Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grappig altijd die mensen die denken dat je alles oplost met een theekransje.
Imo is de politie de fout ingegaan middels de "Politie is je vriend" slogan. Dit lijkt me geen taak van de politie, vrienden maak je maar in je vrije tijd. Handhaven van de wet is wat er nageleefd moet worden. Volg je de wet niet, dan aanvaard je de gevolgen ook maar.
Inderdaad.. ik zou geen risico nemen... als agent mag ik verwachten dat degene die ik aanspreek doet wat hen of haar wordt opgedragen. Indien men dat niet doet moet ik met zo min mogelijk schade aan mezelf en liefst ook aan de arrestant de persoon "dwingen" te doen wat werd opgedragen.
Als een schop helpt om dit te doen ... dan lijkt me dit een goed gereedschap. Als je liever met een wapenstok in je ribben gepord wordt kan dat natuurlijk ook, maar dan moet ik met mijn hoofd te dicht bij komen, vandaar dat ik de optie om een schop te verkopen wel een goede vindMaar goed ik heb veel minder ervaring dan die agente daar in beeld......
Ik verwacht niet dat degene die op de video te zien is getraind is in het weerstaan van pepperspray.
Met die houdgrepen maakt gewicht of grootte niet uit, als je ze in een bepaalde greep hebt kunnen ze niets meer. Bij iemand die groter en meer in gewicht is het probleem meer om ze in die greep te krijgen.
Ik ken persoonlijk niemand die niet beschikt over pijnprikkels, maar die houdgrepen die ik soms hanteer geven in eerste instantie geen pijn maar ze zitten gewoon ''vast''. Als ze zelf proberen eruit te graken doen ze zich wel pijn zonder dat ik meer of minder druk plaats. Als die persoon geen pijn zou kennen, zou hij enkel zijn ledematen breken..
Politie moet helemaal geen slagen uitdelen, die moet juist mensen beschermen tegen geweld. Ontvangt ze zelf geweld, dan moet ze zich alleen verdedigen, en zorgen dat ze controle krijgen over de situatie. Dat kan prima door de armen te grijpen en te boeien.
Mensen die dronken zijn kunnen niet rationeel nadenken en moet je dus al helemaal ontzien. Gewoon rustig mee praten en niet staan dreigen, of met pepper spray gaan spuiten. En alleen in het ergste geval de boeien aandoen, door de persoon te grijpen en slagen tegen te houden.
Slaan of schoppen is iets wat een agent alleen zou mogen doen bij overmacht/totaal verlies van controle en laatste middel bij zelfverdediging. Daar was hier totaal geen sprake van bij 2/3 tegen één. Het OM is daarom achterlijk.

Didn't read the rest. Maar dit dus.De dreiging was op dat moment voorbij dus word het niet geoorloofd om al dan niet lichamelijk schade toe te brengen aan derden.
I am in!
---------- Post toegevoegd Tue 26 Jun 2012 om 11:24 ----------
Lol jij drijft het dan wel weer tot heel verre extreme![]()
Gevolgen van je daden zijn er door strafrechtelijke vervolging niet door barbaarse aanpak man. In welke eeuw leven jullie? Er zijn veel betere middelen om iemand tot bedaren te brengen en dat hoef je alleen bij mensen te doen die uitermate agressief en onaanspreekbaar zijn. Tasers bijvoorbeeld. Je gaat iemand toch geen lichamelijk letsel aanrichten? Heeft niemand het recht toe imo.
Je hebt het over als men niet luisterd heeft politie het recht om geweld uit te oefenen. Bizar imo.
Sommige mensjes hebben misschien een bevaderende rol nodig, maar er zullen er veel zijn die zo'n aanpak op ze zachts gezegd niet waarderen. Past niet in het beeld van de moderne samenleving wat jij schetst.
Ja ze houden toch ook de wet in stand, dmv strafrechtelijke vervolging? Dus niet eigen rechtertje gaan spelen, net als een gewone burger dat niet mag. Is niet nodig om daar geweld voor te gebruiken hoor, zoals ik al eerder aangaf zijn daar ook normale manieren voor. Waardering is niet irrelevant in een samenleving waar vrijheid behoort te overheersen. Misschien accepteren een beter woord. Zoiets wordt op grootte schaal echt niet geaccepteerd is geen normaal gedrag voor iemand met een IQ van boven de 20.
Vind ik wel en als patrick niet luisterd krijgt hij gewoon een klap op ze bek
Nou ja laten we eerlijk zijn een normaal mens gedraagd niet zo. Dus als ze hem neerschieten is geen probleem toch? Scheelt weer wat uitschot![]()
Prima.. ik blaf me lekker uit op de politie

Wie denkt het dan op te lossen met een theekransje?
Ik erger me trouwens al sinds het begin van dit topic aan je spelling en grammatica. Het is echt verschrikkelijk, mijn neefje van 5 spelt nog beter.
Ik kan het niet begrijpen dat deze vrouw niet ontslagen wordt. Ze kan deze job niet aan.