- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mijn duits is voldoende vanaf een norm van 1,5, de norm gaat toch omhoog als er bijv veel geklaagd wordt? bij een norm van 2 heb ik een 6

Vanochtend ook duits gemaakt op VMBO-GTL niveau en vond het nogal tegenvallen.
Ben niet zo'n duitser en dit was ook veel moeilijker als die van 09 /10
Morgen economie maar daar ga ik niet voor leren![]()
makkelijk
Morgen AK, 200 blz leren , zo beginnen. Wordt een lange avond met 2 scoops noxi

Morgen AK, 200 blz leren , zo beginnen. Wordt een lange avond met 2 scoops noxi
ik had ook Duits ik vond het echt k*t man .. was optijd klaar en nog wat fouten eruit kunnen halen maar ik heb 23 goed en 7 waarvan ik het antwoord niet wist dus zeg 25goed.
25 punten is best dat slecht of niet ?? als ik sowieso maar een 5,0 heb dan sta ik nog een 5,6 voor Duits dus dan slaag ik gewoon voor duits
ik heb hetzelfde, ik had er 22 goed.
ik merk nu wel dat het krapjes wordt na 2 jaar niks doen, ik had nog beter geleerd voor mn mavo examen. voor AK ga ik dan ook maar niet leren want is toch teveel stof voor nu, en voor die begrippen die ik niet ken heb ik een trucje. wel stom als ik zak want ik had alle tijd om te oefenen maar ben te lui geweest. dit weekend wel leren want volgende week weer 4 examens.

Je moet vooral begrippen kennen bij AK, meer niet.
Ik had vorig jaar niks gedaan geen seconde geleerd en miste alleen wat begrippen, zag sommige woorden voor het eerst![]()
Duits was goed te doen !!!
M&O heb ik me twijfels over.
Ik ga zo eerst Duits nakijken, als ik dan hoger dan een 4,8 heb ga ik M&O nakijken (H) want dan ben ik zoiezo geslaagd hehe.
ik heb hetzelfde, ik had er 22 goed.
ik merk nu wel dat het krapjes wordt na 2 jaar niks doen, ik had nog beter geleerd voor mn mavo examen. voor AK ga ik dan ook maar niet leren want is toch teveel stof voor nu, en voor die begrippen die ik niet ken heb ik een trucje. wel stom als ik zak want ik had alle tijd om te oefenen maar ben te lui geweest. dit weekend wel leren want volgende week weer 4 examens.