XXL Nutrition

Het Examen topic van 2010-2011

succes zo bishes

Waarom zou je in godsnaam 200 blz ak gaan leren, sta je er zo laag voor? Als je niet voor dit vak leert haal je alsnog minimaal een 5.

moest een 4.8 halen, maar kwam gister thuis van de sportschool en wou slapen, dus vanochtend snel samenvatting gelezen en me examen ging wel goed, vooral veel bronnen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nu woensdag nog wi en vrijdag economie, easy

No offence boys maar als het allemaal zo simpel is, waarom zijn jullie dan niet een hogere/moeilijkere opleiding gaan doen?

Je bent uiteindelijk voor je eigen toekomst bezig...

• Topic Starter Topic Starter
ak was zoals ik al dacht amper kennisvragen, niet geleerd maar ik had wel de basis, gewoon veel bronnen, ik had nog mn twee boeken verstopt maar heb er geen gebruik van hoeven maken, de enige dingen die ik kon opzoeken in die boeken wist ik al uit mn kop.

je boeken verstoppen tijdens het examen :roflol:

Engels was weer eens verschrikkelijk simpel.

hmm, examen appeltje eitje :P volgende week nog 2 en klaaaaaar, dan trainen maar eens opschroeven

No offence boys maar als het allemaal zo simpel is, waarom zijn jullie dan niet een hogere/moeilijkere opleiding gaan doen?

Je bent uiteindelijk voor je eigen toekomst bezig...

Hoi, dit jaar VWO, volgend jaar universiteit. Veel hoger kan het geloof ik niet..

lol, hoeveel ik wel niet gegokt heb met ak, is allemaal goed zowat, wat een geluk

ak was zoals ik al dacht amper kennisvragen, niet geleerd maar ik had wel de basis, gewoon veel bronnen, ik had nog mn twee boeken verstopt maar heb er geen gebruik van hoeven maken, de enige dingen die ik kon opzoeken in die boeken wist ik al uit mn kop.

Haha wtf waar heb je die verstopt?

we mochten tijdens examen naar de wc, daar heb je een plafond waar van die plafondtegels missen, met toetsen doet ook iedereen dit, ik heb dus die boeken in de ruimte tussen dak en plafond gestopt en zoveel mogelijk naar achter geschoven, zodat je het niet ziet als je op de wc rand staat, ik wel want ik heb lange armen. alleen net toen ik wou kijken kwam een surveillant binnen en ik ging ik uit het hokje en hij ging in dezelfde plee als ik, toen ie de klas weer inkwam fluisterde die wat tegen die voorzitter, toen dacht ik ff shit, gepakt. in de waterstortbak als je op de brilrand staat lag nog een leeg blik bier van me helemaal verroest, kan je wel van alles vestoppen in de wc.

Laatst bewerkt:
we mochten tijdens examen naar de wc, daar heb je een plafond waar van die plafondtegels missen, met toetsen doet ook iedereen dit, ik heb dus die boeken in de ruimte tussen dak en plafond gestopt en zoveel mogelijk naar achter geschoven, zodat je het niet ziet als je op de wc rand staat, ik wel want ik heb lange armen. alleen net toen ik wou kijken kwam een surveillant binnen en ik ging ik uit het hokje en hij ging in dezelfde plee als ik, toen ie de klas weer inkwam fluisterde die wat tegen die voorzitter, toen dacht ik ff shit, gepakt. in de waterstortbak als je op de brilrand staat lag nog een leeg blik bier van me helemaal verroest, kan je wel van alles vestoppen in de wc.
Lal fail, bij ons gaat er iemand mee richting wc tijdens examens. Niet helemaal het hokje in, maar staat wel op de uitkijk... Engels en Aardrijkskunde beide niet super gemaakt, Engels waarschijnlijk 27 punten..faal.

Economie kan een 5'je zijn, Duits ging aardig, alles hangt af van FOKKING WISKUNDE ARHHHH

44 van de 49 punten voor engels, u mad?

Ik begin volgende week en ben nog niet begonnen maar zal wel loslopen, heb er vertrouwen in.
Jammer voor jullie zal ik nu vaak te vinden zijn op dbb :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
ik ben zowiezo geslaagd stelletje pikkentrekkers :D

had me antwoorden van duits opgeschreven en thuis gecheckt om 14:00.

Moet 4,8 hebben en heb minstens 5,6 (max.7,6).

fckyea

Ligt het aan mij of was economie vwo vandaag extreem moeilijk? Heb rond de 27 -32 punten denk... Moest een 4.1 halen dus beter is de norm wel redelijk soepel... Fking vaag al die oefen examens altijd 6.5 en hoger en nu opeens helemaal dramatisch slecht? duits was daarintegen wel makkelijker dan verwacht :D

duits ging wel goed, economie vond ik maar moeilijk man, ook te moeilijk gedacht bij sommige berekeningen. Sommige bij ons hadden trouwens dat die investeerder 925 miljoen Nieuw-Zeelandse dollar verlies had lol.

Terug
Naar boven