Of het boek nu open of gesloten is veranderd niets aan de inhoud ervan.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of het boek nu open of gesloten is veranderd niets aan de inhoud ervan.

Ik heb ADHD en na 10 minuten lezen word ik gek in mijn hoofd
Waarom?Ik heb ADHD en na 10 minuten lezen word ik gek in mijn hoofd
En luisterboeken?Ik heb ADHD en na 10 minuten lezen word ik gek in mijn hoofd
Ik heb ook een enorme aandachtsstoornis die op ADD lijkt en vind lezen ook moeilijk.Ik heb ADHD en na 10 minuten lezen word ik gek in mijn hoofd
Die kan ik zelf helemaal niet volgen, moet alles al 10x lezen in een gewoon boek.
Gek is misschien overdreven maar dan ben ik er klaar mee, kan me niet meer concentreren.
kijk ik liever een serie of film
Heb jij ook hyperfocus/hyperfixatie, bijvoorbeeld bij werk of in de sportschool? Dit soort aandoeningen heeft vaak een keerzijde die positief kan zijn.Gek is misschien overdreven maar dan ben ik er klaar mee, kan me niet meer concentreren.
kijk ik liever een serie of film
Je legt de klemtoon verkeerd.Of het boek nu open of gesloten is veranderd niets aan de inhoud ervan.![]()
Dat kan ik hebben is niet standaard. Ben wel altijd erg druk in mijn hoofd bezig.Heb jij ook hyperfocus/hyperfixatie, bijvoorbeeld bij werk of in de sportschool? Dit soort aandoeningen heeft vaak een keerzijde die positief kan zijn.
Leg maar uit, ik ben benieuwd naar je onderbouwing.De kans is niet klein, de kans is juist groot dat er buitenaards leven is en voor is is het 100% zeker dat er miljoenen leven elders is op anderen planeten.
Wij zijn een zandkorrel in het sterrenstelsel. Het heelal is oneindig groot er zijn miljoenen/miljarden anderen sterrenstelsels met planten. Denk jij nou echt dat we de enigste zijn? Dat is onmogelijk.Leg maar uit, ik ben benieuwd naar je onderbouwing.
Hoe weet jij dat het universum oneindig is? Kun jij voorbij het waarneembare universum kijken?Het heelal is oneindig groot er zijn miljoenen/miljarden anderen sterrenstelsels met planten.
Kan je je ideeën ook onderbouwen?Wij zijn een zandkorrel in het sterrenstelsel. Het heelal is oneindig groot er zijn miljoenen/miljarden anderen sterrenstelsels met planten. Denk jij nou echt dat we de enigste zijn? Dat is onmogelijk.
In de jaren 70 pikten een computer in Ohio State Universitiy een radiosignaal op. Het was niet uit ons zonnestelsel.
Ons sterrenstelsel is te groot om dit te ontdekken. Er is leven dat is een feit maar het is veel te ver weg om ooit ontdekt te worden. De vraag is hebben ze ons al ontdekt? Wie weet zijn sommige mensen Alians? Ze houden ons al in de gaten?
Ja ik heb een glazenbolHoe weet jij dat het universum oneindig is? Kun jij voorbij het waarneembare universum kijken?
Nee ik ben niet zo slim.
Dan ook deze vraag voor jou.
Is het voor jou dan bijna iets religieus? Er is wel iets, maar wat dat iets is weet je niet precies.
Ik geloof niet. Ik weet het zeker 🙂
Waar blijft dan de feitelijke onderbouwing?
Ik heb er zelf een gezien!