XXL Nutrition

Het Examen topic van 2010-2011

Kwam net bij Duits een beetje tijd te kort.. Inderdaad ook wat vage vragen zoals hierboven beschreven..

mijn duits is voldoende vanaf een norm van 1,5, de norm gaat toch omhoog als er bijv veel geklaagd wordt? bij een norm van 2 heb ik een 6

mijn duits is voldoende vanaf een norm van 1,5, de norm gaat toch omhoog als er bijv veel geklaagd wordt? bij een norm van 2 heb ik een 6

ik had ook Duits ik vond het echt k*t man .. was optijd klaar en nog wat fouten eruit kunnen halen maar ik heb 23 goed en 7 waarvan ik het antwoord niet wist dus zeg 25goed.

25 punten is best dat slecht of niet ?? als ik sowieso maar een 5,0 heb dan sta ik nog een 5,6 voor Duits dus dan slaag ik gewoon voor duits

Laatst bewerkt:
even gekeken bij de statistieken van laks, zag ik toevallig ..

bij Duits bij VMBO-TL zijn 2476 klachten ingediend van de 24194 deelnemers
bij Duits bij HAVO zijn er 2710 klachten ingediend van de 19678 deelnemers

Zijn er veel, ik ben ook aan het bedenken omdat er idd vage vragen in stonden ..

hier kan je je punten berekenen: http://normering.eindexamens.nu/bereken/
alleen je weet de normering nog niet :p

Laatst bewerkt:
Vanochtend ook duits gemaakt op VMBO-GTL niveau en vond het nogal tegenvallen.
Ben niet zo'n duitser en dit was ook veel moeilijker als die van 09 /10

Morgen economie maar daar ga ik niet voor leren :)

Vanochtend ook duits gemaakt op VMBO-GTL niveau en vond het nogal tegenvallen.
Ben niet zo'n duitser en dit was ook veel moeilijker als die van 09 /10

Morgen economie maar daar ga ik niet voor leren :)

Daar ga ik ook niet voor leren :) makkelijk
alleen Duits was echt moeilijk vond ik .. hopelijk word de normering een 1,5-2 want dan heb ik een 6 :D

btw op twitter heeft echt iedereen het over #duits hoe moeilijk het was

Morgen AK, 200 blz leren , zo beginnen. Wordt een lange avond met 2 scoops noxi

Je moet vooral begrippen kennen bij AK, meer niet.
Ik had vorig jaar niks gedaan geen seconde geleerd en miste alleen wat begrippen, zag sommige woorden voor het eerst :roflol:

economie morgen, hoef je niks voor te leren .. gelukkig :roflol:

ik had ook Duits ik vond het echt k*t man .. was optijd klaar en nog wat fouten eruit kunnen halen maar ik heb 23 goed en 7 waarvan ik het antwoord niet wist dus zeg 25goed.

25 punten is best dat slecht of niet ?? als ik sowieso maar een 5,0 heb dan sta ik nog een 5,6 voor Duits dus dan slaag ik gewoon voor duits

ik heb hetzelfde, ik had er 22 goed.

ik merk nu wel dat het krapjes wordt na 2 jaar niks doen, ik had nog beter geleerd voor mn mavo examen. voor AK ga ik dan ook maar niet leren want is toch teveel stof voor nu, en voor die begrippen die ik niet ken heb ik een trucje. wel stom als ik zak want ik had alle tijd om te oefenen maar ben te lui geweest. dit weekend wel leren want volgende week weer 4 examens.

ik merk nu wel dat het krapjes wordt na 2 jaar niks doen, ik had nog beter geleerd voor mn mavo examen. voor AK ga ik dan ook maar niet leren want is toch teveel stof voor nu, en voor die begrippen die ik niet ken heb ik een trucje. wel stom als ik zak want ik had alle tijd om te oefenen maar ben te lui geweest. dit weekend wel leren want volgende week weer 4 examens.

jup maar als ik maar boven de 5 haal dan is het goed :)
straks economie, gelukkig geen AK

• Topic Starter Topic Starter
Duits was goed te doen !!!

M&O heb ik me twijfels over.

Ik ga zo eerst Duits nakijken, als ik dan hoger dan een 4,8 heb ga ik M&O nakijken (H) want dan ben ik zoiezo geslaagd hehe.

Vertel me je trucs

heb zo economie! Wish me luck, holmes!:rolleyes:

Succes :o

Ik heb zo engels dus heb geen succes nodig sorry..

ak was zoals ik al dacht amper kennisvragen, niet geleerd maar ik had wel de basis, gewoon veel bronnen, ik had nog mn twee boeken verstopt maar heb er geen gebruik van hoeven maken, de enige dingen die ik kon opzoeken in die boeken wist ik al uit mn kop.

Terug
Naar boven