AndroidHealthClinic

Nieuws Het grote Amerikaanse presidentsverkiezingen topic 2024

Peiling Peiling Wie wint?

• Totaal stemmers
    15
  • Peiling gesloten .
Trump, een veroordeelde crimineel, wordt president van de VS. Een vrouwenhater die verworven vrijheden, zoals abortus, weer wil afnemen. Een man die openlijk flirt met dictators.
Ik zie het probleem niet?

Donald Trump Dancing GIF by PBS News

Mij kunnen die mensen gestolen worden, helemaal prima. Maar ik vind het wel bijzonder hypocriet dat veel Trump fans zo hameren op de uitslag accepteren en spottend reageren op de achterban van de ander terwijl velen, Trump zelf notabene, de uitslag van 2020 niet accepteren. Denk ook even aan de bestorming van het Capitol begin 2021, waarbij meer dan 100 agenten gewond raakten. Door FBI bestempeld als terrorisme. Dat is wel de ultieme jank-actie van een achterban. Gaat niet overtroffen worden door een groep softies zoals in de video.

Verder; Make America Great Again.

Mij kunnen die mensen gestolen worden, helemaal prima. Maar ik vind het wel bijzonder hypocriet dat veel Trump fans zo hameren op de uitslag accepteren en spottend reageren op de achterban van de ander terwijl velen, Trump zelf notabene, de uitslag van 2020 niet accepteren. Denk ook even aan de bestorming van het Capitol begin 2021, waarbij meer dan 100 agenten gewond raakten. Door FBI bestempeld als terrorisme. Dat is wel de ultieme jank-actie van een achterban. Gaat niet overtroffen worden door een groep softies zoals in de video.

Verder; Make America Great Again.

Die bestorming werd zelf aangewoekerd door special agents dus wel interessant dat de FBI het als zodanig bestempeld.

Laatst bewerkt:
Die bestorming werd zelf aangewoekerd door special agents dus wel interessant dat de FBI het als zodanig bestempeld.
Ik weet dat Siri/ Google steeds foutlozer wordt maar gelieve niet te posten vanuit een dwangbuis. Straks doen ze je nog een spuwmasker om.

IMG_1585.gif

Vrouwenhater geeft vrouw een baantje dat nog nooit naar een vrouw ging.

Trump heeft zijn campagne-leider benoemt tot Chief of Staff. Het is voor het eerst dat een vrouw deze positie bekleedt.

Het zal wel weer niet goed zijn...

Vrouwenhater geeft vrouw een baantje dat nog nooit naar een vrouw ging.

Trump heeft zijn campagne-leider benoemt tot Chief of Staff. Het is voor het eerst dat een vrouw deze positie bekleedt.

Het zal wel weer niet goed zijn...

Gisteren ook gelezen dat vaccinatie ontkenner RFK waarschijnlijk de minister van gezondheidszorg wordt. Waarom zou je inderdaad kritisch zijn richting de pharmaceutische industrie als je 2.5 miljoen aan opiaat verslaafden hebt binnen je land.

• Topic Starter Topic Starter
Toen ik Musk de eerste keer op een podium zag huppelen kreeg ik toch het idee dat Trump niet meer kon verliezen.

Jordan.png

Alleen Rosie O'Donnell ontbrak nog.

https://x.com/loganclarkhall/status/1854058551271960915

Die gaat over 4 jaar runnen voor president. Beetje jammer van de kutmuziek en gare edit.

Elon wordt hoofd van the Department of Government Eficiency.

Niemand die door heeft dat de afkorting DOGE is?

Terug
Naar boven