XXL Nutrition

Het Examen topic van 2010-2011

Hebben jullie in nederland allemaal dezelfde examens :scratch:

duits ging wel goed, economie vond ik maar moeilijk man, ook te moeilijk gedacht bij sommige berekeningen. Sommige bij ons hadden trouwens dat die investeerder 925 miljoen Nieuw-Zeelandse dollar verlies had lol.

Lol dat is wel erg extreem ik had wel iets in de richting van het antwoord alleen geen miljoen erachter gezet..

Betoog ging ook niet echt soepel, had voor privatisering gekozen

kheb enkel angst nog voor natuurkunde en biologie (vwo)

Maandag beginnen blokken :( Nu nog weekendje zwaar uitgaan en slapen :D

Ik denk dat ik mezelf ook bij de MSN-generatie rekenen mag. Ik ben wel van mening dat je daarom nog wel fatsoenlijke Nederlandse zinnen kunt formuleren...

gwn afkijken :D

Wel altijd eerst kijken of er geen surveillanten heel sneaky naar je lopen te kijken, wat ook goed werkt is terwijl je je eten/drinken pakt kijkt, want valt totaal niet op omdat ze denken dat jij druk met je eten bezig bent.

Laatst bewerkt door een moderator:
wat wel werkt en dat weet ik uit ervaring van mn havo examens: dubbele blaadjes,dus waar je de binnenkant van kan volschrijven, meenemen naar huis, volschrijven met shit, mee terug naar school op examendag en onder je shirt meenemen gaan zitten en gelijk erbij leggen. ziet niemand

wat wel werkt en dat weet ik uit ervaring van mn havo examens: dubbele blaadjes,dus waar je de binnenkant van kan volschrijven, meenemen naar huis, volschrijven met shit, mee terug naar school op examendag en onder je shirt meenemen gaan zitten en gelijk erbij leggen. ziet niemand

tot ze je examen uitdelen, hey jij hebt al je blaadjes vol ???

is toch een dubbele, dus die kan je opendoen en dan heb je twee blaadjes aan de binnenkant die vol staan, sla je hem dicht heb je gewoon een lege voorkant...

bij ons word je gefouilleerd en gestript voordat je naar binnen mag

Nog 3 examens, ben blij als ik er van af ben! Ik eet en train slecht.

---------- Toegevoegd om 23:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------

Ik had iets gelezen over afgelopen vrijdag, dat bij een school per ongeluk geschiedenis is uitgedeeld ipv engels. Schijnbaar zijn er ergens vragen uitgelekt. Weet iemand ze toevallig haha:P

Nog 3 examens, ben blij als ik er van af ben! Ik eet en train slecht.

---------- Toegevoegd om 23:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------

Ik had iets gelezen over afgelopen vrijdag, dat bij een school per ongeluk geschiedenis is uitgedeeld ipv engels. Schijnbaar zijn er ergens vragen uitgelekt. Weet iemand ze toevallig haha:P

volgens mij waren ze niet echt uitgelekt, en als dit wel het geval was werden ze achteraf geschrapt

Ik heb morgen geschiedenis examen en heb echt geen zin om te leren. Ik dacht er aan om een schep noxipro te nemen, aanrader of niet?

Terug
Naar boven