MuscleMeat

Het grote alien en multi-dimensionale universum topic.

Waarom zou er buitenaards leven moeten zijn om ervoor te zorgen dat het bestaat?
dus als je jezelf het verbeeld en visualiseert is het voor je hersenen dezelfde waarheid als dat het echt ergens bestaat?

Heb ooit een docu gezien over hoe de hersenen dingen creeëren en dat bij het inbeelden of visualiseren het voor de hersenen net zo waar en echt is als dat je het fysiek ziet.

Of bedoel je wat anders?

dus als je jezelf het verbeeld en visualiseert is het voor je hersenen dezelfde waarheid als dat het echt ergens bestaat?

Heb ooit een docu gezien over hoe de hersenen dingen creeëren en dat bij het inbeelden of visualiseren het voor de hersenen net zo waar en echt is als dat je het fysiek ziet.

Of bedoel je wat anders?
Je autisme komt weer eens om de hoek kijken.

Er zit een kiem in mijn gedachten om goed en uitgebreid uit te leggen hoe ik er over denk als die eenmaal ontsproten is en goed op papier staat zal ik hem delen.

Tis ook helemaal niet leuk om het ergens over te hebben als Steks aanwezig is.
Ik wacht wel tot hij naar zijn werk gaat :D
Ik geloof wel dat ze er geweest zijn. Maar natuurlijk kan ik niet uitleggen hoe dat werkt.
Niemand kan dat uitleggen of bewijzen, want dan hoefde we het er niet over te hebben.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.286
Luister Steks, het Pentagon begvestigd hier dat zij geen bewijs hebben voor Extraterestial life/UFO's.

Luister Steks, het Pentagon begvestigd hier dat zij geen bewijs hebben voor Extraterestial life/UFO's.

Our planet?
Dat weten we eigenlijk niet zeker...of die wel van ons is.
En ze zijn niet op bezoek geweest op onze aarde. En dus nog een keer, wat als de aarde niet van ons is?
Maar zijn ze dan wel in het luchtruim geweest?
En sinds wanneer geloven we ' het Pentagon ' .

• #1.288
Our planet?
Dat weten we eigenlijk niet zeker...of die wel van ons is.
En ze zijn niet op bezoek geweest op onze aarde. En dus nog een keer, wat als de aarde niet van ons is?
Maar zijn ze dan wel in het luchtruim geweest?
En sinds wanneer geloven we ' het Pentagon ' .
Stel jij het statement van deze geld witwassende oorlogvoerende criminele organisatie in twijfel??

Stel jij het statement van deze geld witwassende oorlogvoerende criminele organisatie in twijfel??
Jazeker. Zij twijfelen over de NAVO, dan klopt er iets niet daar. Ze zijn waarschijnlijk door Rusland geïnfiltreerd. :D

Jazeker. Zij twijfelen over de NAVO, dan klopt er iets niet daar. Ze zijn waarschijnlijk door Rusland geïnfiltreerd. :D
Die zanger van one direction was ook een spion :D hij wist vast iets ?

Of bedoel je wat anders?
Je ziet niets fysiek, onze hersenen hebben een model van de wereld dat onze zintuigelijke indrukken verwerkt. Zie ook 'qualia'. Kleuren bv. Bestaan alleen in onze hersenen.

Jullie
Je ziet niets fysiek, onze hersenen hebben een model van de wereld dat onze zintuigelijke indrukken verwerkt. Zie ook 'qualia'. Kleuren bv. Bestaan alleen in onze hersenen.
zouden er ook dingen bestaan die wij eigenlijk niet kunnen zien omdat onze hersenen dat niet kunnen verwerken? Beetje domme vraag maar ach ja

Als je zo kort door de bocht gaat kan je ook zeggen dat licht alleen in onze hersenen bestaat.

Kleuren zien is gewoon een manier om veel informatie te kunnen destilleren uit de elektromagnetische straling die ons netvlies bereikt.
Is niet mijn theorie, maar consensus. Zie qualia.

• #1.296
Jullie

zouden er ook dingen bestaan die wij eigenlijk niet kunnen zien omdat onze hersenen dat niet kunnen verwerken? Beetje domme vraag maar ach ja
Dit is een heel goed boek over dit onderwerp.

1729267633348.png

Sinds wanneer heb jij zo’n hoge pet op van filosofisch gezwets?
Omdat ik theoretisch bioloog ben en ook veel filosofie heb meegekregen. Filosofen zijn ook weer helemaal terug in de dialoog met de wetenschap, zoals Karl Popper en Nick Bostrom.

Terug
Naar boven