Fitness Seller

Nieuws Het grote Amerikaanse presidentsverkiezingen topic 2024

Peiling Peiling Wie wint?

• Totaal stemmers
    15
  • Peiling gesloten .
Nou, kom er maar in @inVorm en @apfelstrudel...
:trollfacex:

Als dit echt zo is, dan is het wel gek, maar ook aan de kant van de Republikeinen, want Trump doet het nu beter dan 4 jaar geleden?

• Topic Starter Topic Starter
Iets? Als je dat echt denkt heb je professionele hulp nodig. :trollface:
Ach, het kost me eens in de vier jaar één nachtje minder slaap en één dagje iets minder productief zijn, maar je krijgt er ook zoveel voor terug....
:D

Er zijn mensen die 's nachts de wekker zetten om naar rijdende auto's te gaan kijken, iedere gek z'n eigen gebrek.

Tevens, houd ik wel van het understatement.

Ach, het kost me eens in de vier jaar één nachtje minder slaap en één dagje iets minder productief zijn, maar je krijgt er ook zoveel voor terug....
:D

Er zijn mensen die 's nachts de wekker zetten om naar rijdende auto's te gaan kijken, iedere gek z'n eigen gebrek.
De logica bij Eva is ook weer schrijnend. Trump heeft de verkiezingen, de Senaat en het Huis van afgevaardigden democratisch gewonnen dus nu is het een dictator.

Mkay

De logica bij Eva is ook weer schrijnend. Trump heeft de verkiezingen, de Senaat en het Huis van afgevaardigden democratisch gewonnen dus nu is het een dictator.

Mkay
Volgens Yuval Noah Harari kan dat daadwerkelijk, maar zo diepzinnig zullen ze het wel niet bedoeld hebben.

Mkay
Je hebt nog niets gezien als je het intersectionele gezwets (racisme 2.0) van degenen waarvan Sylvana Simons dat krijgt ingefluisterd hebt gehoord.

Dan heeft Boris van der Ham (D66, jawel) het beter begrepen.

Geerten Waling legt uit dat het de strijd tegen woke is, bij de NPO!

Artikel met linkjes van Geerten Waling.
Terwijl Nederland uithijgt van ‘Amerikaanse toestanden’, verzetten in de Verenigde Staten academici zich tegen censuur en cancelen. Ik sprak met hen en bezocht de open dag van UATX, een nieuwe universiteit in Austin, Texas, die belooft alles anders te doen...Deze week in EW in de kiosk of op de deurmat, of natuurlijk digitaal te lezen, mijn coververhaal over de polarisatie op universiteiten in Amerika: https://lnkd.in/eesqr7FU Wat Nederland daarvan kan leren, nu de universiteiten onder zware druk staan van radicaallinkse protesten enerzijds en zware bezuinigingen anderzijds? Lees het in dit commentaar: https://lnkd.in/eU465QsP Liever eerst luisteren? Dat kan ook! In de podcast Elke Week bespreek ik met host Sam Verbeek en onze wetenschapsredacteur Laurien Onderwater (MSc) de hete herfst die eraan komt voor studenten, staf en bestuurders op de Nederlandse universiteiten: https://lnkd.in/e3ZjgyRv Luister & abonneer! ✨

Laatst bewerkt:
Heeft Kamala al netjes haar verlies erkend en Donald Trump gefeliciteerd, dat is toch zo belangrijk?

I know, I know 22u vanavond.

Kijk even op het account van The Bee, heel veel hilariteit!

t*ring, kan al die butthurt tv shows niet bijhouden, en moet youtube/tiktok nog doen

Exit Kamala speech live:

Kamala Harris Dancing GIF by Joe Biden

Heeft Kamala al netjes haar verlies erkend en Donald Trump gefeliciteerd, dat is toch zo belangrijk?

I know, I know 22u vanavond.

Kijk even op het account van The Bee, heel veel hilariteit!

Harris called Trump on Wednesday afternoon to congratulate him, per a senior Harris aide. She's expected to deliver remarks at Howard University later in the day.
:roflol:

Misschien denkt ze wel dat ze net uit een palmboom is gevallen.

Aankomende 2 dagen eindelijk vrij, dus nu ga ik doen wat ik al een dag wil doen (wat ik 4 jaar geleden eigenlijk al wilde doen ;)):
20241106_223801.jpg

Whisky drinken en genieten van liberale tranen @Mentat na een wegvaging van de dems.

Khad mezelf nooit moeten inplannen op de dag na de verkiezing natuurlijk. Oops.

Eind goed al goed.

Laatst bewerkt:
Aankomende 2 dagen eindelijk vrij, dus nu ga ik doen wat ik al een dag wil doen (wat ik 4 jaar geleden eigenlijk al wilde doen ;)):
20241106_223801.jpg

Whiskey drinken en genieten van liberale tranen @Mentat na een wegvaging van de dems.

Khad mezelf nooit moeten inplannen op de dag na de verkiezing natuurlijk. Oops.

Eind goed al goed.
Proost, het is je van harte gegund, en het foutje vergeven. Nothing compares to the sweet taste of liberal tears.

De uitslag was wel enorm snel deze keer, daar rekent niemand op. Pierce Morgan spreekt van een "total electoral bloodbath".
:roflol:

Keurige speech van Harris, kan niet anders zeggen.

Ik val er net in, maar Michiel Vos (schoonzoon van Nancy) is de meest zinnige en meest verstandige gast, samen met die Amerka-kenner, bij Humberto. Dat vertelt u alles wat u moet weten.

Terug
Naar boven