- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Je kan youtube op halve snelheid zettenNauwelijks want ik ben niet snel van begrip en wil wel zoveel mogelijk begrijpen, maar bedankt, kga luisteren.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan youtube op halve snelheid zettenNauwelijks want ik ben niet snel van begrip en wil wel zoveel mogelijk begrijpen, maar bedankt, kga luisteren.

Je zou het niet zeggen, maar ik ben al minstens 55 jaar geïnteresseerd in UFO's en lees al mee vanaf Project Blue ook.
Lineaire tijd bestaat alleen in onze hersenen.Je zou het niet zeggen, maar ik ben al minstens 55 jaar geïnteresseerd in UFO's en lees al mee vanaf Project Blue ook.

Heb je geen horloge dan?
Ik kan kiezen uit zwart, groen en paars.
En zelfs daar gaat t wel eens fout. Zie Alice in wonderland syndroom m.b.t. tijdsperceptie.
Dat geldt ook voor kleuren.De zogenaamde flow of time is een illusie, maar niet hier op aarde in het dagelijks leven.
Leuk, wist ik niet. Vind t ook leuk dat we van mening verschillen houdt t forum tenminste een beetje spicy.Je zou het niet zeggen, maar ik ben al minstens 55 jaar geïnteresseerd in UFO's en lees al mee vanaf Project Blue ook.
patser..
Ik heb dit boek gelezen, ook echt een aanrader.Op de lagere school las ik het boek Operation Trojan Horse van John A. Keel en dat gaf me toen sterk de indruk dat het ufo fenomeen een psychisch probleem was...
De abductie van Betty en Barney Hill.
ik adviseer al mn vrienden een vork te slikken voor t in slaap vallenDenk wel dat sommige alien ontvoeringen echt gebeurd zijn & vind het best een logisch idee als ze je kontgat proben; wie gaat je dan nog geloven als je het wil gaan bespreken
Maakt je wel de ultieme prepper.Is ook een idee ja, ik smeer me gewoon altijd vast in met beetje glijmiddel
Als ze me dat toch ontvoeren doe ik ook mooi alsof ik het lekker vind om ze een ongemakkelijk gevoel te geven, dat kan allemaal als je voorbereid bent
Ja mn vriendin mag er niet aan zitten maar aliens vind ik dan wel weer kinky 🤣
Dus buiten God en naturel sporters is de hele wereld nep.Je ziet niets fysiek, onze hersenen hebben een model van de wereld dat onze zintuigelijke indrukken verwerkt. Zie ook 'qualia'. Kleuren bv. Bestaan alleen in onze hersenen.
Ik lees eigenlijk geen boeken wil er wel open voor staan
Dat boek moet juist open.Ik lees eigenlijk geen boeken wil er wel open voor staan