MuscleMeat

Nieuws Het grote Amerikaanse presidentsverkiezingen topic 2024

Peiling Peiling Wie wint?

• Totaal stemmers
    15
  • Peiling gesloten .
Dus Trump heeft de trifecta te pakken.

De dems zijn dan compleet machteloos de aankomende 2 jaar.
Dat was toch al bekend, of is het nu officieel?

Wat ik in je lijstje mis is dat president en senaat nu zonder problemen federale rechters, waaronder die van SCOTUS kunnen bemoemen. Er zijn er 2 best oud, als die itt RBG op een goed moment opstappen heeft Trump 5 rechters benoemd, dat is ongekend!

Bij de Daily Wire hebben ze Democratische senatoren gevraagd hoe ze ook al weer dachten over het onmogelijk maken van de filibuster en "packing the court".

Daar had geen van de senatoren een reactie op.

Bijzonder om zoiets te dragen zonder stemrecht bij de Amerikaanse verkiezingen.
Een petje dragen om reacties uit te lokken, eens of oneens, is kinderachtig. Vooral wanneer je dan reactie krijgt om dat vervolgens te gaan classificeren.
Beiden begeven zich in dezelfde zandbak, trots op het eigen emmertje met zand en roepen dat de ene zandkasteel veel mooier is dan de ander.

• Topic Starter Topic Starter
Een petje dragen om reacties uit te lokken, eens of oneens, is kinderachtig. Vooral wanneer je dan reactie krijgt om dat vervolgens te gaan classificeren.
Beiden begeven zich in dezelfde zandbak, trots op het eigen emmertje met zand en roepen dat de ene zandkasteel veel mooier is dan de ander.
Neemt niet weg dat het grappig is. En als plezier maken een levensdoel is, dan beschouw ik dit als een succes.

Neemt niet weg dat het grappig is. En als plezier maken een levensdoel is, dan beschouw ik dit als een succes.
Een grapje maken moet gewoon kunnen. Plezier maken ook. Er zijn tegenwoordig overdreven gevoeligheden in de samenleving, waar ik zelf niet aan begin om deze proberen te begrijpen. Dit geldt voor beide (uiterste) zijden van de kampen in de gepolariseerde samenleving.

Het zou wel een mooie ontwikkeling zijn als het midden breder wordt en mensen met elkaar in gesprek blijven. Willen luisteren om te begrijpen in plaats van slechts te reageren vanuit het eigen gelijk.

Een grapje maken moet gewoon kunnen. Plezier maken ook. Er zijn tegenwoordig overdreven gevoeligheden in de samenleving, waar ik zelf niet aan begin om deze proberen te begrijpen. Dit geldt voor beide (uiterste) zijden van de kampen in de gepolariseerde samenleving.

Het zou wel een mooie ontwikkeling zijn als het midden breder wordt en mensen met elkaar in gesprek blijven. Willen luisteren om te begrijpen in plaats van slechts te reageren vanuit het eigen gelijk.
Waarom moeten we in gesprek over een petje met f**k Joe Biden erop? Wie zich daar druk over maakt heeft grotere issues in zijn privéleven of hoofd.

Het is trouwens niet f**k Joe Biden, maar Lets Go Brandon.

Laatst bewerkt:
Waarom moeten we in gesprek over een petje met f**k Joe Biden erop? Wie zich daar druk over maakt heeft grotere issues in zijn privéleven of hoofd.

Over het in gesprek blijven gaat over het midden. Dat staat los van communicatie via een petje. Uiteindelijk zijn de overeenkomsten tussen de meeste mensen groter dan de verschillen*. Mensen zien de manier van vorm geven aan een samenleving soms verschillend over hoe samen te leven. Ik heb het niet over Amerika, die lijken daar sowieso in drijfzand te belanden, maar hier in NL/ EU.

*Van mij mag je dragen wat je wil hoor maar een dergelijk petje kopen doe je met een bepaalde gedachte. Als je vervolgens reactie krijgt en daarover gaat posten op een forum is dat mijns inziens nogal kinderachtig. Laat ik het nou net zo kinderachtig vinden als je daadwerkelijk niet meer op het werk verschijnt omwille van een collega die met een dergelijk petje loopt. Ze lijken qua kinderachtig doen meer op elkaar dan ze beseffen. De meeste mensen geven hier namelijk niks om, precies wat je schrijft, die hebben wel andere dingen aan het hoofd. Dat is doorgaans het midden.

Laatst bewerkt:

Als je een petje draagt met FJB erop vind ik het niet gek dat mensen daar een mening over hebben. Zo'n petje draag je ook om een reactie op te roepen.

Niet dat mensen er geen mening over zouden hebben als je met een MAGA-petje zou lopen, maar die mensen sporen ook niet.

Het midden zal steeds kleiner worden aangezien de aamenleving steeds verder gepolariseerd wordt en steeds meer onder druk komt te staan.

Niet dat mensen er geen mening over zouden hebben als je met een MAGA-petje zou lopen, maar die mensen sporen ook niet.
Waarom spoor je niet als je een maga-petje opdoet?

Ik heb dat met hoofddoeken. Die zeggen namelijk f**k jullie blanke kuffars en jullie verachterlijke westerse normen en waarden.

De schreeuwers aan de uitersten willen graag dat men dit gelooft, maar het is niet de werkelijkheid. Dit proberen aan te tonen heeft alleen geen nut aangezien een ieder die het gelooft tegenargumenten toch niet voor waar wilt aannemen.

Men lijkt ook allang vergeten hoe verzuild de samenleving niet al te lang geleden nog was.

De schreeuwers aan de uitersten willen graag dat men dit gelooft, maar het is niet de werkelijkheid. Dit proberen aan te tonen heeft alleen geen nut aangezien een ieder die het gelooft tegenargumenten toch niet voor waar wilt aannemen.
Uh huh, wacht maar tot je islamitische burgeroorlog in Europa begint.

Dit proberen aan te tonen heeft alleen geen nut aangezien een ieder die het gelooft tegenargumenten toch niet voor waar wilt aannemen.
Ik ben het hier niet mee eens. Alleen heeft het geen nut om tegenargumenten te geven want die zal je toch niet voor waar aannemen...

:orly:

Maar dat kan toch ook prima gebeuren met een steeds groter wordend midden?
Burgeroorlog begint meestal niet door een groter wordend midden.

Terug
Naar boven