AndroidHealthClinic

Het Examen topic van 2010-2011

Lozers!

Geschiedenis net gehad, was al binnen 1 uur en 15 minuten klaar zowat, was wel te doen :)
Nu helemaal klaar met leren alleen morgen Engels: Brief + Tekst dus hoef alleen de opbouw van de brief paar minuten door te lezen :p

Ik was ook sick snel klaar met geschiedenis, was best te doen :)

Morgen wiskunde wordt maximaal een 3 ghehe

Jullie zijn al bijna klaar... ik moet er nog 3 :s

Geschiedenis was best simpel indd.

Geschiedenis is niets voor mij. Ik ging het examen in met een 4.9 en daar zal voor mijn gevoel weinig verandering in komen. 6.1 in gewenst, hoger dan een 4.1 is een must. :D

Geschiedenis was zeker te doen! Al dat leerwerk heb ik er eigenlijk niet in teruggezien. Ze vroegen kwa stof vrij weinig. Was 20% leerwerk 80% inzicht.

Geschiedenis was zeker te doen! Al dat leerwerk heb ik er eigenlijk niet in teruggezien. Ze vroegen kwa stof vrij weinig. Was 20% leerwerk 80% inzicht.

daarom was ik erg blij, had (bijna) niks voorbereid, had toch al verwacht dat het alleen maar bronnen en toepasvragen zouden worden

net geschiedenis vwo gehad en was zeker goed te doen. Heb alleen voor mijn gevoel wel veel te veel opgeschreven dus hoop niet dat ik daarvoor misschien punten aftrek krijg.. (13 kantjes brah, u mad?)

ik ook teveel gescreven voor geschiedenis, ik kan nooit kort antwoorden met gs, nog 3 examens

heb het ef nagekeken voor zover het kon en heb minimaal 50 punten
moest een 6.5 halen voor 7 dus dat zit er niet meer in denk. dan maar een 6 :D

heb net ook even nagekeken, had ik beter niet kunnen doen haha FAIL

sick, 2 fout voor geschiedenis, is ook het enige vak waar ik uitstekend les in heb gehad van mijn docent voor het examen, wat als ik dat bij elk vak zou hebben gehad...

Hoe kan je nou 2 fout hebben man, shiit dit wordt echt geen goed resultaat

binnen 2 uiur examen, en ik zit op dbb :banana::banana:

Heb tussen 55 en 60 punten denk, dus rond de 7

Vraag 1 en 2 moesten wij niet doen, op LAKS staat dat je sowieso die 2 punten krijgt ongeacht wat je geantwoord hebt, dus ook als je niks hebt ingevuld? Dat zeiden ze tegen ons.

Terug
Naar boven