gewoon voor de leuk.

Vraag 1 en 2 moesten wij niet doen, op LAKS staat dat je sowieso die 2 punten krijgt ongeacht wat je geantwoord hebt, dus ook als je niks hebt ingevuld? Dat zeiden ze tegen ons.

Bij ons op school hadden ze daar niks over gezegd. Ik hoorde al van andere mensen dat ze vraag 1 en 2 niet hoefden te maken.

Vraag 1 had ik goed maar de tijdsvolgorde vraag had ik totaal vernaaid:P Hoop dat de norm een beetje meezit. Had het werk nagekeken, toch iets slechter gemaakt dan verwacht.

haha ik weet nog van vorig jaar

al die phags die liepen te janken dat die zo slecht ging een toch een 7 of 8 hadden

**** that shit

haha ik weet nog van vorig jaar

al die phags die liepen te janken dat die zo slecht ging een toch een 7 of 8 hadden

**** that shit

+1 en alle phags die zeggen dat ze NOOOIT wat doen voor wat voor vak dan ook. fak dat shit en hou jezelf maar lekker voor de gek

+1 en alle phags die zeggen dat ze NOOOIT wat doen voor wat voor vak dan ook. fak dat shit en hou jezelf maar lekker voor de gek

Tsja ligt er een beetje aan hé. Genoeg mensen die ik ken en zeggen dat ze niks doen en ook daadwerkelijk geen fl**ker uitvoeren, zelfs niet voor examens. Oa eddine uit dit topic, hihi.

rwrj8x.jpg

So man, dat haat ik zo erg. Ja, ik heb niks ervoor gedaan hahahahaha!

Tsja ligt er een beetje aan hé. Genoeg mensen die ik ken en zeggen dat ze niks doen en ook daadwerkelijk geen fl**ker uitvoeren, zelfs niet voor examens. Oa eddine uit dit topic, hihi.

Ik heb écht nog niks gedaan, ga trouwens nu wel ff een samenvattingkje scheikunde doornemen, want dat heb ik morgen...

Ik heb écht nog niks gedaan, ga trouwens nu wel ff een samenvattingkje scheikunde doornemen, want dat heb ik morgen...

No hating, maar je doet vmbo 4. Is wel wat anders dan 6 VWO. Verder ligt het er ook maar net aan met welke cijfers je je examens begon/begint.

Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik vmbo 4 doe? lol'd there
Ik doe havo 5 vriend, en dan ook nog N&T ;)

Terug
Naar boven