XXL Nutrition

Het grote alien en multi-dimensionale universum topic.

De zogenaamde flow of time is een illusie, maar niet hier op aarde in het dagelijks leven.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.309
Op de lagere school las ik het boek Operation Trojan Horse van John A. Keel en dat gaf me toen sterk de indruk dat het ufo fenomeen een psychisch probleem was...

De abductie van Betty en Barney Hill.

• #1.311
Op de lagere school las ik het boek Operation Trojan Horse van John A. Keel en dat gaf me toen sterk de indruk dat het ufo fenomeen een psychisch probleem was...

De abductie van Betty en Barney Hill.
Ik heb dit boek gelezen, ook echt een aanrader.

1729281244642.png

Het heeft mij eigenlijk nooit zo geboeid. Maar ik zag een video en nu twijfel ik... dat is sowieso leuker dan zeker weten.

Denk wel dat sommige alien ontvoeringen echt gebeurd zijn & vind het best een logisch idee als ze je kontgat proben; wie gaat je dan nog geloven als je het wil gaan bespreken

• #1.314
Denk wel dat sommige alien ontvoeringen echt gebeurd zijn & vind het best een logisch idee als ze je kontgat proben; wie gaat je dan nog geloven als je het wil gaan bespreken
ik adviseer al mn vrienden een vork te slikken voor t in slaap vallen

• Haha
Waarderingen: mrc
Is ook een idee ja, ik smeer me gewoon altijd vast in met beetje glijmiddel

Als ze me dat toch ontvoeren doe ik ook mooi alsof ik het lekker vind om ze een ongemakkelijk gevoel te geven, dat kan allemaal als je voorbereid bent

Is ook een idee ja, ik smeer me gewoon altijd vast in met beetje glijmiddel

Als ze me dat toch ontvoeren doe ik ook mooi alsof ik het lekker vind om ze een ongemakkelijk gevoel te geven, dat kan allemaal als je voorbereid bent
Maakt je wel de ultieme prepper.

Je ziet niets fysiek, onze hersenen hebben een model van de wereld dat onze zintuigelijke indrukken verwerkt. Zie ook 'qualia'. Kleuren bv. Bestaan alleen in onze hersenen.
Dus buiten God en naturel sporters is de hele wereld nep.

Ik bedoelde eigenlijk: als je het voor je ziet staan, in real life.

Terug
Naar boven