MuscleMeat

Nieuws Het grote Amerikaanse presidentsverkiezingen topic 2024

Peiling Peiling Wie wint?

• Totaal stemmers
    15
  • Peiling gesloten .
Elon wordt hoofd van the Department of Government Eficiency.

Niemand die door heeft dat de afkorting DOGE is?
Afbeelding van WhatsApp op 2024-11-09 om 14.01.50_b3e1a028.jpg

Laatst bewerkt:
Gisteren ook gelezen dat vaccinatie ontkenner RFK waarschijnlijk de minister van gezondheidszorg wordt. Waarom zou je inderdaad kritisch zijn richting de pharmaceutische industrie als je 2.5 miljoen aan opiaat verslaafden hebt binnen je land.
De vraak is of je met iemand als RFK niet een beetje doorslaat, maar misschien is zo'n stormram nodig.

Oud grapje in de nieuwe actualiteit.

NPO is niet meer pro Hamas.

Onzin.

Volgens dergelijke activisten ben je nooit pro-Hamas en/of pro-Palestina genoeg.

Net als de schijnheilige verontwaardiging van Van Baarle (DENK) en de veroordeling van de PA. Ik geloof meteen dat er tussen supporters en/of hooligans van Maccabi Tel Aviv ook minder fraaie types zaten, maar dit was het zoeken naar een aanleiding om op Jodenjacht te kunnen.

Onze Rode Baron snapt er niets van.

Ook uit dit draadje de nuance over abortus die in Nederland volkomen mist.

Onzin.

Volgens dergelijke activisten ben je nooit pro-Hamas en/of pro-Palestina genoeg.

Net als de schijnheilige verontwaardiging van Van Baarle (DENK) en de veroordeling van de PA. Ik geloof meteen dat er tussen supporters en/of hooligans van Maccabi Tel Aviv ook minder fraaie types zaten, maar dit was het zoeken naar een aanleiding om op Jodenjacht te kunnen.

Je kan het onzin noemen, maar de MSM bashers zullen toch wel erg verrast zijn.

Je kan het onzin noemen, maar de MSM bashers zullen toch wel erg verrast zijn.
Als het over dergelijke onderwerpen gaat dan vindt zelden iemand het precies goed.

Hoewel de NOS nieuws van spreekbuizen van Hamas rechtstreeks overnam was de kritiek vanuit deze hoek dat ze het Israëlische verhaal vertelden.

Ik heb perplexity om een poëtische omschrijving over de overeenkomsten tussen Schimmelpenninck en Baudet gevraagd. :D

Thierry Baudet en Sander Schimmelpenninck, beiden eloquente figuren in het Nederlandse publieke debat, presenteren zich als eigentijdse maatschappijontleders met een scherpe pen en retorische flair. Als zelfbenoemde vlaggenschepen van hun respectievelijke ideologieën, weten ze met hun complexe beeldspraak en ongezouten meningen zowel bewondering als controverse op te roepen in de politieke en sociale arena. Beiden staan bekend om hun neiging tot het gebruik van overdadige taal en metaforen, waarmee ze pogen de gevestigde orde uit te dagen en hun visie op de samenleving te verspreiden. Met hun karakteristieke stijl en vermogen om de aandacht te trekken, fungeren ze als katalysatoren voor maatschappelijke discussies, elk vanuit hun eigen perspectief op de hedendaagse politiek en cultuur.

It's the economy, stupid!

Interessante observatie van economisch journaliste was dat er in de VS ook salarisstijgingen zijn geweest, maar: het wennen aan prijsverhogingen duurt langer; prijsverhogingen zijn de achuld van iemand anders, een hoger salaris heb je zelf geregeld.

Weet ff niet meer in welke Nederlandae talkshow dat was en hoe ze heet. Marieke Stellinga?

Ik kreeg 3 dagen terug ruzie op m'n werk met een wokie omdat ik m'n FJB petje droeg. Die kut is zelfs naar de leiding gegaan omdat ze vond dat ik een extreem rechtse white supremacist ben. Volgens mij heeft ze zich ziek gemeld, heb haar niet meer gezien sinds woensdag. Niets smaakt beter dan de tranen van een leftie losing it.

• Topic Starter Topic Starter

Ook uit dit draadje de nuance over abortus die in Nederland volkomen mist.

Hij zit er nogal vaker naast. Eng ventje is het.
Ik kreeg 3 dagen terug ruzie op m'n werk met een wokie omdat ik m'n FJB petje droeg. Die kut is zelfs naar de leiding gegaan omdat ze vond dat ik een extreem rechtse white supremacist ben. Volgens mij heeft ze zich ziek gemeld, heb haar niet meer gezien sinds woensdag. Niets smaakt beter dan de tranen van een leftie losing it.
Deze elke dag op kantoor afspelen:

https://youtu.be/5uPoDNEn3I0?si=ApcJ6p47jxgmGMKY

Heftig

Reden dat ik minder werk

Zo'n FJB-petje lijkt me meer iets voor een Harris-supporter...
:trollfacex:

Bijzonder om zoiets te dragen als Nederlander in Nederland zonder stemrecht bij de Amerikaanse verkiezingen.

• Topic Starter Topic Starter
Dus Trump heeft de trifecta te pakken.

Trump has obtained the power of the Holy Trinity.
- The Presidency, the Senate, AND the House of Representatives.

It is beyond a landslide, as Republicans won:

– Presidency
– Popular vote
– Senate majority
– House majority
– State governor majority
– State legislature majorit
De dems zijn dan compleet machteloos de aankomende 2 jaar.

Terug
Naar boven