Guess
Huge Freak
- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
en waarom heb je dan geen technische opleiding gedaan waarmee je later veel meer verdiend?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en waarom heb je dan geen technische opleiding gedaan waarmee je later veel meer verdiend?
duits ging wel goed, economie vond ik maar moeilijk man, ook te moeilijk gedacht bij sommige berekeningen. Sommige bij ons hadden trouwens dat die investeerder 925 miljoen Nieuw-Zeelandse dollar verlies had lol.
Hebben jullie in nederland allemaal dezelfde examens![]()
Ah ok, lekker handig.yep, heel vwo doet zelfde exames op dezelfde tijd, zelfde geld voor havo ect.
yep, heel vwo doet zelfde exames op dezelfde tijd, hetzelfde geldt voor havo ect. etcetera.
4,6 voor duits hooguit, was te verwachten, nu nog natuurkunde en engels
msn-generatie

wat wel werkt en dat weet ik uit ervaring van mn havo examens: dubbele blaadjes,dus waar je de binnenkant van kan volschrijven, meenemen naar huis, volschrijven met shit, mee terug naar school op examendag en onder je shirt meenemen gaan zitten en gelijk erbij leggen. ziet niemand

Nog 3 examens, ben blij als ik er van af ben! Ik eet en train slecht.
---------- Toegevoegd om 23:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------
Ik had iets gelezen over afgelopen vrijdag, dat bij een school per ongeluk geschiedenis is uitgedeeld ipv engels. Schijnbaar zijn er ergens vragen uitgelekt. Weet iemand ze toevallig haha![]()