Fitness Seller

Het Examen topic van 2010-2011

Ik zou je computer uitzetten.

Ik heb hetzelfde probleem Klaver, nog niks gedaan, geschiedenis is toch altijd bronnen/././//

Ik heb hetzelfde probleem Klaver, nog niks gedaan, geschiedenis is toch altijd bronnen/././//

Ik kan je zeggen dat je toch echt de begrippen moet kennen. Hele verhaallijnen hoeft niet echt maar je moet wel weten waar het ongeveer over gaat.

Als het weer dat dynamiek en stagnatie met gouden eeuw shit is, draait bijna alles om de economie.

Nou, morgen natuurkunde gaat hem worden hoor, not...

Ik sta er redelijk voor, heb nu 3/6 gehad
al gehad:
Engels
Wiskunde B
Nederlands
komt nog:
Natuurkunde
Scheikunde
Economie
Niveau HAVO
hoeveel al geleerd: 1 uur
Planning leren: 1 uur nog.
Totale tijd: 2 uur

:D umad?

Vietnam is ook simpel. Was volgens mij allemaal actie-reactie logica. Het ene land deed dit, toen gebeurde dat etc.
Belangrijkste was volgens mij de angst dat de Aziatische landen allemaal voor het communisme gingen vallen toch? Daar gaan veel vragen over.

al gehad:
Engels
Wiskunde B
Nederlands
komt nog:
Natuurkunde
Scheikunde
Economie
Niveau HAVO

Stoer man.

al gehad:
Engels
Wiskunde B
Nederlands
komt nog:
Natuurkunde
Scheikunde
Economie
Niveau HAVO

ik heb ook havo gedaan en dat is zo niet moeilijk, zit nu VWO en merk wel echt verschil in niveau en motivatie van mensen

morgen geschiedenis ook, vandaag begonnen maar is wel te doen denk ik. Wij hebben een pilotexamen ofzo, is wat anders dan het standaardexamen... gl boys

Laatst bewerkt:
als dit je eerste keer is om het tijdens een "brein " prestatie te doen zou ik er niet voor kiezen.. je weet niet hoe je er op reageert als je je moet concentreren

edit: die schep noxipro geeft je ook niet die extra kennis helaas

Ja domino theorie, als 1 land in die regio valt dan de rest ook, containment en roll back strategieën ja allemaal om het communisme in te dammen

Ja daar draait vrijwel alles om. Bijna elke bronvraag kan je daarmee beantwoorden :D

Vorig jaar ja, ik doe nu niks qua studie. Deed bewegingstechnologie op de gok dat ik de beta vakken leuk genoeg zou vinden om ze gewoon te halen maar dat was niet zo slim achteraf.

Had overigens een 7 of zo voor geschiedenis.

Mag je een Nederlands-talig woordenboek gebruiken bij Geschiedenis HAVO?

Ja, maar op VWO had ik er niks aan vorig jaar. Meeste begrippen staan er niet in ofwel niet goed uitgelegd.

Alle kleine beetjes helpen, sta verdomme een 4.9. Ik gaf mezelf voor de examens 35% kans op slagen, is geslonken tot 20% dunkt mij.

succes vandaag jongens, ik heb woensdag nog Wi A en vrijdag eco

Terug
Naar boven